נדל״ן

"רכשנו כאן את הקרקע לפני כולם וזה מאפשר לנו למכור ללקוחות את הדירות הכי זולות בשכונה הכי יוקרתית בעיר"

מגדלי יוקרה עם נוף לים ב-3 מיליון ש"ח: שכונת "פארק הים", הנבנית בימים אלה על קו החוף של בת ים, מושכת אליה משפחות איכותיות, משפרי דיור ומשקיעים המחפשים דירות מפנקות בסטנדרט יוקרתי. בזמן שבכל השכונה מעלים מחירים – פרויקט Sea Tower מצליח למכור דירות חדשות ב-20% מתחת למחיר השוק

"אנחנו מהראשונים שזיהו את הפוטנציאל בשכונה", מסבירים ב"רום כנרת" הבונה את מגדלי SEA TOWER. "אנחנו פעילים בבת ים כבר שנים ארוכות, וכך איתרנו וקנינו לפני כולם את הקרקע האטרקטיבית ביותר ב"פארק הים". לכן אנחנו יכולים למכור דירות במחירים שיזמים אחרים לא יכולים להרשות לעצמם".

SEA TOWER5 הוא המגדל החמישי והאחרון בפרויקט SEA TOWER. פרויקט המגדלים ממוקם בחזית המערבית של השכונה והוא הקרוב ביותר לקו החוף. דיירי הפרויקט ירוויחו את הנוף הפתוח ביותר, הישר אל הים, ואת הגישה הנוחה ביותר לחוף. מעבר ליוקרה והתכנון המרהיב, תושבי המגדל ייהנו מקומת SKY GARDEN, הכוללת לאונג' דיירים, מרפסת ענקית וחדר כושר המשקיפים אל הים.

נתוני הפתיחה הטובים ביותר

בת ים נמצאת כיום בתנופת בנייה ורגע לפני זינוק נדל"ני מטאורי. נתוני הפתיחה מדברים בעד עצמם: מדובר בעיר הקרובה ביותר לת"א, עם רצועת חוף רחבה, נגישות מעולה לנתיבי איילון ושתי תחנות של רכבת ישראל. ואם זה לא מספיק לכל אלה יתווספו בקרוב עוד 9 תחנות של הרכבת הקלה. 
העיר משנה את פניה בימים אלה ממש, עם מגדלי מגורים חדשים ופרויקטים של תמ"א 38. שכונת הדגל של העיר, הנבנית בימים אלו וכבר החלה בשלבי אכלוס, היא שכונת "פארק הים". השכונה שתכלול בסיום הבנייה 10,000 דירות, ממוקמת על קו החוף וגובלת בראשון לציון. המגדלים בשכונה נבנים בסטנדרט הגבוה והמתקדם ביותר, והתכנון כולל גם בתי מלון, מרכזי קניות ובילוי, מרכז תעסוקה וקריה אקדמית.

4 חדרים עם נוף לים ב-3 מיליון שקל

לפי אתר מדלן דירות בשכונת "פארק הים" המבוקשת נמכרות כיום במחירים הנעים סביב 30 אלף שקל למ"ר. כלומר, דירות 4 חדרים משווקות במחיר של כ-3.6 מיליון שקל. לעומת זאת, דירות 4 חדרים עם נוף לים בפרויקט SEA TOWER5, משווקות בהחל מ-3 מיליון שקל בלבד – 20% פחות ממחיר השוק.

"הפרויקט שלנו נמצא במיקום המנצח בשכונה, וזאת מכיוון שהיינו הראשונים להבין את השינויים המתחוללים בעיר. מדובר בשכונה האטרקטיבית ביותר וביכולתנו להציע את המחירים האטרקטיביים ביותר", מסכמים ב"רום כנרת". "למי שיש הון העצמי של כ-1.75 מיליון שקל יוכל לקנות היום דירת 4 חדרים במגדל 5 SEA TOWER וליהנות ממגורים במיקום הכי שווה בארץ או מההשקעה הכי כדאית בעיר בת ים ובנדל"ן הישראלי בכלל".

לקבלת מידע נוסף על פרויקט Sea Tower​ השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"