בריאות ולייף סטייל

"לא חייבים להשלים עם סימני המתיחה": הכירו את טכנולוגיית הננו פרקשיונל

נשים אחרי לידה, גברים שעברו דיאטת כסאח או בני נוער החווים פרצי גדילה מהירים סובלים פעמים רבות מסימני מתיחה, המופיעים באזור הבטן, הישבן, הרגליים או הידיים ופוגעים בביטחון העצמי ובדימוי הגוף. אבל כיום יש לכך פתרון אפקטיבי. יאנה גרושבסקי מסבירה כיצד התפתחויות בתחום האסתטיקה הרפואית מאפשרות לטשטש ואף להיפטר מהתופעה, וליהנות מעור מתוח ומוצק – בסדרת טיפולים בני 20 דקות בלבד

יאנה גרושבסקי, בקליניקה עם מכשיר ה-Venus Versa.

"סימני מתיחה הם תופעה שכיחה מאוד, וכמעט לכל אחד יש כאלה. הם נובעים ממתיחה והתרחבות של העור, או התכווצות שלו – שגורמות לצלקות", מסבירה יאנה גרושבסקי, בעלת קליניקה לאסתטיקה רפואית בראשון לציון. "אותן צלקות נראות כמו קווים אדומים או בהירים. לרוב, נראה את סימני המתיחה בירכיים, בעכוז, ואצל נשים אחרי הריון – בשיפולי הבטן התחתונה, אצל גברים שעשו דיאטת כסאח או בני נוער שחווים פרצי גדילה מהירים".

"יש כמה דרכים לטפל בסימני המתיחה. אפשר לטפל באמצעות קרמים שונים, אבל הם לא ממש יעילים. לכל היותר, הם מטשטשים את הסימנים, אבל לא מעלימים אותם. ישנם כמובן ניתוחים פלסטיים, אבל הם עולים הרבה כסף, ודורשים החלמה ממושכת. קיים גם טיפול לייזר, אבל מהניסיון המצטבר שלי הוא לא יעיל לטווח הארוך. וישנו טיפול נוסף, שהוא למעשה הטיפול האפקטיבי ביותר שקיים בשוק היום, המאפשר לטשטש ואף להעלים את סימני המתיחה בלי צורך בניתוח או הרדמה, ללא תופעות לוואי ובסדרת טיפולים קצרים". 

שילוב של גלי רדיו ופולסים מגנטיים

הטיפול מבוצע באמצעות מכשיר ה-Venus Versa. המכשיר פועל בטכנולוגיית "ננו פרקשיונל", המשלבת גלי רדיו ופולסים מגנטיים, כאשר כל טיפול נמשך 20 דקות בלבד, ברמת כאב נמוכה מאוד.

"מכשיר ה-Venus Versa פותח בחברת ונוס קונספט העולמית והוא מאושר FDA. המכשיר הזה מביא בשורה חדשה בכל מה שקשור למיצוק וחידוש העור, והוא מאפשר לקבל תוצאות מעולות ללא צורך בפעולה פולשנית. בשיטת הטיפול הזו מחממים את שכבות העור העמוקות, וכך גורמים לעור להתחיל בתהליך חידוש ותיקון עצמי", היא מסבירה. 

"המכשיר משתמש באלגוריתם ייחודי ובטכנולוגיית בחירת תבניות המאפשרת לנו להתאים את הטיפול באופן אישי לכל מטופלת ומטופל. זה מאפשר גמישות ושליטה מירביים במהלך הטיפול. מדהים לראות כיצד ההתפתחות הטכנולוגית מאפשרת לטפל בתופעה שמפריעה לכל כך הרבה אנשים. תהליך ההתחדשות מטשטש את הצלקות – ורואים את התוצאה שמתחזקת מטיפול לטיפול". 

מעוניינים בפגישת אבחון בקליניקה של יאנה גרושובסקי?
לתיאום פגישת יעוץ השאירי פרטים >>

"לרוב רואים שינוי אחרי 6-8 טיפולים"

לדברי גרושבסקי, "כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר, חשוב להתחיל את התהליך בפגישת אבחון ותשאול רפואי, כדי להבין מהו סוג העור הספציפי של הלקוחה, והגוון שלה. לעתים אני גם שולחת את המטופלת לרופא עור או נשים, כדי להשלים את הפרופיל הרפואי ולקבל תמונת מצב מלאה".

לרוב, דרושים שישה עד שמונה טיפולים בלבד כדי להשיג את האפקט הרצוי – כאשר גרושבסקי מסבירה כי בין טיפול לטיפול, יש להמתין חודש. עם זאת, לדבריה, "מספר הטיפולים תלוי גם בגיל המטופלת – ועשוי לעלות אצל מטופלות מבוגרות יותר, כאשר בין הטיפולים, מקבלות הלקוחות חומרים לטיפול משלים בבית, המסייע ומזרז את תהליך ההחלמה". 

"הלקוחות הן כמו חברות שלי"

גרושבסקי החלה לעסוק בתחום האסתטיקה הרפואית בעקבות מצוקה אישית שלה, לאחר שסבלה מאקנה, וניסתה שיטות שונות ומשונות כדי להעלים אותו. "הלכתי לקוסמטיקאית מאוד מוכרת, אבל הטיפול שלה השאיר אותי עם צלקות", היא מספרת. "המסע האישי שלי בתחום הוביל אותי לחפש את הפתרונות היעילים ביותר, וכאשר הקמתי את הקליניקה היה לי ברור שאני אעשה תיקון, ואצלי לקוחות יוכלו ליהנות מהטיפול המתקדם ביותר ולקבל את היחס האישי ביותר".

הקליניקה של גרושבסקי ממוקמת בראשון לציון, ולרשות הלקוחות חניה בקרבת מקום. "אני שומרת על אווירה כיפית, צעירה ונעימה", היא מעידה. "הלקוחות שלי הן כמו חברות בשבילי. אני זמינה להן בווטסאפ לכל שאלה ובקשה, ומקפידה על רמת זמינות גבוהה ושירות אכפתי ורגיש. אני מרגישה שבדיוק כפי שאני עוזרת להן, הן עוזרות לי – ללמוד ולהתפתח בתור מטפלת.

לסיכום, אומרת גרושבסקי: "אני פוגשת אנשים שמסתירים את הגוף במשך שנים כי הם סובלים מסימני מתיחה וזה פוגע בביטחון העצמי ובדימוי הגוף. רבים לא יודעים עד כמה ההתפתחויות הטכנולוגיות יכולות לסייע בפתרון הבעיה. לא חייבים להשלים עם סימני המתיחה, אפשר לטפל בכך בטיפול אפקטיבי – ולראות את התוצאות בתוך כמה חודשים בודדים". 

– דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.
– התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות.
– מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

מעוניינים בפגישת אבחון בקליניקה של יאנה גרושובסקי?
לתיאום פגישת יעוץ השאירי פרטים >>

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"