לימודים וקריירה

6 טיפים שכדאי להכיר לפני ראיון עבודה באנגלית

לפני ראיון עבודה באנגלית מומלץ לצחצח את השפה, להבריק את המושגים ולהתכונן היטב.  מתרגשים לקראת הריאיון? – במיוחד בשבילכם הכנו 6 טיפים שכדאי לכם להכיר

ידיעת השפה האנגלית היא אחד הכישורים ההכרחיים בשוק העבודה של היום. חברות הייטק, ארגונים בינלאומיים, תעשיית הביו-פרמה וענקיות הטכנולוגיה – דורשים ממועמדים לעבודה לשלוט בשפה האנגלית ברמה גבוהה מאוד, שתאפשר להם להתנהל באנגלית באופן שוטף. כחלק מדרישות אלו, נערך למועמדים לעבודה ראיון עבודה באנגלית, המשקף את השליטה שלהם בשפה.

לא מעט עובדים שרוצים להתקדם ולעשות קפיצת מדרגה בקריירה, יודעים כי קורס אנגלית עסקית יכול לסייע להם לעבור בהצלחה ראיון עבודה באנגלית, ולאחר מכן להשתכר עד 20% יותר בממוצע, לעומת אלו שאינם שולטים בשפה – כפי שנמצא במחקר שערכה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בשנים 2014-2015. גם עצמאים רבים יודעים כיום כי לימודי אנגלית עסקית יכולים לעזור להם להתנהל טוב יותר בזירה הבינלאומית ולייצר יותר הצלחות.

אם גם אתם כבר עושים את צעדיכם הראשונים בעולם העבודה, ואפילו יותר מזה – בוודאי תסכימו עם העובדה שפשוט אין לכם זמן ללימודים ארוכים ומתישים. אתם זקוקים לפלטפורמה פשוטה וקלה לתפעול שתאפשר לכם ללמוד קורס אנגלית עסקית אונליין, הכולל טכניקות מתקדמות של לימוד אנגלית עסקית התואמות לאלו הנלמדות במסגרת קורס אנגלית להייטק ולמקצועות המובילים בשוק העבודה. 

שפה1 – הפלטפורמה המובילה בישראל ללימוד אונליין של שפה ותרבות, התגייסה מיוחד לכבודכם ויצרה קורס אנגלית עסקית חדשני ומתקדם, שיכול לסייע לכם לעבור בהצלחה ראיון עבודה באנגלית. את הקורס מובילה לולה שיינר – מורה מוסמכת בכירה באנגלית ובוגרת תואר במנהל עסקים. לולה היא מומחית בהדרכת אנגלית עסקית ותרבות עסקית לארגונים, תאגידים ולאנשים פרטיים. כחלק מניסיונה המקצועי, עסקה בפיתוח וייעוץ עסקי לחברות תקשורת ולסטרטאפים בצפון אמריקה ובעולם. בעזרתה של לולה שיינר, הכנו עבורכם 6 טיפים שכדאי להכיר לפני שניגשים לראיון עבודה באנגלית.

טיפ 1 – התאמנו על המילים החשובות

השיח המקצועי הנדרש בסיטואציה של ראיון עבודה באנגלית, מחייב הכרות עם אוצר מילים ממוקד, למשל כמו המילים האלו:

  • Earnestness – רצינות
  • Diligence – חריצות
  • Team playing – משחק קבוצתי
  • Determination – נחישות

כדי ללמוד את המילים החשובות, מומלץ להבין אותן לעומק ולהשתמש בהן בהקשרים שונים. כדאי למצוא להן מילים נרדפות בעלות אותה משמעות ולתרגל גם את הפירוש ההפוך להן.

טיפ 2 – מילות החיבור חשובות לא פחות

כדי להישמע רציני ומקצועי, חשוב להכיר גם את מילות החיבור המתאימות שמקשרות בין מילים ומשפטים, כמו: That, On, Of, And, To, ועוד. מילים אלו עוזרות לייצר שטף וזרימה בדיבור, מותירות רושם חיובי ומעידות על רמה גבוהה של שליטה בשפה האנגלית.

טיפ 3 – הכינו את התשובות מראש

כדי להיות מוכנים היטב מומלץ להכין מראש 6-10 תשובות לשאלות נפוצות שעשויות להישאל בראיון העבודה. דוגמה לשאלה נפוצה:

What are you looking for in a new position?

את התשובות הכינו לפי תבניות מתאימות ומסוגננות, למשל:

I want a position where ____________ 

and at the same time _____________ 

I think that this job will provide me with both of these things.

הנה דוגמה לתשובה שניתן להכין לפי התבנית:

I am looking for a position where I can work on developing new software for self-driving cars. 

I am passionate about this work, and I am eager to work on this kind of project.

I think that this job will provide me with both of these things.

טיפ 4 – חישבו בעברית ותרגלו באנגלית

על השאלות מומלץ לענות קודם כל בעברית – שפת האם שלכם, לסגנן אותן כראוי לראיון רציני שיערך בעברית – ורק אחר כך לתרגם אותן לאנגלית מקצועית ומתאימה לרמה הנדרשת. לאחר ההכנה המדורגת, תוכלו לתרגל את האנגלית שלכם.

טיפ 5 - ערכו חזרה שמדמה ראיון עבודה באנגלית

לאחר שהכנתם את השאלות ולמדתם את התשובות שכוללות את המילים המתאימות – הגיעה העת לתרגל את ההגייה שלכם באנגלית. את התשובות מומלץ לקרוא לעצמכם בקול כאילו אתם נמצאים בתוך ראיון עבודה באנגלית של ממש. חזרה גנרלית זו תועיל לתרגול שרירי הפה ותסייע להגייה טובה יותר. זכרו – את התרגול לא מומלץ לבצע מול מראה, כדי לא ליצור הסחת דעת מיותרת.

טיפ 6 – אל תתנצלו!

גם אם האנגלית שלכם אינה מושלמת – היא עדיין טובה מאוד. חשוב מאוד לא להתנצל על כך שאינכם דוברי אנגלית ברמת שפת אם ולעשות את הכי טוב שאתם יכולים. במידה והתבלבלתם או נתקעתם – אל דאגה, ניתן לומר כי כרגע האנגלית שלכם טובה אבל אתם תמיד שואפים להשתפר ולכן אתם לוקחים קורס אנגלית עסקית שיקדם אתכם עוד בידיעת השפה.

בעשר השנים האחרונות פועלת פלטפורמת שפה1 באמצעות שיטת לימוד פרקטית, מדורגת ומותאמת אישית. 100,000 לומדים כבר מדברים בזכותה שפה חדשה בביטחון מלא. קורס אנגלית עסקית של שפה1 המתמחה בשיטה חדשנית של לימוד אנגלית עסקית אונליין – הוא הדרך הבטוחה ביותר לעבור בהצלחה ראיון עבודה באנגלית.

הנושאים הנלמדים בקורס נלקחו ישירות מעולמם של הלומדים, רובם שכירים ועצמאים בעלי רמה בינונית באנגלית שרוצים להתקדם ולשפר את מיומנויות השיחה שלהם. הקורס כולל למידה ותרגול מעשי של נושאים שונים, כמו: איך לעשות נטוורקינג בכנס, מה כדאי לומר בסמול טוק של תחילת שיחה, על מה לשים דגש בשיחת מכירה, איך מציגים את חזון החברה ואפילו חלק לעצמאיים שרוצים לבנות פיץ' מכירות באנגלית שיקפיץ את העסק שלהם. הנושאים הנלמדים במסגרת לימודי אנגלית עסקית אונליין מתעדכנים כל הזמן ומאפשרים לימוד אנגלית עסקית בכל זמן ומכל מקום, בצורה נוחה וקלה.

באמצעות סיפור רקע המלווה את הקורס, לומדים המשתתפים מושגים חדשים ומתאמנים בתרגילים קצרים ומובנים המשלבים בין שמע לטקסט. החזרה על תרגילי השמע שוב ושוב מחזקת את ידיעת השפה והטמעתה, כפי שעושים תינוקות וילדים. בסיום כל יחידה, ניתן לתרגל הגיה באנגלית ולקבל פידבק באמצעות קבוצת הפייסבוק הפעילה של הקורס. מידי חודשיים נהנים הלומדים משיעור העשרה חינמי, העוסק בתרבות ארגונית בהקשר של השפה האנגלית.

עדיין מתלבטים? – אם יש לכם בקרוב ראיון עבודה באנגלית, תוכלו לנסות את היחידה הראשונה של קורס אנגלית עסקית בשפה1 ללא עלות. את הקורס כולו, הבנוי מ-7 מקטעים בני 5-10 דקות כל אחד שאורכם הכולל הוא 20 שעות – תוכלו לרכוש ב-169 ₪ בלבד לשנה שלמה. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להצליח!

אל תחכו לרגע האחרון – היכנסו וגלו איך לעבור את הריאיון בהצלחה! 


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"