נדל״ן

ת"א היוקרתית במחיר שפוי: ברחוב הכי יפה בסמוך לכיכר המדינה נמכרות דירות בפריסייל בכ-65 אלף שקל למ"ר

בצפון הישן של תל אביב משווקות לא מעט דירות יוקרה – אך בבניין בהלסינקי 8 מצאנו את הדירות בסטנדרט הבנייה הגבוה ביותר בשוק, עם תקן ירוק המפחית משמעותית את עלויות צריכת האנרגיה השוטפת ומפרט טכני הכולל את כל השדרוגים והפינוקים (אלו שבדרך כלל מוסיפים לעסקה מאות אלפי שקלים). והמחיר? אם דירת גן 3 חדרים עם גינה בשטח 90 מ"ר בסטנדרט בניה כזה נמכרת בפחות מ-7 מיליון שקלים אפשר להכריז כי מצאנו את הפרויקט הכי הוגן באזור

הדמיית דירת גן בפרויקט של אלמי. "המפרט הטכני שלנו כה גבוה שאין לרוכשים צורך בשידרוגים"

ברחוב הלסינקי הקטן והפסטורלי, בסמוך לכיכר המדינה, עומד לצאת לדרך פרויקט בסטנדרטים גבוהים באורח יוצא דופן. בניין מס' 8 ברחוב עומד לעבור הליך תמ"א 38/2, במסגרתו ייהרס כליל ויוחלף בבניין בוטיק בן שבע קומות (מעל קומת קרקע) ובו 26 דירות. החברה היזמית מאחורי הפרויקט, שגם תבנה אותו, היא קבוצת אלמי, הידועה בפרויקטים האיכותיים שלה במיקומים המבוקשים ביותר בתל אביב, בהם היא עושה שימוש במפרט טכני גבוה ומפנק במיוחד. 

"הסטנדרט כה גבוה שאין צורך בשידרוגים"

אדריכל הפרויקט הוא מארק טופילסקי, וכמקובל בפרויקטים של אלמי, המפרט הטכני יוצא מן הכלל. "סטנדרט הבנייה שלנו כולל כבר את כל השדרוגים שבפרויקטים אחרים דורשים תוספת של עוד 200-300 אלף שקלים", אומרים בחברה. "הפרויקטים שלנו לא זולים, אך מתומחרים באופן הוגן וראוי למה שאנחנו מספקים. אצלנו, הרוכשים נכנסים לדירה שהיא כבר ברמה הגבוהה ביותר האפשרית, ולא צריכים להשקיע עוד שקל אחד מעבר, בנוסף, אנחנו מיישמים את תקן הבנייה הירוקה המחמיר ביותר, שבין היתר, תורם לבידוד מצוין של הדירות, ומצמצם משמעותית את העלויות של חימום וקירור".

בנוסף, המפרט הטכני של חברת אלמי בפרויקטים השונים שלה, כולל אריחי פורצלן וקרמיקה איכותיים אך ורק מתוצרת איטליה וספרד, של חברות כמו Porcelanosa Venis, Look, Argenta, Panaria ו-Gazzini; מטבחי יוקרה של מותגים כגון Villa Dada מבית טולמנ'ס ו-Arrital; חדרי רחצה ובהם ריצוף יוקרתי מונע החלקה וארונות אמבטיה יוקרתיים של Armadi Art עם משטחי קוריאן; כלים סניטריים מהסדרות הגבוהות של מותגים כמו Duravit, Hans Grohe ו-Dorn Bracht; דלתות כניסה של Hermetix; דלתות פנים של פנדור מסדרת יוניק פרימיום, ועוד. 

גם בשטחים המשותפים הסטנדרט הוא הרבה מעבר לממוצע – החל מהלובי המהודר, הגינה הציבורית בעיצוב אגרונום וכלה בגופי התאורה חדשניים שנבחרו בקפידה. הבניין ירושת במערכת טלוויזיה מתקדמת במעגל סגור. בנוסף, לכל דירה תוצמד חניה תת קרקעית (לא רובוטית) – מצרך מבוקש במיוחד בנוף התל אביבי.

מעוניינים במידע נוסף?
השאירו פרטים >>>

"המחירים יעלו עם התקדמות הפרויקט"

על אף הבנייה בסטנדרטים הייחודיים, מחיר הדירות בהלסינקי 8 – הוא כ-65 אלף שקלים למטר במחיר פריסייל. מדובר במחיר אטרקטיבי, בהשוואה ל-70 אלף שקלים למ"ר בדירות דומות באזור, אשר בנייתן הסתיימה. כך למשל דירת גן בת 3 חדרים, עם גינה בשטח של 90 מ"ר, משווקת כעת תמורת כ-6.7 מיליון שקלים. 

"גם כאשר היה מסביבנו טירוף של מחירים אנחנו נשארנו יציבים ועקביים", מסבירים באלמי. "עליית המחירים שלנו תלויה אך ורק בהתקדמות הפרויקט. אנחנו מעריכים כי נקבל היתר בנייה בתוך 14 חודשים וכי ממועד העלייה על הקרקע הבנייה תימשך כ-30 חודשים. המחירים בפרוייקט ביחס לסביבה כרגע נוחים, אך כמובן שהם יעלו עם התקדמות סטאטוס הפרויקט".

הדמיית פרויקט הלסינקי 8 של חברת אלמי. "פרויקטים אינטימיים מסוג זה יהיו נדירים בשנים הקרובות"

"דירות שנשארות יפות ופונקציונליות לאורך זמן"

אלמי היא חברה משפחתית הפועלת בשוק הישראלי כבר מ-1981, ומנוהלת כיום על ידי האחים אריאל וציקי אלמי. החברה, שהחלה את פעילותה בבניית פרויקטים של מגורי יוקרה בירושלים, מתמקדת בשנים האחרונות בהתחדשות עירונית בתל אביב – עם דגש על דירות בסטנדרט פרמיום בצפון הישן\החדש. לחברה כמה עשרות פרויקטים בשלבים שונים של ייזום, תכנון ובנייה, בכתובות היוקרה המבוקשות ביותר בתל אביב – רחובות כמו מרים החשמונאית, בן שפרוט, ברנדס, אפשטיין ,בני דן וכמובן הלסינקי.

"פרט לוותק הגדול שלנו, ולהבנה המעמיקה בשוק דירות היוקרה התל אביבי – הערך המוסף העיקרי שלנו הוא איכות הבנייה ומפרט הטכני הגבוה שלנו. ברור לנו שהרוכשים שלנו מצפים להיכנס לדירה שבנויה ומאובזרת בחומרים ובכלים הטובים ביותר בשוק, כך שלא יידרשו להשקיע כסף וזמן בשיפוצים ושדרוגים. אנחנו בונים דירות מעוצבות ועמידות, שיישארו יפות ופונקציונליות לאורך זמן".

5 דירות אחרונות נותרו למכירה

בפרויקט נותרו בסך הכל 5 דירות אחרונות למכירה, בהן דירת גן, דירת פנטהאוז ודירות 3 ו-4 חדרים. מדובר כאמור בבניין בגובה כולל של 8 קומות באחד האזורים המבוקשים בתל אביב, ובחברה מחדדים: "זהו בניין נמוך יחסית לתחזית הבנייה באזור, שתכלול בעיקר רבי קומות. רוכשים שמחפשים דירה בפרויקט איכותי בתל אביב מבינים שפרויקטים אינטימיים כמו שלנו, יהיו נדירים מאוד בשנים הקרובות, ובהתאם לכך המחירים שלהם יזנקו לרמה אסטרונומית".

מעוניינים במידע נוסף?
השאירו פרטים >>>

אימות באמצעות SMS

ברגעים אלה שלחנו אליך קוד אימות בן 4 ספרות לטלפון הנייד. כדי להשלים את שליחת הטופס יש להזין את הקוד וללחוץ על כפתור השליחה

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"