בריאות ולייף סטייל

סובלים מאדמומיות העור? זה המכשיר שמטפל ברוזציאה בננו טכנולוגיה

נשים וגברים רבים הסובלים מרוזציאה, מתרוצצים במשך שנים בין רופאי עור, מבזבזים הון על קרמים – ולא מוצאים פתרון אמיתי לאדמומיות העור. המכשיר פורץ הדרך VENUS VERSA שפותח בחברת ונוס קונספט העולמית פותח במיוחד לשם כך. יאנה גרושבסקי, שהביאה את טכנולוגיית ה-MP2 אל הקליניקה שלה בראשון לציון, מסבירה כיצד מייצרים שיפור אסתטי מהותי – בטיפול קצר בן 20 דקות

"אנשים שסובלים מרוזציאה רגילים להסתובב שנים בין רופאים ולבזבז הון תועפות על תכשירים שונים, בניסיון להעלים את נימי הדם או הקומפרוז האחראים למראה האדמומי בעור הפנים. רבים מהם לא יודעים כי הטכנולוגיות החדשות שפורצות לתחום האסתטיקה הרפואית יכולות להביא שיפור גדול באיכות חייהם", כך מסבירה יאנה גרושבסקי, בעלת קליניקה לאסתטיקה רפואית בראשון לציון.
"מכשיר ה-VENUS VERSA פועל בטכנולוגיה המכונה 'ננו פרקשיונל'. הטכנולוגיה היא פטנט רשום, המשלבת מטריצה של גלי רדיו עם פולסים של שדה מגנטי. השילוב הזה מחמם את רקמות העור העמוקות, וזה מה שהופך אותו לאפקטיבי כל כך.
"כמי שמכירה את כל הסקאלה הרחבה של בעיות עור, אני יודעת שאין פתרון קסם לרוזציאה, כיוון שזו קשורה גם למצב נפשי, מזג אוויר ומשתנים נוספים. עם זאת, רוב המטופלות שמגיעות לטיפול ב-VENUS VERSA לא זקוקות ליותר משלושה טיפולים, ולעתים אפילו טיפול אחד, כדי להבחין בשיפור משמעותי ברמת האדמומיות. השילוב של טיפול במכשיר עם טיפולים להרגעת העור מייצרים מדובר הקלה גדולה – ושדרוג אמיתי באיכות החיים".

תוצאות שרואים מיד – וגם בטווח הארוך

אז איך פועל מכשיר ה-VENUS VERSA וכיצד הוא מסייע בהפחתת האדמומיות? "המכשיר עובד על טכנולוגיה של גלי רדיו המחממים את העור. הוא למעשה פוצע את העור, וכך מתחיל תהליך חידוש שלו", מסבירה גרושבסקי.
"השילוב בין הטכנולוגיות – גלי הרדיו והשדות המגנטיים – יוצרים סינרגיה שמגבירה את ייצור הקולגן, החומר האחראי על התחדשות תאי העור. לטיפול יש תוצאות מוכחות שנראות מיד – אבל נשמרות לטווח הארוך.
"רוזציאה באה לידי ביטוי לרוב בעור הפנים, במיוחד בסנטר, בלחיים ובמצח. בנוסף, גורמת התופעה לתחושות צריבה בעור, ונימיות דם. מדובר באזורים בהם העור עדין במיוחד, אך כיוון שהמכשיר שומר על טמפרטורה מבוקרת, רמת הכאב היא מינימלית, ויש אפילו מטופלות שמעידות כי הטיפול נעים להן. התוצאה הסופית היא מראה חלק ומשופר של העור".

מעוניינת לנסות את הפתרון המתקדם ביותר לאדמומיות העור?
לתיאום פגישת יעוץ השאירי פרטים >>

"זה חלק מהמסע שלי לשיקום העור"

אל הקליניקה של גרושבסקי בראשון לציון מגיעות מטופלות מכל אזור המרכז. הטיפול מתחיל מתשאול רפואי מעמיק, ואבחון מאפייני העור של המטופלים. "ישנם מקרים שבהם אני מרגישה שאין לי די מידע כדי להשלים את התמונה, ולכן אני שולחת את הלקוחה או הלקוח לרופא שלה, לסדרת בדיקות נוספת", היא אומרת.

יאנה גרושבסקי בעת טיפול ברוזיציאה

בסיום תהליך התשאול בונה גרושבסקי תוכנית טיפולים המותאמת אישית למטופלים, כאשר לדבריה חלק בלתי נפרד מהטיפול הוא הכרה במידת הרגישות של המטופלים. "חוויתי על בשרי אבחון שגוי וטיפול לא יעיל אצל קוסמטיקאית שהלכתי אליה בעבר ואשר השאירה אותי עם צלקות. נקודת ההתחלה הזו הוציאה אותי למסע לחיפוש אחר טיפול יעיל לשיקום העור", היא מספרת.
"אני שמה דגש רב על היחס האישי והתאמה אישית של הטיפול למטופלות. מי שמגיעה לכאן נהנית מקליניקה אינטימית באווירה חברית ויודעת שמדובר ברמת אכפתיות גבוהה מהממוצע. חשוב לי להיות זמינה ללקוחות ולעזור להן בכל בעיה ושאלה, והן מוזמנות לכתוב לי לווטסאפ מתי שירצו", אומרת גרושבסקי.

– דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.
– התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות.
– מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

מעוניינת לנסות את הפתרון המתקדם ביותר לאדמומיות העור?
לתיאום פגישת יעוץ השאירי פרטים >>

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"