בריאות ולייף סטייל

בדיקת אולטרסאונד עד הבית – עכשיו זה אפשרי

אתם מתקשים לצאת מהבית או מיואשים מהתורים הארוכים בקופת החולים? פתרון חדש של חברת הום אולטראמדיקל יאפשר לכם לבצע בדיקת אולטרסאונד בלי תור, ועם פיענוח בתוך יום אחד – בנוחות של הבית שלכם, עם הציוד המתקדם ביותר ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה. והמחיר? 1990 ₪ בלבד ואם יש לכם ביטוח פרטי תקבלו החזר של עד 80%

בדיקות אולטרסאונד הן כלי אבחנתי חשוב מאוד ברפואה, בזכות יכולתן לאבחן שורה ארוכה של מחלות ומצבים רפואיים ולסייע בקביעת אופן הטיפול המתאים. אך כמו רוב הבדיקות כיום בישראל, שדורשות מכשור מתוחכם – התורים במערכת הציבורית לבדיקות אולטרסאונד, ארוכים מאוד ודורשים המתנה של שבועות במקרה הטוב, וחודשים במקרה הרע.

בעיה נוספת צצה במקרה של אנשים שמתקשים לצאת מהבית – בשל גילם המתקדם, בשל בעיות רפואיות שונות וקשיי נגישות. עבורם, ההגעה לבית חולים או מרפאה שבהם ניתן לערוך את בדיקת האולטרסאונד, עלולה להיות מסע מתיש ואולי אף בלתי אפשרי, מה שבוודאי לא יתרום למצבם הרפואי. וחשוב לזכור, כמובן, את אלה שמאז פרוץ מגפת הקורונה, מעדיפים להתרחק ממקומות הומי אדם, ובמיוחד מרפאות.

מענה אפשרי לבעיות אלה מציעה החברה הישראלית הום אולטראמדיקל – שמספקת שירות של בדיקת אולטרסאונד עד הבית, מבאר שבע ועד חיפה, בזמני תגובה מהירים במיוחד. "השאיפה שלנו היא לבצע את כל התהליך – הבדיקה עצמה וגם הפענוח – בתוך 24 שעות", אומרים בחברה.

"כמי שפועלים בתחום הרפואי זה כמה שנים, אנחנו מבינים כי כאשר מתגלה בעיה בריאותית דחופה, ההמתנה לבדיקה שתזהה את חומרת המצב ותאפשר תחילת טיפול, יוצרת מתח רב ותופעות לוואי נוספות. גם לאחר הבדיקה, לרוב יש צורך להמתין כמה ימים לפענוח – מה שרק מוסיף ללחץ ולחרדה. בנוסף, בעידן הקורונה, כשרבים מבקשים להימנע מחשיפה בקופות חולים, השירות הביתי והאינטימי שלנו נותן להם מענה בטוח".

"ביטוח הבריאות הפרטי יכול להחזיר עד 80%"

בחברה מסבירים כי הבדיקה בבית הלקוח מבוצעת באמצעות ציוד נייד ברמה מקצועית גבוהה, המותאם טכנולוגית לתנאי הסביבה. את הבדיקה מבצע איש מקצוע מומחה, והפענוח מופקד בידיו של רופא בכיר. "לא צריך להמתין בתורים ארוכים, לצאת מהבית, לחפש חניה, לרוץ בין המרפאות ואז עוד לחכות לפענוח. מי שפונה אלינו, לרוב כבר מקבל פענוח בתוך 24 שעות".

מחיר הבדיקה הביתית הוא 1990 שקל, ובחברה מסבירים כי "לאנשים רבים יש ביטוח בריאות פרטי, שמאפשר להם לקבל החזר כמעט מלא על בדיקות אולטרסאונד פרטיות – עד 80% מעלות הבדיקה. כלומר, אחרי החזר של חברת הביטוח, הבדיקה שביצעתם במהירות ובנוחות של הבית, תעלה לכם 400 שקל בסך הכל".

מעוניינים במידע נוסף על בדיקת אולטרסאונד ביתית? השאירו פרטים >>>

גילוי אבנים בכליות או קרע בגפיים

בחברה מסבירים כי "הקמנו את הום אולטראמדיקל כדי להנגיש לציבור שירותי הדמיה של בדיקות אולטרסאונד מסוגים שונים, ולאפשר קבלת בדיקות מהימנות מקצועיות גם ללא הצורך לצאת מהבית, ובמחירים משתלמים ביחס לבדיקות של המתחרים. זאת, תוך הקפדה על שימוש בציוד טכנולוגי חדיש, ועל כך שהבדיקות יבוצעו ויפוענחו על ידי צוות מקצועי הכולל רופא בכיר וטכנאי מומחה. הבדיקות נעשות בפריסה ארצית, ללא צורך בהפניה ורופא, והן ברישיון משרד הבריאות ומכון התקנים.

"השימושים של בדיקת אולטרסאונד הם רבים ומגוונים", מסבירים בהום אולטראמדיקל. "בבדיקת אולטרסאונד יש תהליכים של סקירת איברים פנימיים ובאמצעות הבדיקה ניתן לגלות דלקות, אבנים בכיס המרה, בלוטות לימפה מוגדלות, גושים שפירים או מורכבים, הצטברות נוזלים, קרעים בגפיים עליונות ותחתונות ועוד. הבדיקות שאנו מציעים כוללים אולטרסאונד בטן עליונה, כליות ודרכי השתן, מפרצת ביטנית, צוואר ובלוטת המגן, אשכים, אורתופדיה ומפרקים, מפשעות, רקמות רכות וגושים".

בשורה התחתונה, אומרים בחברה, "החזון שלנו הוא לאפשר לכלל הקהילה לקבל את הבדיקה הטובה והמהירה ביותר, עד הבית או בכל מקום שתבחרו – מבלי להתפשר על איכות הבדיקה והפענוח".

מעוניינים במידע נוסף על בדיקת אולטרסאונד ביתית? השאירו פרטים:

– דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.
– התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות
– מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"