בריאות ולייף סטייל

מיצוק ומתיחת הצוואר:"תוך שבועיים מהטיפול הראשון יש כבר תוצאה סופית ומהממת של עור חלק, חיוני ומתוח"

היום, על מנת למצק ולמתוח את אזור הצוואר, אזור הנוטה להראות סימני התבגרות והידלדלות בשלבים מוקדמים יותר ביחס לשאר הגוף – אין צורך להיכנס תחת סכין המנתחים. אף על פי שהפתרון הוא יחסית 'פשוט' , עדיין מדובר בהליך רפואי הכולל הזרקת חומרים פעילים לחלקים רגישים בסנטר ובצוואר. כך תבטיחו לעצמכם טיפול מקצועי ומפוקח, על ידי רופא – במחיר הוגן.

טיפולי יופי הפכו כבר לחלק אינטגרלי מהחיים של רובנו. כולנו רוצים להיות בשיא כל הזמן ולהרגיש צעירים ורעננים לקראת הסלפי הבא והתמונות מהחופשה או האירוע המשפחתי. אך עם פריחת התחום, פורחים גם הרבה שרלטנים שמנסים לנגוס נתח מהעוגה ומפתים את הציבור במחירים זולים בלי כיסוי.

"הביקוש לטיפולים שמעצבים את הפנים, בדגש על מיצוק ומתיחת הצוואר, נמצא בשיא שכל הזמן ממשיך לעלות", אומרת בטי מלמוד , מנהלת קליניקת "אמור" מכפר סבא. "אם בעבר היינו צריכים לגשת לניתוח מסובך כדי להיפטר מהם –  היום יש פתרונות מהירים ובטוחים שמספקים תוצאות מעולות ומיידיות. 

"יחד עם זאת, אנחנו רואים הרבה אנשים שמנצלים את הפרוצדורה המהירה כדי להציע טיפולים ללא כל פיקוח רפואי וללא הסמכה מתאימה לחומרים המוזרקים", היא מסבירה. "חשוב מאוד לדעת שמדובר בסכנה ממשית וכי ניתן למצוא טיפולים מפוקחים ומקצועיים גם במחירים נוחים.

"נשים וגברים מגיעים אלינו מכל הארץ כי הם יודעים שהם מקבלים טיפול שמבוצע על ידי רופאים מנוסים תוך שימוש בחומרים המתקדמים ביותר, אבל מקבלים את כל היתרונות האלו במחירים שקשה למצוא במקומות אחרים באותה רמה".

"תוצאות מעולות ללא ניתוח"

קליניקת אמור פועלת בכפר סבא ומציעה שירותים מתקדמים בכל תחומי האסתטיקה והיופי. "התרבות העכשווית גורמת לגברים ונשים להיות מודעים יותר לכל סנטימטר בפנים שלהם ובגוף והם לא מוכנים לוותר על הטוב ביותר כדאי לשמור על מראה צעיר", מסבירה כהן. "לכן, אחד הדברים שאנחנו הכי מקפידים עליהם הוא המקצוענות של הצוות שלנו ושימוש בחומרים המתקדמים ביותר להזרקות.

"מי שמגיע אלינו מקבל קודם כל ייעוץ מקצועי ותיאום ציפיות ברור לגבי תוצאות הטיפול. ישנם מצבים חריגים שבהם אנחנו מבינים יחד עם המטופל שאין ברירה והוא זקוק לניתוח כדי להגיע לתוצאות שהוא רוצה. אבל במרבית המקרים, יש מענה מצוין בהזרקות שיכולות לענות על הצורך בצורה מעולה וללא התערבות ניתוחית. 

"היתרונות ברורים. אין סכנה כפי שיש בניתוח, העלויות הן אחרות לגמרי וגם ההחלמה כמעט ולא קיימת. מיד אחרי הטיפול ניתן לחזור לשגרה מלאה לחלוטין ואם מופיעים שטפי דם, אז הם נעלמים כעבור מספר ימים בודדים".

מתעניינים בטיפול אסתטי באזור הצוואר והסנטר?
השאירו פרטים:

אמור אסתטיקה מתקדמת בע"מ – אלי הורוביץ 12, כפ"ס

לטשטש את עקבות הזקנה בעור

"הטיפולים של היום מאפשרים לכולנו להרגיש נוח בעור שלנו. התקמטות ונפילה של הצוואר הם בין הסממנים המזוהים ביותר עם תהליך ההזדקנות – טיפולי הזרקות באזור זה מחזירים את החיוניות והאלסטיות לעור. נפוץ מאוד לראות הזדקנות מואצת באזור הצוואר לעומת אזור הפנים – החלקה ומתיחה של אזור זה משפיע על הנראות של כל אזור הצוואר עד קצה המצח – יש כאן השפעה פסיכולוגית בעיני. כשהעור בצוואר נראה מתוח וחיוני – זה משפיע על הכל", אומרת כהן ומסבירה כי "הרופאים מזריקים חומצה הילארונית בעזרת צינורית דקיקה לאזור – וכבר בסוף הטיפול ניתן לשים לב לשינוי במראה. תוך שבועיים מהטיפול הראשון יש כבר תוצאה סופית ומהממת של עור חלק, חיוני ומתוח". החומצה ההילארונית, ממלאת ומחליקה את הנפחים שירדו מהצוואר עם השנים על מנת להחזיר את החיוניות. 

"לשמחתי, בשנים האחרונות כבר לא מתביישים להגיד שעושים הזרקות ומילויים כמו בעבר. היום פשוט כולם עושים את זה אז אין בעיה לדבר על זה בפומבי וככל שמתחילים את הטיפולים מוקדם יותר, עם הופעת התסמינים הראשונים – כך ניתן ליהנות מעור חלק ומוצק יותר לאורך זמן". 

"רמת מחירים נוחה"

קליניקת אמור טיפלה כבר במאות לקוחות מרוצים שחוזרים שוב ושוב בזכות המקצועיות וההתאמה המושלמת של סוג הטיפול למטופל. "הרופאים שלנו בעלת ניסיון של שנים רבות בתחום וזה אומר שיש להם יד יציבה ומנוסה שיודעת בדיוק היכן להזריק וכמה על מנת לקבל תוצאה טבעית ויפה.

"נשים בכל הגילאים מגיעות אלינו כי הן סובלות מהנראות של צוואר נפול – בחלק מהמקרים זה קשור בכלל לגנטיקה, לכן הטיפולים יכולים להתחיל גם בגיל מאוד צעיר. לפעמים זו בעיה של תזונה לקויה או פשוט עניין של גיל – לכל אחד מהמקרים יש פתרון מותאם אצלנו בקליניקה. הן מקבלות טיפול שהן יודעות שאפשר לסמוך עליו, הן מבחינת הצוות והן מבחינת החומרים המוזרקים. תוך שבועיים הן כבר רואות את השינוי הדרסטי בעצמן", מדגישה כהן ומסכמת. "למרות המקצועיות והשם שלנו החלטנו לשמור על רמת מחירים נגישה ונוחה. מי שמגיע אלינו לא מוכן לוותר על טיפול בחומרים מאושרים לשימוש ועל יד מקצועית ואמונה, אבל יודע גם שהוא לא צריך לשבור את הכיס כדי לקבל זאת".

מתעניינים בטיפול אסתטי באזור הצוואר והסנטר?
השאירו פרטים:

אמור אסתטיקה מתקדמת בע"מ – אלי הורוביץ 12, כפ"ס

* דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.
התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות.
מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה*


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"