נדל״ן

מושבת הבילויים שהפכה לעיר מבוקשת: החל מ- 129 אלף ₪ לקרקע בגדרה

129 אלף שקל בלבד – זה כל הסכום שצריך להביא מהבית כדי לקנות קרקע להשקעה בגדרה, שמתפתחת במהירות וצפויה להכפיל את אוכלוסייתה בעשורים הקרובים. "יש כאן פוטנציאל רווח של כ- 700% על ההשקעה וזו אחת ההצעות הטובות ביותר שיש כיום בשוק"

סיפור הקמתה של גדרה הוא אחד הרומנטיים והמרגשים ביותר בהיסטוריה של ישראל. היישוב הקהילתי שהוקם בידי חברי תנועת ביל"ו, עלה על הקרקע בנר שני של חנוכה בשנת 1884, עם שני מתיישבים בלבד. בשבועות הבאים הצטרפו אליהם שבעה חברים נוספים, ורכושם המשותף מנה צריף עץ, חמור, רובה ותשעה מעדרים. לאט לאט התרחבה המושבה, וכיום היא מועצה מקומית שבה 30 אלף תושבים, כאשר העירייה מתכננת להכפיל את מספרם עד 2040.

גם לאחר שגדלה משמעותית, גדרה מושכת תושבים חדשים הודות לסביבת מגורים ירוקה וכפרית. בימים אלה, מושכת העיר גם משקיעים, שגילו כי ניתן לרכוש בה קרקעות חקלאיות הצמודות לשטחים בנויים בסכומים נמוכים במיוחד, החל ב-129 אלף שקל בלבד.

"רכישה של קרקע בסכום מצחיק במקום כמו גדרה, שעומדת בפני תנופת פיתוח משמעותית בעשורים הקרובים, יכולה להתברר כאחת העסקאות הטובות ביותר להשקעה", אומרים בחברה המשווקת את הקרקע. "בהחלט סביר להניח שבעוד כמה שנים, הילדים שלכם יודו לכם מקרב לב, על כך שזיהיתם את ההשקעה הכי נכונה לאותו רגע והבנתם את הפוטנציאל האדיר שלה".

עתודת הקרקע האחרונה של גדרה

"גדרה מתפתחת ומושכת תושבים חדשים, כך שדרושות לה עוד אלפי יחידות דיור", מספרים לנו בחברה המשווקת "עם זאת, עתודת השטח היחידה שאליה היא יכולה להתרחב, היא בקרקעות שאנחנו משווקים. כבר כיום, הן גובלות בשטחים בנויים".

פרט למרחבים הפתוחים ולאופי הירוק של גדרה, יש בה יתרונות נוספים. היא מתאפיינת בתושבים ממעמד סוציו-אקונומי בינוני ומעלה. גם הנגישות התחבורתית גבוהה, מאחר שגדרה קרובה לצירי תנועה ראשיים כמו כביש 6, כביש 4 וכביש 40, ונמצאת במרחק כחצי שעת נסיעה מתל אביב.

מתעניינים ברכישת קרקע בגדרה? השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם:

נקודת הזמן הטובה ביותר להשקעה

בחברה המשווקת מדגישים כי "כרגע עדיין מדובר בקרקע חקלאית, וזה בדיוק מה שהופך את ההשקעה לאטרקטיבית במיוחד. המחיר נמוך מאוד, ומתאים כמעט לכל משקיע. במקביל, יש פוטנציאל אדיר לעליית מחירים ברגע שתתחיל הפשרת הקרקעות. אנחנו מאמינים שעבור מי שמשקיע בשלב הנוכחי, הרווח יכול להגיע גם ל-700 אלף שקל, כלומר, כ-700% על ההשקעה הראשונית".

"במילים אחרות, יש כאן השקעה מינימלית, כשמידת הסיכון קטנה ואילו הסיכוי לרווח גדול, גבוה מאוד. חשוב גם לזכור כי ככל שהקרקע תתקדם מבחינת אישורים, המחיר שלה יעלה במידה משמעותית, מה שיעלה גם את פוטנציאל הרווח. לכן, נקודת הזמן הטובה ביותר להשקיע בקרקע הזו היא עכשיו".

השקעה קטנה היום, רווח גדול בעתיד

"אנחנו מאמינים שההשקעה בגדרה מאפשרת גם למי שאין לו הרבה כסף, להשקיע כיום סכום קטן וליהנות בעוד מספר שנים מרווח גדול", אומרים בקליימקס. "זו בדיוק קפיצת המדרגה שמשפחות רבות מחכות לה, זו שתאפשר להן להגדיל את ההון העצמי באופן משמעותי, לאחר שהמתינו בסבלנות שההשקעה תבשיל".

מתעניינים ברכישת קרקע בגדרה? השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם:

הקרקע אינה זמינה לבנייה​


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"