בריאות ולייף סטייל

הרופאים ממליצים: זה הטיפול היעיל בנחירות – ללא ניתוח

סובלים מנחירות לילה המציקות לכם ולבני הזוג? הכתבה הזו מיועדת לכם. מכשיר הלייזר NightLase, שפיתחה חברת פוטונה, הופך לפופולארי ביותר בארה"ב ובמדינות אירופה והוכתר כיעיל ובטוח בעשרות מחקרים רפואיים. כך מפחיתים היום את הנחירות וחוזרים לישון טוב בלילה – ללא התערבות כירורגית ובמפגשים בני 15 דקות בלבד

אנשים הסובלים מנחירות בזמן השינה מתמודדים עם ירידה כללית באיכות חייהם. הם מתעוררים בבוקר עייפים וחסרי אנרגיה, לעתים מאבדים ריכוז בעבודה או במהלך נהיגה ובני הזוג סובלים ביחד אתם.

אם אתם מכירים את הבעיה הזו על בשרכם, חשוב שתדעו – יש לכך פתרון קל ובטוח שאינו מצריך התערבות כירורגית. טיפול בלייזר, באמצעות המכשיר פורץ הדרך NightLase שפיתחה חברת המכשור המובילה Fotona, מסייע להמוני אנשים ברחבי העולם להפחית את הנחירות, לישון שנת לילה איכותית ולהתעורר רעננים.

"לייזר - הפתרון האופטימלי לנחירות"

כיום ישנם מספר פתרונות אפשריים לטיפול בנחירות. האחד הוא מכשיר סי-פאפ, המחובר למסכה, אותה חובשים על הראש במהלך השינה. לצד זה ניתן למצוא כיום פתרונות מקומיים כמו סד לילה, תופסני אף ופה וגימיקים נוספים. פתרונות אלה כרוכים לעתים באי נוחות למשתמש, ועשויים להפריע בשנת הלילה.

פתרון אחר, עליו ממליצים במקרים נדירים הוא ניתוח. בשנים האחרונות רופאים רבים נמנעים מהמלצה על פתרון זה משתי סיבות – אחוזי ההצלחה הנמוכים של ההליך ותופעות הלוואי עליהן דווח בטווח הארוך.

הפתרון המתקדם ביותר לנחירות הוא טיפול בלייזר. "טיפול בלייזר הוא הפתרון האופטימלי לנחירות, על פי רופאים", אומר ד"ר ליאוניד חוברס, רופא אף אוזן גרון ברשת.

לדברי ד"ר חוברס, מאז נכנס מכשיר ה-NightLase לשימוש נערכו מחקרים וסקרים רבים ברחבי העולם שהוכיחו את יעילותו. "במחקר שפורסם במגזין Journal of Laser and Health דווח על שיפור משמעותי של 30% אחרי טיפול ראשון, 50% אחרי טיפול שני, ו-90% אחרי מספר טיפולים בודדים".

לבדיקת התאמה לטיפול בנחירות ב-לייזר NightLase, בחרו את אזור מגורכם:​

"החמצן זורם והשינה טובה יותר"

מדוע אנו נוחרים?

"כאשר החך הרך שלנו צונח מטה בזמן שינה הוא מפריע למעבר האוויר. כך נוצר הרעש שכולנו מכירים כנחירה", מסביר ד"ר חוברס.

"מעבר לרעש של הנחירה שהוא לא נעים, המוח מקבל פחות חמצן. לכן כאשר אנחנו נוחרים אנחנו ישנים פחות טוב. בנוסף, קיימת סכנה של דום נשימה בשינה – מה שפוגע מאוד בבריאות".

וכיצד הלייזר מטפל בבעיה?

"באמצעות קרן הלייזר מחזקים את החך הרך, ובכך מונעים ממנו לצנוח בלילה. ברגע שישנו מעבר אוויר, אנשים יכולים לנשום טוב יותר, הנחירות פוחתות, חמצן זורם למוח והשינה טובה יותר".

"הנחירות נעלמו – כמעט לגמרי"

על יעילות הטיפול ניתן ללמוד מסיפורו של משה, שהגיע לאחר שנים במהלכן סבל מנחירות ודום נשימה בשינה. "אני משתמש בסי-פאפ כבר 25 שנה, בגלל דום נשימה בשינה", הוא מספר. "אחרי הטיפול שלישי הפסיקו המקרים של דום הנשימה. אני מסוגל לישון היום בלי סי-פאפ. זה יתרון גדול ושיפור באיכות החיים".

גם ערן שהגיע לאחת ממרפאות הרשת מדווח על הצלחת הטיפול. "אחרי שנים רבות במהלכן ניסיתי כל מיני דברים – מפלסטרים לאף ועד רצועות לצוואר, כאשר שום דבר לא עזר, הגעתי לד"ר חוברס. אחרי הטיפול השני חל שיפור משמעותי, והיום – לאחר 8 טיפולים, הנחירות נעלמו כמעט לגמרי".

סדרת מפגשים בני 15 דקות

הרשת מפעילה שבעה סניפים בישראל, ומתמקדת בטיפולי לייזר וכן טיפולים אחרים לשיפור איכות החיים. צוות המרפאות כולל עשרות רופאים בתחומי התמחות שונים, עם הכשרות ייעודיות לטכנולוגיות השונות המיושמות במרפאה.

"מכשיר ה-NightLase הוא לא פחות ממהפכה בתחום הטיפול בנחירות. שיטת הטיפול מאושרת על ידי ה-FDA מביאה לתוצאות בשטח, בזמן קצר ובתהליך נטול כאב", אומר ד"ר חוברס, "מסיבה זו אימצנו את השיטה בסניפינו הנמצאים בפריסה ארצית.

"ההמלצה שלנו היא להגיע לסדרת טיפולים בהפרשים של חודש", אומר ד"ר חוברס. "פשוט מכניסים ליומן טיפול של 15 דקות פעם בחודש, כדי להפחית את הנחירות ולשפר את איכות החיים – שלכם ושל בני המשפחה".

לבדיקת התאמה לטיפול בנחירות ב-לייזר NightLase, בחרו את אזור מגורכם:​

*התכנים המופעים באתר אינם מהווים תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי וכל מטרתם לספק מידע ובשום מקרה אינם בגדר המלצה או עצה רפואית ו/או חוות דעת רפואית מקצועית.
*דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.
*הטיפול אינו מומלץ לסובלים מבעיות אונקולוגיות.


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"