נדל״ן

המשקיעים בדרך: הופקדה תוכנית ל63 אלף יח' דיור בעפולה

עפולה המתרחבת צפויה להפוך למטרופולין החמישי בישראל עם 106 פרוייקטים בבנייה ובתכנון בתחום הדיור, המסחר והמלונאות. משקיעים עם הון עצמי של 49 אלף שקל בלבד יכולים לרכוש קרקע בטאבו בסמיכות לרובע הפעמון ולרובע הגלבוע שהופשרו במלואם, להמתין מספר שנים – וליהנות מפוטנציאל רווח עצום על ההשקעה

עפולה היא השיאנית במספר התושבים החדשים שהגיעו אליה ב-2022, מבין כל ערי הצפון – כך עולה מנתוני משרד הפנים שפורסמו לאחרונה. כ-3,000 איש הצטרפו לעיר השנה, והביאו את מספר תושבי עפולה ליותר מ-66 אלף, זאת לאחר שבשנות ה-90, מנתה העיר כ-20 אלף תושבים בלבד. בשנים הקרובות צפויה העיר להמשיך לגדול משמעותית – בזכות אישור תוכנית מתאר חדשה, הכוללת 63 אלף דירות חדשות, 1.7 מיליון מ"ר למסחר וכ-135 אלף מ"ר למשרדים. לפי התוכנית, בעקבות התוספת המשמעותית של שטחים אלה צפוי מספר תושבי העיר לזנק ל-250 אלף – ולהפוך אותה למטרופולין החמישי בישראל.

משקיעים שמבינים את הפוטנציאל הגבוה שטמון בעיר, מצטרפים כעת לפריסייל ראשוני על קרקעות הנמצאות בסמיכות לרובע הפעמון ורובע הגלבוע שכבר הופשרו. הקרקעות מוצעות כעת ב-109 אלף ₪ בלבד וההון העצמי הדרוש עומד על 49 אלף שקל בלבד. דו"ח שמאי לפי תקן 22 קובע כי הצפי לבנייה הוא בעוד מספר שנים בודדות, כך שמי שמסוגל להשקיע כעת סכום יחסית קטן צפוי להרוויח פי 4-5 על ההשקעה.

"הקרקע שלנו ממוקמת בסמיכות לקרקעות שהופשרו, ובהן כ- 16.5 אלף יח' – המשמעות היא לבנייה העתידית מסבירים בארזים קפיטל, המשווקת את הקרקע."

להרשמה לפריסייל - השאירו פרטים >>

"בדרך להפוך לעיר המובילה בצפון הארץ"​​

עפולה שוכנת במיקום מרכזי בעמק יזרעאל, בין חדרה וטבריה, ומקושרת היטב מבחינה תחבורתית. העיר צפויה להפוך למטרופולין החמישי בגודלו בישראל בתוך שנים אחדות. לפי תוכנית המתאר החדשה, בנוסף לעשרות אלפי דירות חדשות, ייבנו בעיר גם מתחמי מסחר, תעסוקה ומלונאות, וכן קריית ממשלה, קריית הייטק, בית משפט, אוניברסיטה ומרכזים מסחריים. גם המרכז הרפואי העמק יורחב וישודרג.

הקרקע שמשווקת ארזים קפיטל היא קרקע פרטית בטאבו, ונמצאת בדרום עפולה, בצמוד לשלוש שכונות חדשות שכבר הופשרו למגורים, בהן ייבנו 16 אלף דירות חדשות. מנכ"ל ארזים קפיטל מסביר כי, "לאור ההצלחה ברובע הפעמון וברובע הגלבוע החלה מכירת שלב ג' בקרקעות צמודות דופן למתחם. התחזית שלנו היא שככל שהבנייה במתחם תתקדם, פוטנציאל ההשבחה ימשיך לעלות, כשבתוך מספר שנים בודדות ההשקעה תכפיל או תשלש את עצמה, ומי שימתין עד להפשרת הקרקע  יוכל ליהנות מרווח שיגיע ל-450% ואף 500%".

צחי אורן
מנכ"ל חברת ארזים קפיטל

"כמו באר שבע לפני 12 שנה"

מנכ"ל ארזים פועל בשוק הנדל"ן הישראלי יותר מ-15 שנה, וצבר ניסיון בשיווק מוצלח של קרקעות בהרצליה, נתניה, חדרה, שדה וורבורג, הוד השרון, זיכרון יעקב, בנימינה, פרדס חנה וגם ראשון לציון. כל הפרויקטים של החברה מלווים על ידי משרד עו"ד מוביל בתחום הנדל"ן ושמאי מקרקעין.

"זו הזדמנות חד פעמית. משקיעים ותיקים זוכרים איזה רווחים אפשר היה להשיג באזור באר שבע, לפני 10-12 שנה. זה בדיוק מה שקורה היום בעפולה – יותר מ-106 פרויקטים של נדל"ן, חלקם עדיין בשלב התכנון, אחרים כבר בבנייה, והמחירים כל הזמן רק עולים. מי שישקיע בזמן ירוויח בענק. זאת עיר שתהפוך למטרופולין מוביל בצפון – ורכישה של קרקע עכשיו היא ההזדמנות הטובה ביותר לקחת חלק בהצלחה הזו".

להרשמה לפריסייל - השאירו פרטים >>

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"