כדאי לדעת לימודים וקריירה

לימודי מנהל עסקים עם חיבור ישיר לתעשייה: "תוכנית שמזניקה את הקריירה"

בין אם השתחררתם לאחרונה מהצבא או שכבר עשיתם צעדים משמעותיים בשוק העבודה – תואר במנהל עסקים יכול לפתוח בפניכם דלתות ולשדרג את שכרכם. במרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן בנו תוכנית לימודים המותאמת לעידן החדש – ללא צורך בפסיכומטרי, עם מערכות מתקדמות ללמידה מרחוק ו-90% הצלחה בהשמה בחברות הגדולות במשק. ההרשמה לסמסטר האביב, שייפתח ב-26 בפברואר, בעיצומה

בעבר סטודנטים שבחרו בלימודי מנהל עסקים נדרשו להקדיש לכך שלוש שנים מלאות מחייהם, לוותר על עבודה וחיי פנאי, ורק בסוף הדרך להתפנות ליצירת קשרים וחיפוש עבודה.

אבל במציאות הדינאמית של היום הדברים מתרחשים קצת אחרת (ובעיקר – במקביל). הדור החדש של הסטודנטים מחפש תוכניות לימודים המאפשרות גמישות מירבית ושילוב של עבודה, חיי פנאי ומשפחה – ורצוי כזו שתאפשר למידה מכל מקום.

במרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן מבינים היטב את המגמות הללו, ולכן החליטו לבנות תוכנית ללימודי תואר ראשון במנהל עסקים, המותאמת לקצב החיים המודרני. 

"אנחנו מאמינים שהחיים לא צריכים להיעצר בגלל הלימודים", מסביר ד"ר מולה כהן, דיקן הפקולטה למנהל עסקים וחשבונאות במרכז האקדמי. "סטודנטים שלומדים אצלנו יכולים לגור באילת או בקריית שמונה, מכיוון שהלמידה היא היברידית. כלומר, השיעורים עוברים באופן פרונטלי, משודרים דרך המערכות שלנו לטובת מי שמתחבר מרחוק – וגם מוקלטים למי שמעוניין לצפות בהם במועד מאוחר יותר. 

"הגמישות הזו מאפשרת לסטודנטים לעבוד, להיות פעילים חברתית, לבלות עם המשפחה ועם החברים. והם גם לא צריכים לחכות לסיום הלימודים כדי להתחיל לחפש עבודה. יותר מכך – אנחנו מעודדים אותם להשתלב בתעשייה כמה שיותר מהר. התוצאה היא שכ-90% מהבוגרים שלנו מתברגים לתפקידים משמעותיים בחברות המובילות במשק".

עוד מסבירים במרכז האקדמי כי מי שטרם נרשם ללימודים, לא חייב להכריז על השנה האקדמית הקרובה כשנה אבודה. "מי שלא הספיק מסיבות כאלה ואחרות להירשם לסמסטר הקרוב, יוכל להתחיל את לימודי התואר הראשון בסמסטר האביב, שייפתח ב-26 בפברואר, 2023. האפשרות זו היא חלק ממגמת הגמישות שבה אנו דוגלים כמוסד אקדמי".

חממת יזמות וסטארט-אפים ומרכז השמה

"תואר ראשון במנהל עסקים מהווה מקפצה לעיסוק במגוון תחומים – החל משיווק ופרסום, מימון, חשבונאות או יזמות וחדשנות וכלה בפעילות ציבורית, חברתית או פוליטית", מסבירים במרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן.

"הסטודנטים שמגיעים אלינו יכולים להיות בני 22-35, חלקם השתחררו מהצבא בדיוק וחלקם מבוגרים יותר וכבר צברו קילומטראז' משמעותי בעולם התעסוקה. אנחנו לא דורשים מבחן פסיכומטרי, מה שמאפשר לכל מי שיש לו תשוקה לעסקים להגיע".

הגישה הייחודית של המרכז חותרת לחיבור הסטודנטים ל"שטח". "אנחנו נמצאים בשלישייה המובילה ברמת ההוראה בין המוסדות האקדמיים בארץ זו השנה השלישית ברציפות, המרצים שמלמדים אצלנו הם מהטובים שיש ורמת המחקר – מהגבוהות בארץ. אבל הגאווה הגדולה ביותר שלנו היא היכולת שלנו לקדם את הסטודנטים להצלחה בעולם האמיתי", מסבירים במרכז האקדמי.

"יש לנו חממת יזמות וסטארט-אפ, שמכינה את הסטודנטים לשוק העבודה ואנחנו מפעילים מרכז הכוונה עזרה והשמה עם מגוון התמחויות. סטודנטים שלומדים אצלנו מקבלים ליווי אישי וייעוץ תעסוקתי בבחירת המסלול המתאים".

"גם תואר ראשון וגם תעודה מקצועית"

במרכז האקדמי שמים דגש על הנגשת התעשייה לסטודנטים, באמצעות שיתופי פעולה עם חברות כמו חברת הנדל"ן אזורים, חברת המדיה יפעת תקשורת, חברת הפיננסים MAX, חברת הקמעונאות והשיווק רמי לוי או פירמת BDO – גם באמצעות הרצאות מעולם הפרקטיקום וגם באמצעות נטוורקינג עם האנשים הבכירים ביותר במשק הישראלי. 

"סטודנטים שמסיימים את התוכנית, יוצאים לשוק התעסוקה לא רק עם תואר ראשון במנהל עסקים, אלא גם עם תעודה מקצועית", מסבירים במרכז האקדמי. "על ידי החיבורים, המפגשים וההכוונה שלנו הסטודנטים מקבלים נקודת פתיחה אחרת לגמרי בכניסה לשוק העבודה המאתגר של ימינו. לא בכדי הבוגרים שלנו נהנים מרמות שכר גבוהות ומובילים בטבלאות השכר בישראל".

לקבלת פרטים והרשמה ללא עלות דמי רישום - לנרשמים בהרשמה מוקדמת>>

"לא מבזבזים לסטודנטים את הזמן"

במרכז האקדמי מכירים בכך שהדור הצעיר הנוכחי כבר לא מוכן לוותר על הכל למען הלימודים האקדמיים – ולכן מקפידים על גמישות מרבית. "תוכנית הלימודים שלנו משלבת בין שיעורים פרונטליים ללמידה מרחוק. זו מערכת מתקדמת פנימית שלנו, עם תשתיות של מצלמות איכותיות, והיא מאפשרת לסטודנטים לקחת חלק פעיל בשיעור בחיבור גם אם הם לא נוכחים פיזית בקמפוס. כלומר, את רוב החומר ניתן ללמוד מהבית, וגם כשמגיעים לכאן – מדובר במיקום אופטימלי בלב גוש דן, עם גישה תחבורתית קלה וחניה בשפע. 

"הזמן של הסטודנטים יקר לנו – ולכן אנחנו לא מבזבזים אותו, אלא מתמקדים בלב העניין ובמקצועות הרלוונטיים, כך שהם יכולים להתקדם במהירות. עבורנו כל סטודנט הוא לא רק מספר, ולכן המרצים מכירים כל אחד באופן אישי, ומתקשרים איתם ישירות". 

ללמוד ללא תלות במצב הכלכלי

יתרון נוסף אותו מציינים במרכז האקדמי הוא שיטת התשלום. "אנחנו מעוניינים לאפשר לכל סטודנט להצליח, ללא תלות במצב הכלכלי, ולכן מציעים גם תוכניות מימון ומלגות, עם אפשרות לפרוס את דמי הלימוד ל-12 תשלומים בשנה. כמו כן ניתנות הנחות לבעלי ממוצע בגרות גבוה ולבעלי תואר ראשון – שאף זכאים לפטור מחלק מהקורסים". 

לסיכום, אומרים במרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן: "העשור האחרון הביא לפתחנו אתגרים רבים המחייבים האצה ומיקסום של הכישורים האישיים כדי לפלס את הדרך להצלחה. כשהתחרות על כל מקום עבודה פנוי הולכת ומתעצמת, כאשר המחיה הולכת ונעשית יקרה יותר, כאשר השאיפות להצלחה פיננסית בארץ ובעולם מאמירות – אנו רואים כערך עליון את הקניית הכלים הנדרשים להצלחה, ועוסקים בפיתוח תוכניות התורמות לכך.

"התוכנית שבנינו ללימודי תואר ראשון במנהל עסקים היא תוכנית ייחודית שמעמידה את הצלחתם של הסטודנטים במרכז, ומעניקה להם את הכלים הנחוצים על מנת להפוך למנהלים מצליחים – בחברות ההייטק, הביטוח, בבנקים, במשרדים ממשלתיים ואפילו בקריירה פוליטית".

לקבלת פרטים והרשמה ללא עלות דמי רישום - לנרשמים בהרשמה מוקדמת>>

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"