השקעות נדל״ן פיננסים

משיקים את שלב מספר 4 בפרויקט: דונם להשקעה בגבעת עדה ב-389,000 ש"ח בלבד

שלב 4 יוצא לדרך: שטחים של דונם שלם יוצעו למשקיעים בצמוד ליישוב היוקרתי גבעת עדה, הממוקמת בסמוך לבנימינה, תמורת 389,000 ש"ח בלבד. בתוך שנה נמכרו כל הקרקעות בשלבים 1-3 של הפרויקט וכעת נפתח לשיווק שלב מספר 4 בפרויקט. כיצד תוכלו לרכוש דונם קרקע במחיר שפוי בזמן שהמחירים בגבעת עדה ממשיכים לטפס בקצב מסחרר?

בשנים האחרונות, ובמיוחד אחרי תקופת הקורונה, בית מרווח במושב יוקרתי נהפך לאחד המצרכים המבוקשים ביותר בישראל – וגם אל אזור גבעת עדה מגיעות משפחות צעירות מכל הארץ. המחירים טסים מעלה מעלה בכל ישובי האזור, בדגש על היישוב עצמו, שסומן כאחד הפסטורליים והמבוקשים באזור. חברת MSN נדל"ן, המשווקת מגרשים בסמוך לגבעת עדה, כבר סיימה למכור את שלושת השלבים הראשונים של הפרויקט בתוך פחות משנה, ומשיקה כעת את שלב מספר 4 במחירי פריסייל. מי שירכוש בשלב הזה יוכל לקבל דונם פרטי באחד האזורים היוקרתיים בישראל תמורת 389,000 ש"ח בלבד. "ביום שהקרקע תשנה את הייעוד היא צפויה להיות שווה מאות אחוזים יותר כך על פי חוות דעת מומחה מקרקעין. בינתיים היא שלכם להגשים חלום ולהנות ממנה עם בוסתן פרטי מתוחם".

"קרקע שתהיה שווה מאות אחוזים יותר"

"מדובר על הזדמנות ליהנות מנכס שיכול להגשים חלום למשפחות רבות בישראל", אומרים בחברת MSN נדל"ן המשווקת את הקרקעות. "בדרך כלל בעסקת קרקעות, המשקיע משלם את הכסף, אבל הקרקע נותרת בלי שימוש עד שיש עלייה תוכניות ואז הוא עושה את הכסף הגדול. במקרה הזה – הכל מוחשי – הקרקע בבעלותו מרגע הקנייה והוא יכול להשתמש בה כרצונו לשימוש חקלאי או להשכיר אותה לשימוש חקלאי".

מתעניינים ברכישת דונם בגבעת עדה ב-389,000 ₪? השאירו פרטים כאן >>

הקרקעות נמצאות בבעלות פרטית, מה שהופך אותן לנדירות במיוחד, שכן רק 7% מהקרקעות בישראל הן בבעלות פרטית. "מחירי הנדל"ן בסביבת גבעת עדה ובנימינה עולים כל הזמן והביקוש שם גבוה מאוד. זה יישוב עם מערכת חינוך מצוינת, אוכלוסייה איכותית וגישה נוחה לכבישים המרכזיים, לכן, מדובר על קרקע שביום מן הימים תהיה שווה מאות אחוזים יותר ויש פה הזדמנות בהשקעה קטנה יחסית, להיות חלק ממשהו גדול", מוסרים בחברה.

עליית המחירים בגבעת עדה מנצחת את השוק

זה לא סוד שמחירי הדיור נמצאים בשיא של כל הזמנים והעלייה החדה במחירים משפיעה על כולנו. אם מתבוננים בשוק הדירות להשקעה ניתן לראות עלייה של 25% בשנתיים האחרונות. לעומת זאת, קרקע שנמכרה לפני כשנתיים ב-289,000 ש"ח בגבעת עדה נסחרת היום ב-389,000 ש"ח – עלייה שמשקפת גידול של 34% בשנתיים. 

"יש פה הזדמנות לרכוש חלקה, באחד האזורים הכי יפים בארץ ועם זאת לא רחוק מדי מהמרכז. אין ספק שמי שרואה את העתיד ומבין שקרקעות פרטיות הן מצרך נדיר בישראל, מבין גם את הפוטנציאל העסקי בהצעה – בתוך מספר שנים יהיה פה סיפור הצלחה כלכלי שהילדים מאוד ישמחו לקבל". 

מתעניינים ברכישת דונם בגבעת עדה ב-389,000 ₪? השאירו פרטים כאן >>

*הקרקע אינה זמינה לבנייה


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"