בריאות ולייף סטייל

הכיסא המהפכני שכבר סייע למיליוני נשים הסובלות מדליפת שתן – הגיע לישראל

נשים רבות מגיל 40 ומעלה מכירות את התופעה הלא נעימה של בריחת שתן, במיוחד בזמן מאמץ. כיסא טיפולים חדש, המבוסס על טכנולוגיה פורצת דרך, מחזק את שרירי רצפת האגן משמעותית – ואינו דורש ניתוח פולשני או פיזיותרפיה לטווח הארוך

קרוב ל-40% מהנשים בעולם סובלות מתופעה מאוד לא נעימה – אך כזו שקשה להעלות אותה לדיון: בריחת (או דליפת) שתן. תהיה הסיבה אשר תהיה, התופעה פוגעת משמעותית באיכות החיים של נשים – בעיקר מגיל 40 ומעלה. הן מוצאות את עצמן חוששות לצחוק, לרקוד, לקפוץ ולהרים חפצים – או אפילו את הנכדים שלהן – מחשש לדליפה לא רצונית, שתכתים את הבגדים ותיצור מבוכה גדולה.

נשים רבות מתביישות להעלות את התופעה אפילו בפני הרופאים שלהן – גם בגלל המבוכה, וגם מחשש שאין טיפול אפקטיבי. ואולם, כדאי לדעת כי כיום קיים בשוק פתרון ייחודי – כיסא טיפולים מדגם BTL EMsella, שבסדרת טיפולים בני 28 דקות כל אחד, מביא לשיפור משמעותי במצב.

"פריצת דרך שמאפשרת טיפול לא פולשני"

בחברת Better Life, המייצגת את BTL הבינלאומית בישראל, מסבירים כי הגורמים לבריחת שתן הם רבים – הריונות ולידות המרופפים את רצפת האגן ואיברים, שינויים הורמונליים ופיזיולוגיים המגיעים עם הגיל, מחלות ומצבים בריאותיים שונים, ואפילו הרגלי תזונה ושתייה. לעתים, מופיעה התופעה גם אצל גברים.

כאשר מדובר בתופעה חולפת, אין חובה לטפל בה; אך כאשר היא מחמירה, כדאי למצוא את הטיפול המתאים. בין הטיפולים כיום ניתן למצוא ניתוחים – הליכים חודרניים הדורשים הרדמה, ולאחר מכן התאוששות, כאשר נשים רבות חוששות מניתוח באזור עדין כל כך.

פיזיותרפיה אכן יכולה לשפר את המצב – אבל דורשת מחויבות משמעותית לתרגול קבוע, לטווח הארוך. מטופלים רבים מתקשים להתמיד – ולכן, לא מצליחים לשפר את המצב. כאן נכנס לתמונה כיסא הטיפולים. "זו פריצת דרך של ממש, שמאפשרת טיפול לא פולשני בשרירי רצפת האגן", אומרים ב-Better Life. "זאת, ללא כל מאמץ מצד המטופלת".

"את יושבת, נרגעת ודואגת לגוף שלך"

המטופלות שכבר התנסו במכשיר, מעידות על שביעות רצון. ליזט בירנבוים, בת 58 מבת ים, מספרת כי "בסך הכל יושבים חצי שעה, וזה עושה את העבודה. זה לא פולשני, לא כואב וזה עושה נפלאות. אני מרגישה את עצמי צעירה ב-20 שנה". תמי ברנן שרוני, בת 37 מראשון לציון, מוסיפה: "את יושבת, נרגעת עם עצמך ודואגת לגוף שלך במינימום מאמץ, אני לא ראיתי משהו יותר טוב מזה", ואילו סיגל שחר, בת 43, אף היא מראשון לציון, מספרת כי הטיפול היה "בלי כאבים, בתוצאה מיידית ובלי תופעות לוואי. אני ממש שמחה על כך".

לבדיקת התאמתכם לטיפול בעזרת ™BTL EMSella
ענו על השאלון הבא >>
לאיזו קבוצת גילאים את משתייכת?

רצפת האגן מתכווצת 11,200 פעמים בכל טיפול

אז איך זה עובד? הכיסא מבוסס על שיטת קיגל, ובאמצעות טכנולוגיה אלקטרו-מגנטית ממוקדת, גורם לשרירי רצפת האגן של המטופלת להתכווץ כ-11,200 פעם ויותר בטיפול שאורכו 28 דקות. הטיפול מבוצע בלבוש מלא, אינו כרוך בכאב ולא דורש כל מאמץ. מיד בסוף הטיפול, יכולים המטופלים לחזור לשגרה הרגילה שלהם – כאשר השיפור מורגש כבר בטיפול הראשון.

לכל מטופל ומטופלת ניתנת תוכנית טיפולים אישית, בייעוץ אצל רופא או פיזיותרפיסטית בקליניקות של Better Life. התוצאה האופטימלית, אומרים ברשת, תושג אחרי שישה מפגשים – בתדירות של פעמיים בשבוע. על מנת לשמר את התוצאות, יוזמנו המטופלים לטיפולים נוספים – בהתאם לקביעתה של פיזיותרפיסטית המתמחה בטיפול ברצפת האגן.

"הכיסא סייע כבר למיליוני נשים"

"מדובר בכיסא היחיד בעולם שקיבל את אישור ה-FDA, משרד הבריאות ומכון התקנים, וכבר סייע למיליוני נשים בעולם שסבלו מבריחת שתן", מסבירים ברשת, המפעילה קליניקות בחיפה ובראשון לציון, ובהן צוות של רופאים המומחים בגניקולוגיה. "הוא למעשה עובד בשביל המטופלת, ומבצע פיזיותרפיה אינטנסיבית לשרירי רצפת האגן כדי לחזק אותם".

הטיפול מוכר לצורך החזר כספי על ידי קופות החולים וחלק מחברות הביטוח, כאשר עלות סדרה בת 6 טיפולים היא 3,900 שקלים. בנוסף, מקבלים המטופלים ליווי של פיזיותרפיסטית מומחית לחיזוק רצפת האגן, זאת כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר ולשמור עליהן לאורך זמן.
 

"המטרה שלנו היא לשפר את איכות החיים בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת ביותר כיום בעולמות הרפואה והאסתטיקה, וצוות רופאים מוביל – כי לכולם מגיע להרגיש נוח עם עצמם, בלי לחשוש ולהגביל את הפעילות השגרתית שלהם", מסכמים ב-Better Life.

לבדיקת התאמתכם לטיפול בעזרת ™BTL EMSella
ענו על השאלון הבא >>
לאיזו קבוצת גילאים את משתייכת?

– דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.
– התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות
– מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"