נדל״ן פיננסים

הכי כחול שיש: קרקע במרחק 308 מטר מהים, בסמוך למפרץ בנימין שבחוף חדרה, מוצעת כעת למכירה

ברצועת החוף מהיפות בישראל, השוכנת בין נחל חדרה מצפון למפרץ בנימין מדרום, ובמרחק של 308 מטר בלבד מהחוף, מוצעות כעת מספר קרקעות לרכישה עבור משקיעים. הקרקעות יוצעו במחיר של 479,000 ש"ח בלבד ליחידה והינן חלק אינטגרלי מתוכנית המתאר המאושרת למגורים והתכנית המפורטת שכבר הופקדה לאישור.

צילום רחפן של קרקע הפרויקט

כיום, זוהי אחת מפינות החן הנסתרות של חופי ישראל – רק המטיילים בשביל ישראל זכו לראות את רצועת החוף שבין נחל חדרה למפרץ בנימין, השזורה מפרצונים קטנים ורומנטיים. קרוב מאוד לפיסת הטבע המיוחדת הזו, צפויה לקום בעוד כמה שנים שכונה ייחודית בנוף הישראלי, ובה חוף ים פרטי, טיילת, בית מלון, מסעדות ובתי קפה. תושבי השכונה יוכלו להכיר אף הם מקרוב, את הנוף שעד כה היה נחלתם של בודדים בלבד.

על פי התוכנית המופקדת, השכונה המתוכננת באזור תהיה תחומה מצפון על ידי נחל חדרה – נחל טבעי שלגדותיו פארק נחל חדרה, הצפוי להשתדרג במסגרת התוכנית. מדרום, יהיה גבולה של השכונה מפרץ בנימין הפסטורלי – שנקרא ע"ש הברון רוטשילד, שעגן בדיוק כאן כאשר ביקר בישראל ב-1914. ניתן כבר לדמיין את התושבים יוצאים להליכת ערב כדי לצפות בשקיעה, בין הפריחה החופית, צופים על הגלים ההולכים וחוזרים אל חיקו של הים. 

שני מסלולי רווח

חלק מהזכויות בתוכנית מוחזקות בידי חברת צמרות, המשווקת כיום יחידות של 125 מ"ר במחיר של 479,000 ש"ח. בחברה מסבירים כי "מיד לאחר שיינתן לתוכנית אישור סופי, והקרקע תהיה זמינה לבנייה – כל מי שמחזיק בידיו קרקע כזו, יוכל לממש אותה במחיר של  כ-1,400,000 ש"ח לפי הערכת שמאי.

מסלול רווח שני, למשקיעים עם סבלנות רבה יותר, שיעדיפו לחכות עד סיום הבנייה, יביא אותם לקבלת דירה מוכנה במיקום נדיר במיוחד בישראל של היום, קרוב לאחד החופים היפים ביותר בארץ. זאת, בעלות כוללת של כ-1,750,000 ש"ח בלבד, כולל עלויות הבנייה, הניתנות לתשלום במסגרת משכנתא. כשמביאים בחשבון שדירה דומה עולה כיום כ-3,000,000 ש"ח, המשמעות ברורה – רווח של יותר מ-1,250,000 ש"ח למשקיע. למעשה, בפרויקט החוף הלבן הסמוך, דירות 4 חדרים נמכרות במחיר של החל מ-3,600,000 ש"ח".

מתעניינים ברכישת קרקע סמוך לים?
השאירו פרטים >>

"זו קרקע נדירה"

הקרקע היא פרטית בטאבו, ונמצאת תחת תוכנית מתאר מאושרת – חד/2020. תוכנית מפורטת למתחם (תכנית "רובע הים") כבר הופקדה לאישור. השכונה העתידית היא חלק מתוכנית המתאר לבניית פרויקט ובו אלפי דירות, לצד מתחמי תיירות ונופש ובהם עשרות חדרי מלון בקו הראשון לים, וכן פארקים, טיילת חוף, מבני ציבור ומסחר ופיתוח איכותי, שיאפשר לתושבי השכונה ליהנות מרמת חיים גבוהה לצד גישה קלה וקרובה לחוף, לפארק ולנחל. 

בשוק הנדל"ן הישראלי הנוכחי, קרקע הקרובה כל כך לים היא נכס נדיר במיוחד. בשנים האחרונות, מלאי הקרקעות עליהן ניתן לבנות סמוך לחופי ישראל הצטמצם במידה ניכרת – מה שרק מעלה את מחירן של הקרקעות שנותרו. תהליך זה משפיע גם על קרקעות שעדיין אינן זמינות לבנייה מיידית. כך למשל, קרקעות במצב דומה הקרובות לחוף הרצליה, הגיעו כבר למחיר של 10 מיליון שקל לדונם. 

"השטח המיועד לתוכנית הוא על רצועת החוף האחרונה של חדרה – כך שמדובר בהזדמנות האחרונה לרכוש נכס מסוג זה בחדרה, ואחת ההזדמנויות האחרונות בישראל בכלל", אומרים בחברת צמרות. "עבור מי שמבין שבעוד כמה שנים, דירה חדשה בשכונה ירוקה ופורצת דרך, בין הים לנחל, תהיה אחד הנכסים המבוקשים ביותר בישראל – זו הזדמנות יוצאת דופן".

מתעניינים ברכישת קרקע סמוך לים? השאירו פרטים:

*הקרקע אינה זמינה לבניה


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"