בריאות ולייף סטייל

טיפולי MiraDry להזעת יתר הפכו לפופולריים ביותר בישראל. יפה מקסימוב מסבירה מדוע

300 אלף איש בעולם כבר טיפלו בהזעת היתר שלהם באמצעות טכנולוגיית MiraDry – שעושה שימוש באנרגיה אלקטרומגנטית כדי להרוס את בלוטות הזיעה. "בלוטת זיעה שנהרסת לא צומחת שוב – כך שמדובר בפתרון אחת ולתמיד", אומרת מקסימוב.

הזעת יתר – אין צורך להכביר במילים על הבעיה, ומדוע רבים המתמודדים איתה (בישראל לבדה מדובר ביותר ממיליון איש), מחפשים בנרות פתרון יעיל לאורך זמן. אחת האופציות הבולטות העומדות לרשותנו כיום היא טיפול במכשיר MiraDry, שצובר פופולריות בישראל. תפסנו לשיחה את יפה מקסימוב, המנהלת את רשת הקליניקות המוכרת לאסתטיקה רפואית, כדי שתספר לנו על הטכנולוגיה החדשה.

"מדובר בטכנולוגיה חדשנית שמבוססת על גלים אלקטרומגנטיים", מסבירה מקסימוב. "כשמכוונים את המכשיר אל העור, גלי המיקרו חודרים לשכבת הדרמיס, הופכים לאנרגיית חום והורסים את בלוטות הזיעה בבתי השחי. במקביל, המכשיר מצנן את האזור – כך שהמטופל לא חש כאב, והטיפול אינו פולשני".

לדברי מקסימוב, "מה שחשוב כאן הוא האלמנט של הרס בלוטות הזיעה – מכיוון שהן לא יכולות להתחדש. כלומר, מדובר בטיפול אפקטיבי לטווח הרחוק. את התוצאות רואים תוך מספר טיפולים נמוך במיוחד – לפי מחקרים, כבר אחרי הטיפול הראשון כמות הזיעה יורדת ב-60%-70%, ואחרי הטיפול השני כבר רואים ירידה של עד-82%. למעשה, מדידות כמותיות אף העידו על שיפור של 99% בכמות ההזעה".

לבדיקת התאמתכם לטיפול מירה דריי בהזעת יתר,
בחרו את המין שלכם:

"ברוב המקרים, די בטיפול אחד"

מקסימוב, שברזומה שלה כבר עשרות אלפי מטופלים בישראל עם יותר מ-20 שנות ניסיון, סבורה כי טכנולוגיית מירה דריי היא הפתרון הטוב ביותר להזעת יתר שקיים בעולם. "אני כבר מכירה היטב את כל האלטרנטיבות, והן פחות טובות. קודם כל, הן נותנות מענה לטווח קצר או בינוני, ולא טווח ארוך מאוד. שנית, ברוב השיטות האלה, המטופלים מדווחים על 'הזעה מפצה' ממקומות אחרים. כך שברוב המקרים, מדובר בשיטות פולשניות, שכרוכות בתופעות לוואי, דורשות זמן החלמה ארוך יותר – ובנוסף לכל, אחוזי ההצלחה שלהן נמוכים מאלה של המירה דריי.

"בשל כל המסקנות האלה, ומאחר שאנחנו שואפים להיות תמיד בקדמה הטכנולוגית והמדעית של תחום העיסוק שלנו, החלטנו להכניס לקליניקות של הרשת את מכשירי המירה דריי. היתרונות שלו הופכים אותו לפתרון הטוב ביותר – מדובר בטיפול פשוט בהרדמה מקומית על ידי רופא בלבד, כמעט ללא כל כאב, שנמשך שעה וחצי בלבד ומלווה במגבלות מינוריות עם חזרה לשגרה תוך שבוע ימים בלבד. בימים הראשונים אולי תורגש אי נוחות, ונפיחות באזור בית השחי, אך היא חולפת לאחר שבוע לכל היותר".

לגבי מספר הטיפולים, מדגישה מקסימוב כי "מהמחקרים שהצטברו וגם מהניסיון שלנו, לרוב מספיק טיפול אחד כדי להפסיק את הזעת היתר. עם זאת, בכל הטיפולים האסתטיים בקליניקות שלנו, וגם בנושא הזה, הרופא הוא שקובע את פרוטוקול הטיפול – וייתכן שהתוכנית תכלול יותר מטיפול אחד, בהתאמה לתוצאות הטיפול וכתלות במספר בלוטות הזיעה של המטופל או המטופלת".

יותר מ-100 אלף מטופלים ברחבי העולם

הטיפול בקליניקה מבוצע, כאמור, על ידי רופא – ד"ר סימון קייזרמן, העוסק ברפואה זה 20 שנה, ובעשר השנים האחרונות מקדיש את זמנו לרפואה אסתטית. "ד"ר קייזרמן הוא אמן בנשמתו, שעוסק גם בציור ובפיסול", מסבירה מקסימוב. "בשילוב הידע והניסיון שלו ברפואה אסתטית, התוצאות שלו הן מדויקות, מחזיקות זמן רב ומשפרות את חייהם של המטופלים באופן משמעותי".

התהליך כרוך בהרדמה מקומית של האזור, וכיוון הגלים האלקטרומגנטיים לעבר בלוטות הזיעה. זאת, תוך קירור האזור המטופל, כדי למנוע כאב. מכשיר המירה דריי, מסבירה מקסימוב, מחזיק בכל התקנים הנדרשים, והוא מאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות הישראלי, ה-FDA האמריקאי וה-CE האירופי. "יותר מ-100 אלף איש ברחבי העולם כבר טופלו בטכנולוגיה הזו ודיווחו על שינוי לטובה באיכות החיים שלהם", היא מוסיפה.

"לבעיית הזיעה יש לא רק פן פיזי ואסתטי. היא פוגעת גם בביטחון העצמי של הסובלים ממנה, שלפעמים מתביישים לצאת בקיץ החוצה, ללכת לים ולטיולים ובכלל לעסוק בפעילות חברתית, כי הם חוששים מכתמי הזיעה ומהריח האופייני. עם המירה דריי, מדובר בטיפול עם תוצאות מיידיות, בפרופיל בטיחותי גבוה, ועם שמירה על התוצאות לתמיד – מאחר שכאמור, בלוטות זיעה שנהרסו, אינן יכולות להיווצר שוב".

לבדיקת התאמתכם לטיפול מירה דריי בהזעת יתר,
בחרו את המין שלכם:

דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.

 התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות.

מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"