בריאות ולייף סטייל

"לעיצוב קו הלסת יש השפעה ניכרת על נראות הפנים שלנו"

השנים החולפות מדלדלות את קו הסנטר, שצונח אל הצוואר ויוצר מראה מבוגר ונפול. ברשת ביוטי קליניק, מבית סופר-פארם, מסבירים כיצד טיפול מדויק באזור קו הלסת מייצר מראה צעיר ורענן יותר. "לא חייבים להשלים עם המצב. טיפול פשוט ולא פולשני מעניק לכל אזור הפנים מראה צעיר ורענן"

ההתבגרות מביאה לנו הרבה חוכמה, ניסיון וידע – אבל גם ניכרת היטב בגופנו, ובמיוחד בעור הפנים. אחד האזורים המרכזיים בו ניכרים האותות של הזמן החולף, הוא הסנטר – שהעור שלו מתחיל להידלדל ולצנוח כלפי מטה, מה שיוצר טשטוש של קו הלסת ומקנה לפנים מראה נפול, מותש ונטול אנרגיה.

"תהליכי ההתבגרות וההזדקנות הם אלה שמביאים להידלדלות רקמות השומן העוריות באזור הלחיים, הסנטר וקווי המתאר של הפנים. התוצאה היא נפילה של זוויות הפה מטה, וטשטוש הגבול בין הלסת לצוואר, מה שנקרא 'מראה הבולדוג'", אומרים בביוטי קליניק, רשת מרפאות אסתטיקה רפואיות מבית סופר-פארם המתמחה בכירורגיה פלסטית, אסתטית ומשחזרת.

"עם זאת, לא חייבים להשלים עם המצב. טיפול פשוט ולא פולשני, העושה שימוש בחומצה היאלורונית, מאפשר לנו לחדד את קו הלסת ולהעניק לכל אזור הפנים מראה צעיר ורענן יותר".

מראה צעיר יותר כבר בטיפול הראשון

ברשת ביוטי קליניק, שסניפיה ממוקמים בתל אביב, אשדוד וקרית ביאליק, פועל צוות רופאים שעברו הכשרה ייעודית לטיפולים הניתנים בה. "עם השנים, העצם בפנים נספגת, והטונוס – יכולת כיווץ שרירי הפנים – נחלש, מאחר שהשרירים מתרפים, גם קו הלסת מתחיל לצנוח. במקביל לכך, ייצור הקולגן והאלסטין – החלבונים שהופכים את עורנו לגמיש ומוצק – מידלדל ככל שאנחנו מתבגרים", מסבירים בביוטי קליניק.

"לכן, התשובה לבעיה זו היא מילוי והדגשה של קו הלסת, שמאפשרים לנו להרים את עור הפנים ולהפוך אותו למוצק יותר. הזרקת חומרי המילוי המתאימים, במינון הנכון – יוצרת מראה חדש של קו הלסת, צעיר ופרופורציונלי יותר, בדרך כלל כבר בתוך טיפול אחד. התוצאה אמנם מעודנת אך נראית היטב לעין, במיוחד לאור ההקפדה שלנו על כך שכל מטופל יקבל חומצה היאלורונית בריכוז ובכמות שמותאמים אישית עבורו, בהזרקה מדויקת שמותירה אחריה כמה שפחות סימנים".

מעוניינים במידע נוסף על הטיפול
של ביוטי קליניק (מבית סופר-פארם) לעיצוב קו הלסת?
השאירו פרטים >>>

לפגישת אבחון ללא עלות עם רופאי ביוטי קליניק (מבית סופר-פארם)
השאירו פרטים >>>

אני מבקש שנציגיכם יחזרו אליי בשיחת טלפון או בהודעה לגבי שירות זה*

רואים את המטופל כמכלול

כחלק אינטגרלי מהטיפול במרפאות, נעשה שימוש גם במכשור טכנולוגי מתקדם, כגון מכשירי לייזר – שכיום כבר ידוע כי הם תורמים לשיפור ומיצוק עור הפנים. "המטרה היא לראות את המטופל כמכלול, כך שאנחנו לא מתמקדים רק בסימפטומים, אלא בטיפול במקור שלהם. החזון – להדגיש את היופי הטבעי, ולהגיע לתוצאות בלי לפגוע בפרופורציות ובמראה הכללי של המטופלת", מדגישים ברשת. "כך אנחנו מצליחים לעכב את תהליכי ההתבגרות של העור".

צוות הרופאים המנוסים ברשת כולל, בין היתר, את ד"ר אדם פדל, מנהל מרפאת ביוטי קליניק בקרית ביאליק, ורופא אף אוזן גרון. "כשמגיעים למומחה לטיפול אסתטי, חשוב שיהיו לו ידיים טובות – אך זה לא מספיק. רופא טוב חייב לראות את מכלול אזורי הפנים גם מנקודת מבט אסתטית, ולדעת איך אפשר לשנות ולשפר את המצב במינימום הטיפולים האפשרי".

ד"ר אתגר שילה, גם הוא רופא אף אוזן גרון, מנתח ראש וצוואר וחבר נוסף בצוות ביוטי קליניק, מוסיף כי "בעיני, הטיפולים הם כלי לשימור המראה הטבעי וההרמוני בכל מטופל ומטופלת. חשוב גם להדגיש כי מניסיוננו החומצות ההיאלורוניות מעניקות לנו תוצאות טובות יותר לעומת קרמים, למשל".

"אני מרגישה יפה מתמיד"

ברשת המרפאות מקפידים על ליווי אישי של הלקוחות לכל אורך התהליך, וזמינות גבוהה לטיפולים. מ', שטופלה במרפאה בתל אביב, מעידה כי "כל אנשי הצוות הרפואי היו מקצועיים ואדיבים בצורה יוצאת דופן. הטיפול היה מדהים, עם תוצאות מיידיות, ואני מרגישה יפה מתמיד".

"אמנם קיימות כיום אופציות רבות לטיפולים אסתטיים, אך בחירה בקליניקה מוסמכת, מבטיחה שתקבלו פרוטוקול טיפולים מלא, הקפדה על היגיינה מלאה, ומענה מקצועי מידי לכל בעיה ותופעת לוואי", אומר ד"ר אבי בן שבת מרשת ביוטי קליניק. "מניסיוננו, כדי לשמר את הנתונים הקיימים כדאי להתחיל בטיפולים עוד לפני שרואים את פגעי הזמן. זו הנקודה הטובה ביותר כדי לקבל תוצאה מקסימלית".

לפגישת אבחון ללא עלות עם רופאי ביוטי קליניק (מבית סופר-פארם)
השאירו פרטים >>>

מעוניינים במידע נוסף על הטיפול
של ביוטי קליניק (מבית סופר-פארם) לעיצוב קו הלסת?
השאירו פרטים >>>

אני מבקש שנציגיכם יחזרו אליי בשיחת טלפון או בהודעה לגבי שירות זה*
– דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה
– התוצאות עשויות להשתנות בין אדם לאדם וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדויקות
– מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה

אימות באמצעות SMS

ברגעים אלה שלחנו אליך קוד אימות בן 4 ספרות לטלפון הנייד. כדי להשלים את שליחת הטופס יש להזין את הקוד וללחוץ על כפתור השליחה

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"