השקעות נדל״ן

חלום בכפר: חלקות של רבע דונם בזכרון יעקב ב-119 אלף ₪

הרחובות הציוריים, היקבים המשובחים והמרחבים הירוקים – כל אלה הופכים את זכרון יעקב לחלום הכפרי הישראלי. תמורת 119 אלף שקל בלבד ניתן להפוך את החלום למציאות ולרכוש רבע דונם בבעלות פרטית – בצמוד ללב המושבה

גבוה על רכס הכרמל הירוק, כשהיא משקיפה לשדות החקלאיים באזור ולים התיכון, נמצאת זכרון יעקב – המקום שאליו ישראלים רבים מגיעים כדי להרגיש קצת חו"ל. המושבה החקלאית לשעבר, היא כיום יישוב מבוסס ומבוקש על ידי משפחות רבות, הודות לשילוב בין הנוף לכחול ולירוק, ההיסטוריה המרתקת, יקבי הבוטיק, המסעדות המצוינות – והאווירה הרומנטית. 

במועצה המקומית זכרון יעקב, ניתן לרכוש היום קרקע חקלאית בשטח של רבע דונם במחיר של 119 אלף שקל בלבד. מדובר בקרקעות בבעלות פרטית – עניין נדיר במיוחד, במדינה שבה 93% מהקרקעות הן בבעלות המדינה. 

"זכרון יעקב נהנית בשנים האחרונות מביקוש אדיר, וקרקעות נדירות כמו אלה נמכרות במהירות – מה שרק מעלה את המחירים", אומרים בחברת MSN נדל"ן, המשווקת קרקעות במתחם "זכרון יעקב – גינה בכפר".

היקב עדיין כאן – אך מחירי הנדל"ן עולים

זכרון יעקב היא חלק בלתי נפרד מההיסטוריה של המפעל הציוני בארץ ישראל. היא הוקמה כבר ב-1889, מהמושבות הראשונות בארץ. את שמה העניק לה הברון אדמונד דה רוטשילד – על שם אביו, יעקב מאיר רוטשילד. רוטשילד הוא גם זה שהפך אותה למעצמת יין, כאשר סייע לאיכרים לנטוע כרמי ענבים ואף הקים בה יקב – שכיום הוא הגדול ביותר בישראל, כחלק מחברת יקבי כרמל.  

המועצה המקומית היא מהוותיקות בארץ, ומתגוררות בה משפחות מבוססות, המעריכות איכות חיים. בשנים האחרונות גילו אותה משפחות נוספות מכל רחבי הארץ שמחפשות את המרחבים הירוקים, ונבנו בה בתים צמודי קרקע בשכונות יוקרתיות. 

התושבים החדשים מתאפיינים במעמד סוציו-אקונומי גבוה, מה שמאפשר להם לעמוד במחירים שרק הולכים ועולים. אך על אף תוספת התושבים והשכונות החדשות, זכרון יעקב שומרת עדיין על אווירה שקטה וכפרית, ממש כמו פעם. 

העסקה שתהפוך להיסטוריה משפחתית

בימים אלה, כאשר יותר ויותר ישראלים מבקשים לממש את חלום המגורים בכפר, מדובר בהזדמנות ייחודית לרכישת קרקע באחד האזורים המבוקשים והיפים בישראל. 

"תג מחיר של 119 אלף שקל לקרקע פרטית בטאבו, במיקום כה מבוקש, הוא נמוך במיוחד", מוסיפים ב-MSN נדל"ן. "בכל משפחה יש את הסיפור על איך סבא כמעט קנה קרקע בכפר שמריהו או בלב תל אביב בגרושים, והיום היא שווה מיליונים. הקרקעות בזכרון יעקב הן הזדמנות שחבל לפספס – במיוחד כשבעוד כמה שנים, כבר לא יהיו קרקעות כאלה בשוק, בוודאי לא בבעלות פרטית".

"בוסתן עצי פרי או שטח פרטי מוגדר – מה שתבחרו"

"הקרקעות נמכרות במגוון גדלים – רבע דונם ב119 אלף שקל, חצי דונם ב199 אלף שקל ואף ניתן לרכוש דונם שלם במחיר מיוחד של 349 אלף שקל". 

השטח שיקנו הרוכשים יהיה מסומן ומוגדר(ישנה אפשרות גם לחיבור מים)  ו. "האפשרות להשתמש בקרקע הזו לטובת נטיעת עצי פרי עד ההפשרה היא הגשמת חלום להרבה משפחות בישראל – אם הם חולמים על בוסתן פרטי או על שטח פרטי מגודר משלהם ", אומרים בחברה.

"יש פה הזדמנות לקבל חלקה לגידולים בכפר או אפילו לפיקניק פרטי, באחד האזורים הכי יפים בארץ ועם זאת לא רחוק מדי מהמרכז. אין ספק שמי שרואה את העתיד ומבין שקרקעות פרטיות הן מצרך נדיר בישראל, מבין גם את הפוטנציאל העסקי בהצעה – בתוך מספר שנים יהיה פה סיפור הצלחה כלכלי שהילדים מאוד ישמחו לקבל". 

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

לרכישת רבע דונם בזכרון יעקב ב-119 אלף שקל – השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"