צעד מחושב: "הילדים יגיעו לדירה משלהם באמצעות הקרקע שאני קונה היום"

בשנות ה-50 היתה בית אליעזר בחדרה שכונה של משקים חקלאיים ופרדסים, אך עם השנים הופשרו הקרקעות – והיא הפכה לשכונת מגורים יוקרתית ומבוקשת. ברחוב השלכת, בלב השכונה, גוש 7729 חלקה 14, מוצעות כעת למכירה מספר קרקעות פרטיות בייעוד למגורים בבנייה רוויה (בנייני מגורים), המקודמות ע"י גוף התכנון החזק ביותר בישראל – הוותמ"ל (הוועדה לקידום מתחמים מועדפים למגורים). המחיר, בשלב המכירה המוקדם, עומד על 389 אלף ש"ח ליחידה, כאשר הוא צפוי לעמוד בעת ההפשרה על כ-1,170,000 ש"ח

מחירי הנדל"ן בישראל והקושי לרכוש דירה, גורמים לרבים שדואגים לעתיד ילדיהם לחשוב על פתרונות יצירתיים כגון: רכישת קרקע להשקעה. מי שמחפש קרקע להשקעה בישראל כבר יודע להבדיל בין קרקעות שהסיכוי שלהן להגיע להפשרה הוא קלוש, לבין קרקעות "אמיתיות", כאלה שאין כל עוררין כי יהפכו לשכונות מגורים. עבור המשקיעים שאינם מחפשים ספקולציות ומעוניינים בהשקעה בטוחה, נפתחה כעת הזדמנות בדרום-מזרח חדרה: קרקע פרטית ברחוב השלכת 7, גוש 7729, חלקה 14, בשכונה הוותיקה בית אליעזר, כאשר המחיר עומד על 389 אלף שקל, כולל מע"מ.

בלב שכונת מגורים במסלול המהיר לבנייה

הקרקע ברחוב השלכת בחדרה מיוחדת בנוף הקרקעות להשקעה משתי סיבות עיקריות: הראשונה, מדובר בקרקע בלב שכונת מגורים, הנמצאת בשטח תוכנית תמ"ל/3002, ומקודמת על ידי הוותמ"ל (הוועדה לתכנון מתחמי דיור מועדפים). מדובר בגוף החזק ביותר במערכת התכנון הישראלית, שמטרתו לפתור את משבר הדיור. פירוש הדבר הוא כי לממשלה ישנו אינטרס לקדם את קרקעות אלו אל עבר שלב הבנייה לבנייה במסלול מואץ.

הסיבה השנייה היא שמדובר על רווח משמעותי בטווח זמנים ריאלי. "חוות דעת של שמאי מקרקעין מומחה קובעת כי הקרקע תאושר למגורים בתוך כארבע שנים, אז יזנק ערכה בפי 3 מהמחיר הנקוב כיום. "אנו מוכרים היום יחידות בודדות ב-389 אלף שקל, כולל מע"מ, כאשר על פי הערכת שמאי בעת ההפשרה המחיר של כל יחידה יזנק ל-1,170,000 ש"ח", מסבירים בחברת MSN נדל"ן, המשווקת את הקרקע.

יורם ברויאר אחד מן הרוכשים שרכשו קרקע להשקעה מחברת MSN מספר:
"נדל"ן הוא משאב מתכלה, אז באופן תאורטי כולם יודעים שצריך לקנות נדל"ן, זה השקעה לטווח ארוך. צריך כישרון בשביל לאתר את המקום בו הנדל"ן הולך להיות הדבר הבא. וחברת MSN יודעים לעשות את זה.

יעקב בנקסוס אחד מן הרוכשים שרכשו קרקע פרטית להשקעה במתחם חדרה רובע הים מספר:
"אני קניתי קרקע בסביבות ה 200,000 ₪ .היום היא שווה מעל 600,000-700,000 ₪ וזה אומר דרשני. זה שווה בדיקה של כל אזרח בישראל בנושא קרקעות. ראשית קרקע היא לא יקרה, השקעה שכל בן אדם נורמטיבי יכול להשקיע , לסגור את העיניים 7 שנים ולקבל תשואות מטורפות, יותר מהבנק יותר מכל השקעה אחרת".

"הקרקע לא הופשרה בתוך 6 שנים? נקנה אותה בחזרה"

לסיכום, אומרים בחברה: "מעבר לפוטנציאל הרווח העצום שיש פה, מדובר פה בקרקע נדירה בגלל הערכת לוחות הזמנים שלה לקראת הפשרה. זו לא קרקע שקונים היום וממתינים 20 שנה עד שיקרה איתה משהו. זו קרקע שמקודמת במסלול המהיר להפשרה. אנחנו מאמינים בקרקע הזאת עד כדי כך שאנחנו מתחייבים כלפי הרוכשים: לא הגעתם להפשרה בתוך 6 שנים? נקנה מכם את הקרקע בחזרה במחיר שרכשתם

"משקיעים שמגיעים לקרקעות ברחוב השלכת בבית אליעזר חדרה עושים את הצעד המחושב ביותר. הם אומרים לנו: 'בזכות הקרקע הזו הילדים שלנו יגיעו לדירה משלהם'. אנחנו מגלים שמגיעים לפה בעיקר משקיעים שלא אוהבים הרפתקאות מיותרות, שמעוניינים בעסקה ודאית, עם ביטחון – והם מוצאים את כל אלה בעסקה הזו".

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

לקבלת מצגת למשקיעים - השאירו פרטים >>​


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"