כדאי לדעת לימודים וקריירה

לימודי מנהל עסקים עם חיבור ישיר לתעשייה: "תוכנית שמזניקה את הקריירה"

ישראלים רבים שכבר החלו את דרכם בשוק העבודה בוחרים ללמוד במקביל לתואר ראשון אפקטיבי שאינו מתנגש להם עם שגרת החיים. "תואר איכותי במנהל עסקים משדרג את מעמדם של העובדים בתוך החברה ומשפר עבורם עמדות בדרכם למשרה הבאה שלהם". במרכז האקדמי למשפט ולעסקים בנו תוכנית עם מערכות ללמידה מרחוק, תנאי תשלום נוחים, חיבור אמיתי לאנשי מפתח בתעשייה ו-90% הצלחה בהשמה. ההרשמה לסמסטר האביב בעיצומה

"החלטנו לבנות תואר ראשון במנהל עסקים שבאמת מאפשר לך לעשות זינוק בקריירה, שמחבר את הסטודנטים ללב המשק הישראלי. החיבור לתעשייה מתחיל כבר בשלבים מוקדמים בלימודים", אומר ד"ר מולא כהן, דיקן הפקולטה למנהל עסקים וחשבונאות במרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן.
"אנו שמים דגש על הנגשת התעשייה לסטודנטים באמצעות שיתופי פעולה עם חברות ישראליות מובילות, כמו חברת הנדל"ן אזורים, חברת המדיה יפעת תקשורת, חברת הפיננסים MAX, חברת הקמעונאות והשיווק רמי לוי או פירמת BDO ועוד ועוד".
לדברי ד"ר כהן, בשוק העבודה הדינאמי של היום רבים פשוט "קופצים למים" ומתחילים לצעוד במסלול הקרייריסטי בתחומים השונים – הייטק, כלכלה, נדל"ן או פיננסים. אבל כאשר הם כבר חשים בשלים לשלב הבא בקריירה ומעוניינים להתמודד על תפקידים בכירים (שיש בצדם גם משכורות גבוהות יותר), הם חשים לפתע את תקרת הזכוכית מעל ראשם. "זה עלול להיות מתסכל מאוד. אתה שולח קורות חיים לחברות וארגונים שונים, יודע שיש לך את הכישורים הרלוונטיים, אך מקבל דחייה אחר דחייה", הוא אומר.
"התואר שלנו יכול לעזור לפתוח את הדלתות בנקודה זו, לתת את המסגרת הנכונה ללמידת השפה הארגונית העכשווית – וגם להעניק את השורה החסרה בקורות החיים. בנינו תוכנית שהיא סוג של אקסלרטור להזנקת הקריירה, מתוך חשיבה על סדר יום של אנשים עובדים. היא מאפשרת לסטודנטים לשמור על השגרה, להנות מחיי משפחה ופנאי, עם תוכנית תשלומים נוחה ומערכות מתקדמות ללמידה מרחוק".

להתחרות על תפקידים בכירים ולזנק לראש טבלת השכר

"המשמעות של כל אלה היא תוצאות אמיתיות בשטח. מעל ל-90% מהבוגרים שלנו משתלבים בתפקידים בכירים, לעתים במקום העבודה הקיים שלהם ולעתים במעבר לחברה גדולה יותר. ולא פחות חשוב – הם יוצאים מכאן "מבושלים" היטב, מבינים מהו הערך שלהם, יודעים לנווט את דרכם בבטחון, לנהל מו"מ – ומצליחים לשדרג את התנאים והשכר באחוזים ניכרים. לא בכדי סטודנטים שלנו מובילים את טבלאות השכר בישראל.
"מדי שנה אנחנו נהנים לראות את הבוגרים שלנו משתלבים בתפקידי מפתח בחברות מובילות בישראל ובחו"ל. כך למשל, בוגרת שלנו שהיא כיום הדוברת של חברת Wolt העולמית בישראל. גם בוגרים אחרים שלנו השתלבו בחברות הייטק גלובליות, כמו רדוור וגיגמון".

לקבלת פרטים והרשמה ללא עלות דמי רישום - לנרשמים בהרשמה מוקדמת>>

מקריית שמונה ועד אילת: מערכת מתקדמת ללימודים מרחוק

המרצה הבכירה ד"ר מיכאלה אלרם, בעלת תואר דוקטור (PhD) מבית הספר למנהל עסקים ב-Manchester Metropolitan University, מסבירה כי התוכנית מאפשרת גמישות מירבית ומעניקה אפשרויות מתקדמות ללמידה מרחוק.
"השיעורים פרוסים על פני יומיים בשבוע בלבד. כל השיעורים עוברים בלייב וגם מוקלטים, כך שסטודנטים יכולים לבחור האם להגיע לקמפוס ברמת גן, להתחבר לשיעור מהבית או לצפות בשיעור בזמנם הפנוי. המשמעות של זה היא שהם יכולים להתגורר מכל מקום בארץ – מקריית שמונה ועד אילת, לשמור על לוחות זמנים גמישים ולהנות מלימודים ברמה האקדמית הגבוהה ביותר, בתנאים שלהם".
"חסם נוסף שהסרנו הוא המבחן הפסיכומטרי. אנחנו נמצאים בשלישיה המובילה ברמת ההוראה בין המוסדות האקדמיים בארץ זו השנה השלישית ברציפות, המרצים שמלמדים אצלנו הם מהטובים שיש ורמת המחקר – מהגבוהות בארץ. עם זאת, אנו לא רואים צורך במבחן פסיכומטרי, ומאמינים שניתן לשמור על רמה אקדמית גבוהה גם בלעדיו.
עוד יתרון משמעותי הוא שיטת התשלום. "אנחנו מעוניינים לאפשר לכל סטודנט להצליח, ללא תלות במצב הכלכלי, ולכן מציעים גם תוכניות מימון ומלגות, עם אפשרות לפרוס את דמי הלימוד ל-12 תשלומים בשנה. כמו כן ניתנות הנחות לבעלי ממוצע בגרות גבוה ולבעלי תואר ראשון, שאף זכאים לפטור מחלק מהקורסים", מוסיפה ד"ר אלרם.

מבעלי כישורים - למנהלים מצליחים

לסיכום, אומר ד"ר כהן, "התוכנית ללימודי תואר ראשון במנהל עסקים שבנינו במרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן היא תוכנית ייחודית המעמידה את הצלחתם של הסטודנטים במרכז, ומעניקה להם את הכלים הנחוצים על מנת להפוך למנהלים מצליחים – בחברות ההייטק, הביטוח, בבנקים, במשרדים ממשלתיים ואפילו בפוליטיקה.

"אם אתם חשים שיש לכם את הכישרון, האינטליגנציה והיכולות לזנק לעמדות מפתח ואתם זקוקים לרוח גבית שתפתח דלתות להזדמנויות חדשות – זו כנראה תוכנית הלימודים עבורכם".

לקבלת פרטים והרשמה ללא עלות דמי רישום - לנרשמים בהרשמה מוקדמת>>

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"