תואר ממוקד וגמיש במשפטים: נקודת פתיחה שמזניקה את הקריירה

בתקופה בה שוק התעסוקה עובר תהפוכות, תואר ראשון במשפטים מקנה יתרון משמעותי במיונים למשרות נחשקות. במרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן בנו תוכנית לימודים המאפשרת לסטודנטים להשתתף בשיעורים מהבית, לשלב עבודה וחיי חברה ופנאי, עם הצלחה של 90% השמה במשרדים המובילים בארץ. לא הספקתם להירשם לסמסטר הקרוב? ההרשמה לאביב 2023 החלה

בתקופה שבה יוקר המחיה רק עולה, הצעירים יוצאים לעולם ומבקשים לבנות לעצמם קריירה איכותית ומשמעותית, שתשלב מימוש עצמי עם תגמול גבוה. תואר במשפטים מקנה להם יתרון משמעותי על פני המתחרים – בין אם מדובר בקבלה למשרות נחשקות, ובין אם בכניסה לעולם העסקים והיזמות. 

במרכז האקדמי למשפט ולעסקים רמת גן, מבינים את המגמות הללו – ולכן החליטו לשים דגש על הוורסטיליות שמאפשר התואר, ולספק לסטודנטים רשימה ארוכה של כלים שיסייעו להם להצליח בכל מסלול קריירה בו יבחרו. במקביל, הלימודים בתואר לא דורשים מהסטודנטים לעצור את חיי השגרה שלהם – והם יכולים ללמוד וגם להמשיך לעבוד, לשמור על חיי חברה, להקדיש זמן למשפחה ועוד. 

על איכות התוכנית יכולה להעיד העובדה ששיעור הבוגרים העוברים את בחינות הלשכה, הוא בין הגבוהים ביותר במכללות בישראל. אך הדגש הוא לא רק על הצלחה בבחינות – אלא גם על סיוע לסטודנטים בכניסה לעולם הקריירה, כולל הכוונה תעסוקתית והשמה מתאימה. כתוצאה מכך, יותר מ-90% מבוגרי התוכנית, מוצאים תפקידים במשרדי עורכי הדין המובילים בישראל. 

"צעירים רבים נמצאים כיום בצומת דרכים ולא מצליחים להחליט באיזה מסלול לימודים לבחור כדי להזניק את הקריירה שלהם", מסבירים במרכז האקדמי. "במיוחד עבורם בנינו תוכנית לימודים גמישה, שמאפשרת שמירה על איזון בין חלקי ה"פאזל" הגדול של החיים. כחלק מהגמישות הזו אנו מציעים למי שעדיין מתלבט לא לדלג על שנת הלימודים הנוכחית, ולהתחיל ללמוד בסמסטר האביב, שייפתח בפברואר 2023".

לקבלת פרטים והרשמה ללא עלות דמי רישום - לנרשמים בהרשמה מוקדמת>>

תואר שהוא מקפצה לקריירה מגוונת

"תואר ראשון הוא מקפצה למגוון רחב של עיסוקים – מעריכת דין , כמובן, דרך ניהול עסקים, חברות וארגונים, ועד פעילות ציבורית, חברתית או פוליטית, עבור אלה המעוניינים לשנות את העולם", אומרים במרכז האקדמי. "במגזר העסקי, כבר ברור שכדי להצליח, מנהל צריך ידע אמיתי במשפטים. הביקוש לבוגרי תואר במשפטים הולך ועולה בשורה רחבה של ארגונים – מחברות הייטק ועד חברות ביטוח, בנקים וחברות העוסקות בתחום הפיננסים.

"גם גופים ממשלתיים וחברות ציבוריות, מעסיקים כיום משפטנים שמייעצים ומלווים אותם בכל פעולה; ובשנים האחרונות אנחנו רואים שוב ושוב את חשיבותם של היועצים המשפטיים בגופים השונים שמשפיעים על חיי הציבור. וכמובן מאליו, שעבור מי ששוקל כניסה לפוליטיקה – תואר ראשון במשפטים הוא כמעט תנאי בסיסי". 

"לא מבזבזים לסטודנטים את הזמן"

במכללה מכירים בכך שהדור הצעיר הנוכחי כבר לא מוכן לוותר על הכל למען הלימודים האקדמיים – ולכן מקפידים על גמישות מרבית ואפשרות לשלב עבודה, משפחה ופעילויות פנאי. "מסלול הלימודים משלב בין שיעורים פרונטליים לשיעורים אונליין, עם מערכת שעות גמישה מאוד, כאשר ניתן ללמוד את רוב החומר מהבית. גם כשמגיעים לכאן – מדובר במיקום אופטימלי בלב גוש דן, עם גישה תחבורתית קלה וחניה בשפע. 

"הזמן של הסטודנטים יקר לנו – ולכן אנחנו לא מבזבזים אותו, אלא מתמקדים בליבה ובמקצועות הרלוונטיים, כך שהם יכולים להתקדם במהירות. עבורנו כל סטודנט הוא לא רק מספר, ולכן המרצים מכירים כל אחד באופן אישי, ומתקשרים איתם ישירות. 

"המרצים שלנו הם לא רק אנשי תיאוריה, אלא גם מעשה – הם מכירים היטב את דרישות שוק העבודה, ולכן מסייעים לסטודנטים ללמוד את הפרקטיקה שתעזור להם להתניע את הקריירה האישית שלהם. זה הסוד מאחורי שיעור ההשתלבות הגבוה של הסטודנטים שלנו בשוק העבודה – אנחנו נותנים להם את הדחיפה לתחילתה של קריירה משמעותית ומתגמלת, עם הרבה מימוש עצמי".

ידע תיאורטי לצד התנסות מעשית

כחלק מההכנה הן לבחינות הלשכה והן לשוק התעסוקה ולהתמחות, מפעיל המרכז האקדמי קליניקות משפטיות – המשלבות את הלימודים התיאורטיים עם עשייה משפטית של ממש, לקידום זכויות אדם. הקליניקות מאפשרות לסטודנטים לעסוק במגוון רחב של תחומים משפטיים, בכיתות קטנות והנחיה אישית, כאשר המנחים הם עורכי דין מנוסים המובילים בתחומם. 

א', סטודנט שבחר לקחת חלק בקליניקה הפלילית, מספר כי "היה לי חשוב לשלב במהלך התואר פרקטיקה עם תיאוריה. במסגרת הפעילות, סייענו בקידום זכויות בהליך הפלילי, העמקנו בנושא, חקרנו, יצרנו קשר עם מומחית בינלאומית בתחום ואף ניסחנו הצעת חוק והשתתפנו בדיונים בכנסת. הקליניקה גם זימנה לנו ביקור בבית המשפט העליון ואפילו דיון מרתק בבג"צ, בהובלת הקליניקה. זו הדרך לצבור ידע וחוויות מעבר ללימודים התיאורטיים".

"אצלנו, הסטודנטים במרכז – והמטרה היא לפתוח להם כמה שיותר דלתות ולאפשר להם להגשים את השאיפות שלהם, בלי תלות במצב כלכלי – לשם כך, אנחנו מציעים גם תוכניות מימון ומלגות, כאשר אפשר לפרוס את דמי הלימוד ל-12 תשלומים בשנה. כמו כן ניתנות הנחות לבעלי ממוצע בגרות גבוה ולבעלי תואר ראשון – שאף זכאים לפטור מחלק מהקורסים. אנחנו עושים כל מה שניתן על מנת שמי שבאמת רוצה יוכל לבוא ללמוד אצלנו ולהגשים את עצמו".

"גם משרדי עורכי הדין המובילים בוחרים בסטודנטים שלנו, כי הם יודעים שהענקנו להם ידע תיאורטי נרחב ואיכותי, לצד התנסות פרקטית ומעשית – שמאפשרת להם לבלוט ולהוביל כבר בתחילת דרכם", מסכמים במרכז. 

לקבלת פרטים והרשמה ללא עלות דמי רישום - לנרשמים בהרשמה מוקדמת>>

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"