בריאות ולייף סטייל

"ניסיתי משחות, נרות וכדורים אבל הקנדידה לא עזבה. עד ששמעתי על השיטה הזו"

נשים רבות סובלות מקנדידה – פטריה וגינלית הגורמת לגירודים, הפרשות, תחושת צריבה ואף ריחות לא נעימים וכאבים בעת קיום יחסי מין. טיפול רפואי סטנדרטי כולל בד"כ משחות, נרות וכדורים. הבעיה נפתרת נקודתית, אך לעתים חוזרת להטריד שוב ושוב. ביוגנוסטיקה – סטארט-אפ כחול לבן מציע שיטה מדעית חדשנית לאבחון באמצעות בדיקות דם המאפשרת לטפל בבעיה מהשורש – ולהיפטר מהקנדידה אחת ולתמיד

נשים רבות סובלות מפטריה וגינלית, הגורמת לגירודים, הפרשות, תחושת צריבה ואף ריחות לא נעימים, כאשר לעתים המצב מוחמר לאחר קיום יחסי מין. הפטריה השכיחה ביותר בנרתיק היא הקנדידה – שההתפרצות שלה מתחילה במעיים, כך שטיפול מקומי בנרתיק בנר או במשחה לא מצליח למנוע ממנה להתפרץ שוב ושוב. לעתים מתפרצת הקנדידה על הלשון ובחלל הפה, ומתפשטת משם אל הגרון והשפתיים, עם תופעות של גירוי, כאב מקומי בגלל אפטות, שינויים בחוש הטעם, ריח רע מהפה ועוד.

"הקנדידה ידועה כבעיה שקשה מאוד להיפטר ממנה. הולכים לרופא, יושבים אצלו חמש דקות, מקבלים משחה שעובדת לחודש או חודשיים – ואז שוב יש התפרצות", אומרת יעל אבנון, מייסדת חברת ביוגנוסטיקה.

"האמת, זה לא מפליא. הרופאים מוגבלים מאוד בזמן שהם יכולים להקדיש למטופל, אין להם זמן לתשאול מעמיק על אורח החיים והתזונה שלו, או לצלילה רצינית לתוצאות בדיקות הדם כדי להבין מה לא בסדר. הם מסתכלים בטווח התוצאות הנורמטיביות של הבדיקות, זה שמופיע בסוגריים ובעצם משווה לכלל האוכלוסייה, שולפים את התרופה שכתובה להם בספר, וזהו, קוראים למטופל הבא. כשמבינים את זה, ברור יותר מדוע אנו מתקשים לקבל טיפול הולם לקנדידה, שימגר אותה אחת ולתמיד".

לאחר שהגיעה למסקנה כי בבדיקות הדם טמון ידע יקר מפז, אותו ניתן לגלות רק בניתוח מעמיק – פיתחה אבנון את ביוגנוסטיקה, שיטת טיפול ואבחון ייחודית בישראל ובעולם. "בפיתוח השיטה, הסתמכתי על עקרונות רפואיים-מדעיים של פתולוגיה והמטולוגיה", היא מספרת. "השיטה מבוססת על אלפי הצלבות מידע בין מדדי הדם השונים (עם הטווחים האופטימאליים של כל מדד אשר מייצגים בריאות מיטבית), לבין המידע הרפואי, אורח החיים והמאפיינים האישיים של כל מטופל".

מאז פותחה השיטה, היא נחקרה בקליניקות רפואיות בישראל וברחבי העולם, ועשרות אלפי מטופלים נהנו מהאפקטיביות שלה – כאשר לאחר שלושה חודשי טיפול, ב-95% מהמקרים נרשמה הצלחה בשיפור המדדים.

מעוניינת לבדוק התאמה לתהליך?
השאירי פרטים >>>

איסוף מידע רפואי והכנת תוכנית טיפול אישית

השלב הראשון בבניית תוכנית טיפולים מותאמת אישית בשיטת הביוגנוסטיקה, הוא איסוף מידע נרחב ככל האפשר על האספקטים הבריאותיים של המטופל, וכן על אורח חייו, תזונתו וכן הלאה. עבור השיטה, פותחה תוכנה המבוססת בינה מלאכותית, שמונעת טעויות אנוש ומאפשרת לבצע אלפי הצלבות מידע לכל מטופל כדי להגיע לרמת הדיוק הגבוהה ביותר באבחון.

לדברי אבנון, "השיטה מיועדת לרופאים ולמטפלים מוסמכים, שבעזרת שאלון בריאות מקיף מזינים לתוכנה את כל הנתונים הרלוונטיים – מהסימפטומים, התרופות והבדיקות הרפואיות של המטופל, ועד הרגלי תזונה, אורח חיים, רקע גנטי, תוספי תזונה ועוד. לאחר ניתוח המידע, המערכת יוצרת הפניה עם בדיקות הדם הדרושות. השלב הבא הוא ההצלבה בין כלל הנתונים כדי להגיע לאבחון מדויק ותוכנית טיפול".

"סוף סוף קיבלתי טיפול שעבד עבורי"

אחת המטופלות בביוגנוסטיקה מספרת כי "הקנדידה התבטאה אצלי בגרד בנרתיק ונפיחות בבטן במשך שלוש שנים. הגעתי לשיטה סקפטית, אחרי שניסיתי את כל הפתרונות הרפואיים המקובלים, כמו נרות, משחות וכדורים. הם נתנו הקלה זמנית, אבל תמיד הקנדידה חזרה. גם טיפולים טבעיים לא הועילו והבעיה רק החמירה. בביוגנוסטיקה סוף סוף קיבלתי טיפול שמתייחס לכל מערכות הגוף ולאיזון וחיזוק כללי, יחד עם טיפול מקיף לקנדידה ומסתבר שזה מה שעבד עבורי. הגוף שלי התחזק, בתוך חודש נעלמו לי כל תופעות הקנדידה. עברה כבר חצי שנה מאז הטיפול, הקנדידה לא חזרה ואני מרגישה מצוין".

"נותנים זמן לכל השאלות והתשובות"

את תוצאות האבחון והתוכנית הטיפולית המותאמת אישית, מקבלות המטופלות בפגישה בזום או בטלפון. משך התוכנית הוא בדרך כלל שלושה חודשים, והיא כוללת תפריט אישי, צמחי מרפא ותוספי תזונה, בהתאמה אישית. במהלך תקופה זו, מקבלת המטופלת ליווי צמוד מטעם המחלקה המקצועית של ביוגנוסטיקה, עם מענה לכל שאלה. 

"מאחר שחשוב לנו שגם האבחון וגם הטיפול יהיו מקיפים ומעמיקים – אנחנו מקפידים על פגישות שאינן קצרות מדי, ומותירות מספיק זמן לכל השאלות והתשובות", מדגישה אבנון. "כל פגישה נמשכת עד כשעה, כשהמטופלת מקבלת את כל ההסברים הדרושים. בתום תקופת הטיפול, מתבצע סבב נוסף של בדיקות דם, והמטופלת מוזמנת לפגישת סיכום כדי לסקור את השיפור שחל במדדים שלה".  

עלות התוכנית 2,380 שקל (לא כולל תוספי התזונה), כאשר אם לא נרשם שיפור בלפחות שלושה פרמטרים בדם, יקבל המטופל את כספו חזרה. 

מעוניינת לבדוק התאמה לתהליך?
השאירי פרטים >>>

– דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה
– התוצאות עשויות להשתנות בין אדם לאדם וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדויקות
– מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה


אימות באמצעות SMS

ברגעים אלה שלחנו אליך קוד אימות בן 4 ספרות לטלפון הנייד. כדי להשלים את שליחת הטופס יש להזין את הקוד וללחוץ על כפתור השליחה

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"