השקעות נדל״ן

מדריך למשקיע המתחיל: פרדס חנה-כרכור כיעד הבא להשקעה?

הדירות נחטפות במהירות מסחררת, מחירי השכירות עלו ב-30% בתוך שנה אחת – ללא ספק, שוק הנדל"ן בפרדס חנה-כרכור הוא אחד החמים במדינה. אבל מהו סוד המשיכה של העיר? מהם האזורים המבוקשים והיכן מסתתר פוטנציאל הרווח הגדול ביותר?

מי שמכיר את אזור פרדס חנה יודע שהביקוש לנדל"ן שם עצום – והדירות נחטפות במהירות. הנתונים מוכיחים שמדובר בעובדות ולא רק בתחושת בטן: לפי נתוני אתר יד2, פרדס חנה-כרכור נמצאת במקום החמישי ברשימת הערים והיישובים בהם קצב מכירת הדירות היה המהיר ביותר במחצית הראשונה של 2022. 

23 ימים בלבד – זה פרק הזמן שדירה ממוצעת בפרדס חנה-כרכור המתינה לקונים, לעומת 45 יום ב-2021. הקונים הבינו שעליהם להיות זריזים – כדי לא לפספס את ההזדמנויות במקום כה מבוקש. וכשהביקוש לדירות גבוה כל כך – גם המחירים עולים, והם נעים בין 2 ל-4.5 מיליון שקל לדירות 4-5 חדרים. לפי נתוני מדלן, במחצית הראשונה של 2022, עלו גם דמי השכירות הממוצעים בלא פחות מ-30%.

מה כולם מחפשים בפרדס חנה?

פרדס חנה-כרכור משלבת בין שני עולמות – מצד אחד, יישוב כפרי באווירה ירוקה, רגועה ושלווה, והרבה טבע מסביב. מצד שני, זו כבר עיר שלא מפסיקה לגדול ולהתפתח – אבל בלי להתפשר על האופי האינטימי שהתושבים מכירים ממש טוב. חיי הקהילה שנוצרו בעיר עם השנים, עדיין חזקים מתמיד – אך כיום יש בה הרבה יותר שירותים למען התושבים, מקומות תעסוקה, ומוקדי קניות, בילוי ופנאי, כך שאין צורך לנסוע רחוק.

איפה כדאי לקנות בפרדס חנה?

המושבה הקטנה של פעם התרחבה עם השנים לאזורים הגובלים בה. כך למשל, על הקרקעות החקלאיות שהשתרעו בעבר ממערב למושבה, בין פרדס חנה לקיסריה, נבנו בעשורים האחרונים שכונות חדשות. בשנים האחרונות, שכונות אלה משנות את פניהן והבתים הישנים מפנים את מקומם למגדלי יוקרה ובתים צמודי קרקע. מדובר, למשל, בשכונות כמו נווה מרחב, נווה פרדסים ונווה רותם, המשלבות בין האוכלוסייה הוותיקה של העיר לתושבים חדשים יותר, שהגיעו אליה בחיפוש אחר איכות חיים.

גם שכונות ותיקות יותר, במרכז העיר, עוברות בשנים האחרונות תהליכי התחדשות ושינוי, כשלצידן נבנים פרויקטים חדשים במטרה לתת מענה לביקוש הגובר לדיור בפרדס חנה. שכונות אלה מתאפיינות אף הן בעירוב בין ותיקים וחדשים, לצד היצע נרחב של שירותים עירוניים, מרכזי קניות ונגישות תחבורתית.

המגמה החדשה: השקעה בקרקעות

עד לפני כמה שנים צעירים יכלו לרכוש דירה בפרדס חנה-כרכור במיקומים אטרקטיביים עם הון עצמי התחלתי הנמוך מ-200 אלף שקל. אבל בעשור האחרון עם עליית מחירי הנדל"ן, ובמיוחד מאז החלו עליות הריבית על משכנתאות – צעירים רבים מבינים כי חלום רכישת הדירה ירד מהפרק. מי שהצליח לחסוך סכום כסף עדיין מחפש היכן להשקיע אותו – ולקבל תשואה גבוהה יותר מהתשואות שמציעים הבנקים. החיפוש הזה מוביל אל פרדס חנה-כרכור.

משקיעים סבלניים מבינים שההזדמנות העכשווית מסתתרת בקרקעות זולות שעוד לא שינו ייעוד בעיר המבוקשת, מתוך הבנה שבהמשך מחיר קרקעות אלה יזנק – ופוטנציאל הרווח בהן עצום. בנוסף, השקעה כזו אינה כרוכה בהוצאות שוטפות שיכבידו על המשקיע בזמן ההמתנה להשבחה. 

בימים אלה מעל ל-1,500 משקיעים נכנסו להסכם שיתוף בקרקע ממערב לפרדס חנה בין פרדס חנה לקיסריה, כאשר יש עוד מספר מגרשים אחרונים להשקעה. המחיר עומד על 179,000 שקל ליחידת קרקע, וההשקעה צפויה להניב רווחים נאים בהמשך. עם נתונים כאלה לא פלא שהצעירים של היום בוחרים לדאוג לעתיד שלהם באמצעות רכישת קרקעות בפרדס חנה-כרכור.

למידע נוסף על רכישת קרקע להשקעה בפרדס חנה - השאירו פרטים:

*הקרקע אינה זמינה לבניה


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"