בריאות ולייף סטייל

העתיד נחת בחיפה: "מכשיר המורפיאוס 8 הוא לא פחות ממהפכה בייצור קולגן והצערת העור"

המחטים הזעירות שנמצאות במכשיר המורפיאוס חודרות בצורה מבוקרת לנקודות רבות בעור, יוצרות תעלות קטנטנות ובשילוב של גלי רדיו מעודדות ייצור מוגבר של קולגן ומסייעות בהידוק ומיצוק העור. "מגיעים לתוצאה של ניתוח – ללא ניתוח. זו לא פחות ממהפכה בתחום", אומרים במרכז האסתטיקה הרפואית HB הממוקם בחיפה

כבר בגיל 30 אפשר להתחיל לראות אותם – שינויים העוברים על עור הפנים שלנו, שהולך ומאבד את המראה החלק והמתוח שמאפיין את שנות הנעורים. "מי ששומר על העור שלנו חלק, מתוח ויפה הוא הקולגן, חלבון שהגוף שלנו מייצר באופן טבעי", אומרת יערית בר לב, בעלת קליניקה HB לאסתטיקה רפואית בחיפה. "אבל עם השנים, ייצור הקולגן הטבעי יורד, והעור מאבד מהגמישות והלחות שלו. ככל שהגיל מתקדם, אפשר לראות כיצד עור הפנים מאבד נפח, ונעשה דק ורפוי יותר. כי סיבי הקולגן, ויחד איתם סיבי האלסטין, כבר לא מחזיקים אותו כמו בעבר".

לדברי בר לב, "בשנים האחרונות המדע מפתח טכנולוגיות חדשות שמיועדות לטפל בבעיה – ואחת החדשניות ביותר מוצגת במכשיר מורפיאוס 8, הנמצא בשימוש אצלנו בקליניקה – אליה מגיעות נשים מחיפה, הקריות, יקנעם, טירת הכרמל, טבעון והסביבה. זה מכשיר מתקדם המיועד לאזור הפנים, הצוואר והגוף, ובפעולה מדויקת אך גם עדינה, מגיע לעומק העור ומעודד יצירה מחודשת של קולגן ואלסטין, להצערה, מתיחה והידוק של העור".

"טכנולוגיות פורצות דרך"

"למעשה, במורפיאוס 8 משולבות שתי טכנולוגיות רבות עוצמה – שמחזקות זו את זו ומביאות לתוצאות טובות יותר, גם באזורים שעד כה נחשבו מאתגרים לטיפול. הטכנולוגיה הראשונה ופורצת הדרך היא של גלי רדיו (RF), והיא מסייעת למצק ולטשטש את סימני הזדקנות העור, ולהחזיר לו את המרקם הצעיר, הזוהר והטבעי.

הטכנולוגיה השנייה היא מיקרונידלינג, בה משתמשים במחטים זעירות ייעודיות המגיעות לעומקים שונים בעור הפנים, בהתאם לצורך. המחטים הזעירות חודרות לנקודות רבות בעור ויוצרות תעלות זעירות, דרכן חודרת אנרגיית גלי הרדיו לעומקים שונים בעור, עד 7 מ"מ. הטיפול המשולב מעודד ייצור קולגן ואלסטין מוגבר בשכבות השונות של העור, כולל בשכבות העמוקות ביותר ובהן שכבת השומן. הקולגן החדש שנוצר מהדק וממצק את העור, מחזק אותו ומשפר את מרקמו ואת זוהרו.

מעוניינות בפרטים נוספים?
השאירו פרטים >>

"3-5 טיפולים ומגיעים לתוצאות מצוינות"

בר לב מסבירה כי "אזורי הטיפול המומלצים בטכנולוגיה זו כוללים את הפנים, קו הלסת והצוואר, כאשר ניתן לטפל גם בצלקות אקנה. הלקוחות המגיעים אלינו, נעזרים במורפיאוס 8 להשגת טשטוש קמטים וקמטוטים בפנים, מיצוק והידוק עור הפנים, קו הלסת והצוואר, הסרת צלקות בעור הפנים, טיפול בצלוליט ובסימני מתיחה וגם האחדת גוון העור. 

"מדובר בטיפול בטוח לשימוש, עם אישורים של ה-FDA האמריקאי, ה-CE האירופי ומשרד הבריאות הישראלי. הטיפול מתאים לכל גווני העור, ניתן לבצע אותו בכל עונות השנה, וזמן ההחלמה קצר מאוד. כל הטיפולים מתבצעים בקליניקה שלנו, על יד רופאים, כאשר ניתן לחזור לשגרה באופן מיידי. 

"יתרון משמעותי הוא הצורך במספר קטן יחסית של טיפולים –  לרוב, 3-5 טיפולים במרווחים של חודשיים זה מזה, יניבו תוצאה מיטבית, עם אפקט אחיד בכל אזור הטיפול, כשהעור נהפך צעיר, מוצק, מהודק ובריא. ניתן גם לשלב את השימוש במורפיאוס 8, עם טיפולים אסתטיים נוספים בקליניקה שלנו".

"מגשימים לכל אחת את החלום האישי שלה"

לבר-לב ניסיון של יותר מ-20 שנה בניהול וייעוץ עסקי בעולם הרפואה האסתטית, והיא מקפידה להעסיק בקליניקת HB את מיטב המומחים בתחום – המשתמשים בטכנולוגיות המתקדמות שהמדע מעמיד לרשותנו. "המטרה שלנו היא להגשים ללקוחות שלנו את החלום – מראה צעיר, זוהר ורענן, שאינו מאבד מהטבעיות וההרמוניות שלו. 

"כל טיפול מתחיל בייעוץ שבו אנו לומדים יחד מה הרצונות, הצרכים והחלומות של המטופלת, ובונים את התוכנית שתשיג את התוצאה האופטימלית עבורה – כולל התחשבות בתקציב. לכל אורך התהליך אנחנו מקפידים על נגישות לכל שאלה ובקשה, שקיפות מלאה, והתאמה אישית של הטיפול מתוך ידיעה שלכל אחת, חלום משלה". 

מעוניינות בפרטים נוספים?
השאירו פרטים >>

– דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.
– התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות לא מדוייקות
– מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה


אימות באמצעות SMS

ברגעים אלה שלחנו אליך קוד אימות בן 4 ספרות לטלפון הנייד. כדי להשלים את שליחת הטופס יש להזין את הקוד וללחוץ על כפתור השליחה

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"