השקעות פיננסים

יש לכם דירה? כך תוכלו לקבל הלוואה של 200 אלף ₪ ומעלה בריבית הכי טובה בשוק

שיפוץ גדול, איחוד הלוואות או עזרה לילדים – אתם זקוקים לבנק כדי לממן מטרות חשובות בחייכם, אבל הריבית הגבוהה חונקת. החדשות הטובות: אם יש לכם דירה, תוכלו לקבל הלוואה בריבית אטרקטיבית של 3% עד 5.5% לשנה

אם ניסיתם לאחרונה לקחת הלוואה מהבנק, אתם בוודאי מבינים שתנאי השוק לא פועלים לטובתם. הריבית שעשויה להגיע ל-12% לשנה והקנסות הגבוהים על כל שינוי עתידי – הופכים כל הלוואה בנקאית רגילה לעסק יקר מאוד עבור כל משפחה. אבל מסתבר כי אם יש בבעלותכם דירה, תוכלו לקבל הלוואה בתנאים טובים בהרבה.

"למשפחות רבות בישראל יש נכס בבעלותן שעשוי לסייע בקבלת הלוואה של סכום גדול, והן כלל לא מודעות לכך", אומר ניר לוי, כלכלן ומנכ"ל מרכז "המומחים למשכנתאות", המסייע לזוגות ולמשפחות לקבל מהבנק הלוואות מסוג זה בגובה של 200 אלף שקלים ומעלה. 

"נטילת משכנתא חדשה על הדירה או מחזור של משכנתא קיימת, מאפשרים לקבל מהבנק הלוואה של מאות אלפי שקלים בסכום הדרוש, לכל מטרה שהיא – שיפוץ גדול, עזרה לילדים, מימון חגיגות בר מצווה ואפילו טיול מסביב לעולם.

"היתרון הגדול הוא גובה הריבית, הנמוך משמעותית בהשוואה להלוואות בנקאיות רגילות. גם היום, כאשר הריביות משתוללות, ריבית על הלוואה כזו תנוע בדרך כלל בין 3% ל-5.5% בלבד לשנה. יתרון נוסף הוא האפשרות לפרוס את ההלוואה לתקופה של עד 30 שנה – וכך ליהנות מהחזר חודשי נמוך משמעותית", הוא מוסיף.

יש דירה בבעלותכם ואתם זקוקים להלוואה בנקאית של 200 אלף שקלים ומעלה? לתיאום פגישת ייעוץ ללא תשלום במרכז המומחים למשכנתאות התקשרו 077-9965393

"אפשר לבנות הלוואה נכונה וזולה"

"לבנקים אין אינטרס לתת הלוואות בתנאים אופטימליים. כאשר אדם נכנס לבנק לבד, ברוב המקרים הוא יקבל אותה בתנאים שמיטיבים עם הבנק ופחות מיטיבים עמו".

אז איך בכל זאת ניתן לקחת הלוואה בתנאים אטרקטיביים כיום?

"היות ואנחנו עובדים מול בנקאים ומקבלי החלטות באופן שוטף, אנחנו יודעים כיצד להתמקח, מה להגיד ואיך לבנות את ההלוואה הנכונה והזולה ביותר. כאשר אנחנו הולכים עם הלקוח לבנק, המצב נראה אחרת. פתאום הוא לא לבד. יש מי שמבין את השוק ומכיר את כל האלטרנטיבות – והמישהו הזה נמצא בצד שלו ועובד בשבילו. זה מוריד נטל עצום מהכתפיים של בני המשפחה".

ההחזר החודשי ירד מ-13 אלף שקלים ל-5,500

כך היה במקרה של בני זוג ממודיעין, שהחזיקו בבעלותם דירה בשווי של 2.5 מיליון שקלים, עם משכנתא של 700 אלף שקלים וחובות נוספים בגובה 300 אלף שקלים. השניים נאלצו לשלם החזר חודשי של 13 אלף שקלים, כאשר הכנסתם המשותפת עמדה על 18 אלף שקלים בלבד. עם שני ילדים קטנים שעליהם לפרנס, לזוג לא היתה ברירה מלבד להיתמך כלכלית בבני המשפחה.

לדברי הלוי, לאחר שפנו אל "המומחים למשכנתאות", כל ההלוואות של המשפחה הומרו במשכנתא בנקאית על הדירה, וכעת הם מחזירים רק 5,500 שקלים בחודש, לאחר שהריבית ששילמו ירדה מ-10% בשנה ל-4% בלבד.

חיסכון של עשרות אלפי שקלים בשנה

"אנו נתקלים במקרים רבים שבהם אנשים זקוקים לסכומי כסף גדולים, והם פונים לבנק כדי לקבל הלוואה בריבית גבוהה, בלי לבדוק שום אפשרות אחרת", מסכמים במרכז המומחים למשכנתאות.

"הבנק לא מספר ללווים שכל מי שיש לו דירה בבעלותו, וזקוק להלוואה של מאות אלפי שקלים, יכול לקבל הלוואה בתנאים נוחים, גם אם מטרת ההלוואה בכלל לא קשורה למימון הדירה. ההפרש בין הריביות על ההלוואות הוא עצום, ויכול לחסוך למשפחה עשרות אלפי שקלים בשנה".

יש דירה בבעלותכם ואתם זקוקים להלוואה בנקאית של 200 אלף שקלים ומעלה? לתיאום פגישת ייעוץ ללא תשלום במרכז המומחים למשכנתאות התקשרו 077-9965393


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"