השקעות נדל״ן

השקט של המושב, הכי קרוב לעיר: החלה מכירת קרקעות חקלאיות נדירות במושב בית חנן

במתחם יפיפה במושב הכפרי והמבוקש בית חנן, הממוקם במועצה האזורית גן רווה ובסמוך לחוף פלמחים, מוצעות כעת מספר קרקעות לרכישה עבור משקיעים. יחידות קרקע של רבע דונם מוצעות כעת במחיר השקה החל מ-219 אלף ש"ח בלבד – מחיר שצפוי לעלות בקרוב

מחירי הבתים במושב הפסטורלי בית חנן טיפסו בשנים האחרונות למיליונים רבים, וזאת בשל השקט והשלווה המאפיינים את המקום, לצד הקרבה לתל אביב (15 ק"מ בלבד). עבור רבים שחולמים על בית בכפר מחירים אלה כבר אינם ברי השגה, אך על רקע גלי הביקוש הגואים, בימים אלה יוצאות לשיווק קרקעות נדירות אחרונות, במחירים השווים לכל כיס.

מדובר בקרקע נדירה, מהאחרונות שנותרו באזור היישוב היוקרתי. המתחם ממוקם בצד המערבי של המושב, הממוקם במועצה האזורית גן רווה, ובקו אווירי ישיר לחוף פלמחים – מהחופים היפים והשמורים ביותר בישראל, שכולל שמורת טבע המשופעת בטבע עשיר ופראי. רבע דונם יימכר במחירי השקה עבור 219,000 שקלים בלבד.

"זהו אזור נפלא לחיות בו, ומדובר בפרויקט נדיר ואטרקטיבי מאוד עבור משקיעים", מציינים ב-MSN נדל"ן, החברה שמקדמת ומשווקת את הפרויקט. "אנחנו אוהבים למצוא קרקעות נדירות בעלות פוטנציאל, ולהעניק הזדמנויות השקעה ייחודיות ללקוחות שלנו, וזאת ללא ספק אחת המובילות שבהן. האזור מקסים ונעים, והלקוחות שמשקיעים בו כרגע הם אלו שמזהים את עליית המחירים המטאורית שמאפיינת את המושבים היוקרתיים בישראל ומעוניינים לרכוש לעצמם קרקע גדולה להשקעה במחירים נוחים.

מעוניינים במידע על קרקע במושב הפסטורלי בית חנן? השאירו פרטים >>>

אווירה של מושב, מיקום שקרוב לעיר

בית חנן נוסד בשנת 1929 על ידי עולים מבולגריה. החלוצים עסקו בחקלאות ובבניין הארץ: הם נטעו פרדסים, גידלו ירקות והקימו לולים עבור ההתיישבות החדשה בארץ ישראל. כמעט מאה שנים מאוחר יותר, המושב הפך לשם נרדף לאיכות חיים. איך שנכנסים למושב מרגישים מייד שמדובר במקום אחר ומיוחד, שלו ונעים. מושב אקסלוסיבי ופסטורלי, עם אווירה כפרית סמוך מאוד למרכז הארץ. 

המיקום של בית חנן, בטבעת החיצונית של מטרופולין תל אביב בגזרה הדרומית שלו, הופך אותו להזדמנות של ממש לשדרג את איכות החיים. 500 אנשים מתגוררים היום במושב ששייך למועצה אזורית גן רווה, וממוקם בסמיכות ליישובים פלמחים. 

בין השטחים החקלאיים של בית חנן חבויה לה שמורת הטבע אירוס הארגמן, שכוללת שלוליות חורף ענקיות יחד עם שמורת טבע על גבעת כורכר, המאכלסת את פרחי החמציצים, פרחי הרותם המדברי, ופרחי אירוס הארגמן בעלי הפריחה הגדולה והקטיפתית. 

דו"ח שמאי: המחיר צפוי לזנק במאות אחוזים

לאחר מגפת הקורונה, רבים ביקשו לשדרג את איכות החיים, להתרחק מהערים ולחיות בטבע. דבר זה הוביל לביקושים גבוהים במושבים ובישובים, בייחוד אלו הקרובים למרכזי התעסוקה בגוש דן. רבים חיפשו אפשרויות מחיה באיזורים כפריים אך נאלצו לוותר על החלום, שהפך להיות נדיר יותר ויותר. 

כעת, לראשונה מזה שנים מוצעות קרקעות להשקעה בשטחים הצמודים לבית חנן, ומי שעוקב אחרי הזינוק העקבי במחירי הקרקעות יכול להבין כי השווי צפוי לנסוק בשנים הקרובות מאחר ומדובר בשטחים אקסלוסיביים ופרטיים באזור נחשק ביותר. על פי דו"ח שמאי, שווי הקרקע צפוי לנסוק במאות אחוזים.  

לסיכום, הפרוייקט היוקרתי של חברת MSN נדל"ן מעניק הזדמנות ייחודית לשידרוג רמת החיים, להתקרבות לטבע ולהשגת רווחים גבוהים על ההשקעה.

מעוניינים במידע על קרקע במושב הפסטורלי בית חנן? השאירו פרטים >>>

*הקרקע אינה זמינה לבניה


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"