בריאות ולייף סטייל

"מי שיש לו גבנון או שקע באף יכול לתקן את המראה בקלות – וללא כל התערבות ניתוחית"

אנשים רבים אינם מרוצים ממראה האף שלהם, אך גם חוששים מפני ההרדמה המלאה, הניתוח וההתאוששות הארוכה. ברשת ביוטי קליניק, מבית סופר-פארם, מתמחים בטיפולים המתקדמים ביותר לפיסול האף, ללא התערבות כירורגית.

האף שלנו הוא איבר משמעותי שנמצא במרכז הפנים – ולכן, משפיע מאוד על ההופעה החיצונית שלנו. ניתוחי אף קיימים כבר כמה עשרות שנים, ורבים משתמשים בהם כדי לשפר את מראה הפנים, לתוצאה הרמונית ואטרקטיבית יותר. אך ההשפעה של הניתוח היא לא רק על הגודל והמבנה של האף, שכן הוא גם לרוב משפר את התחושה של המטופלים ביחס לעצמם..

עם זאת, מדובר בניתוח – תהליך של התערבות משמעותית בגוף, ועוד באזור הפנים העדין והרגיש, שדורש הרדמה ולאחר מכן גם תקופת החלמה. לא מעט אנשים נרתעים מהמחשבה לעבור ניתוח לא הכרחי, ולכן נשארים עם אף שהם אינם אוהבים. יש גם כאלה שכבר עברו ניתוח, אך אינם מרוצים מהתוצאה – וחוששים לעבור ניתוח נוסף, שמא גם הוא לא יניב את התוצאה הרצויה.

עבור כל אלה, כדאי לדעת כי כיום קיימת טכניקה חדשה לעצב את מראה האף, ללא כל התערבות כירורגית. מדובר בשיטה הנקראת "פיסול אף", ועושה שימוש בהזרקת חומרי מילוי, כדי להשיג את המראה הרצוי.

ברשת מרפאות האסתטיקה ביוטי קליניק, מבית סופר-פארם, מסבירים כי "לפיסול אף יש יתרונות רבים בהשוואה לניתוח. מדובר בהליך קצר ומהיר, עם תקופת החלמה קצרה יותר, ורמת כאב מינימלית. בשונה מניתוח, מדובר בתהליך הפיך, שכן התוצאות בדרך כלל מחזיקותו כשנה עד שנה וחצי. יתרון משמעותי נוסף הוא שאין צורך בתקופת התאוששות. ככלל, ניתן להבחין בהשפעת הטיפול כבר בסמוך למועד ביצועו, ועד כחודש לאחר ביצועו עם ספיגת החומרים. כמו כן, מחיר הטיפול נמוך יותר יחסית לניתוח".

מעוניינים לשמוע עוד על פיסול האף ללא ניתוח?
השאירו פרטים >>
אני מבקש שנציגיכם יחזרו אליי בשיחת טלפון או בהודעה לגבי שירות זה*

"הטכנולוגיות המתקדמות בתחום"

רשת ביוטי קליניק מבית סופר-פארם, מפעילה סניפים בתל אביב, אשקלון ובקרית ביאליק, ובשנות פעילותה צברה ניסיון רב בפיסול פנים בעזרת חומרים מתקדמים. "פיסול אף ללא ניתוח מתאים במיוחד למי שיש להם אף עם גבנון, או גשר אף שקוע. גם מי שעברו ניתוח אף ורוצים לשפר את המראה שנוצר בניתוח, יכולים להיעזר בטיפול זה בחלק מהמקרים".

הרשת מטפלת בנשים וגברים כאחד, תוך הקפדה על ליווי אישי לכל מטופל ומטופלת לאורך התהליך, כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבורם. בנוסף, דוגלת הרשת בסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר, החל מפרוטוקולי הטיפול ושמירה על תנאי היגיינה נאותים, ועד למענה מידי בכל שאלה או בעיה.

ברשת מדגישים כי הטיפול מיועד לבני 16 ומעלה – לאחר שתהליך גדילת האף הסתיים. "אנחנו משתמשים בחומרי המילוי האיכותיים ביותר, ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום. פיתחנו שיטה ייחודית שמדגישה את היופי הטבעי של המטופל באמצעות שילוב של הזרקות, ותוך הבנה של אנטומיית הפנים הייחודית לכל מטופל.

"עם זאת, יש לשים לב שבשונה מניתוח, פיסול אף הוא טיפול שיש לחזור עליו מדי פעם, שכן חומרי המילוי נספגים לאט לאט ברקמת האף, ששב למראה המקורי שלו. טיפול תחזוקה מעת לעת, ישמור על תוצאות הטיפול".

"אני מרגישה יפה מתמיד"

מ' כץ, שטופלה במרפאת תל אביב של הרשת, מספרת כי "הצוות הרפואי כולו היה מקצועי ואדיב בצורה יוצאת דופן", ומסכמת את חווית הטיפול שלה "אני מרגישה יפה מתמיד".

לסיכום, אומרים בביוטי קליניק, "בפיסול אף ניתן להשיג תוצאות דומות מאוד לאלה של ניתוח. זאת, באמצעות הזרקת כמות מדויקת של חומרי מילוי בנקודות אסטרטגיות, ליצירת מראה חדש של האף. אם אתם לא מרוצים מהאף שנולדתם אתו או מניתוח שעברתם –דעו כי אפשר להגיע לתוצאה טבעית והרמונית".

מעוניינים לשמוע עוד על פיסול האף ללא ניתוח?
השאירו פרטים >>

אני מבקש שנציגיכם יחזרו אליי בשיחת טלפון או בהודעה לגבי שירות זה*
– דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה
– התוצאות עשויות להשתנות בין אדם לאדם וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדויקות
– מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה

אימות באמצעות SMS

ברגעים אלה שלחנו אליך קוד אימות בן 4 ספרות לטלפון הנייד. כדי להשלים את שליחת הטופס יש להזין את הקוד וללחוץ על כפתור השליחה

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"