בריאות ולייף סטייל

"מילוי עדין ונכון של שקעי העיניים עם חומצה הילארונית מאיר את הפנים"

קמטים ושקעים באזור העיניים הם בין האזורים המטופלים ביותר, מכיוון שהם הראשונים שמראים סימני הזדקנות, כבר באמצע שנות ה-20. המומחים מרשת 'ביוטי קליניק', מבית סופר-פארם, מסבירים כיצד מילוי נקודתי, חכם ועדין עם חומצה הילארונית, מרים ומאיר את פניי המטופלים.

העיניים הן ראי הנפש, כך אומרים – אך אף שהן נשארות צעירות גם כאשר אנחנו מתבגרים, הרי שהאזור שסביבן חשוף לפגעי הזמן. לא פעם, ככל שהגיל מתקדם, אובדן נפח, ספיגת עצם וספיגת שומן, יחד עם אובדן גמישות הרקמות הרכות עם השנים, מביאים ליצירת שקעים כהים מתחת לעיניים – ואלה גורמים למראה עייף ומבוגר של הפנים, גם כשאנחנו מרגישים מלאי אנרגיה.

"נטייה להיווצרות שקעים היא עניין משפחתי, ואפשר לזהות את הסימנים להם כבר בגיל צעיר", אומרים בביוטי קליניק, רשת מרפאות אסתטיקה רפואית מבית סופר-פארם, המפעילה מרפאות בתל אביב, אשדוד וקריית ביאליק. "גורם נוסף הוא כמובן אובדן נפח במרכז הפנים, ככל שהגיל מתקדם".

עם זאת, מסבירים ברשת, כי "בעזרת טיפול אסתטי מדויק ומקצועי, תוך שימוש בחומרים המתאימים ביותר לכל אזור בפנים ובשיטות הזרקה מתקדמות – ניתן לקבל תוצאות טבעיות ויפות במילוי השקעים מתחת לעיניים, ולהעניק מראה רענן וצעיר יותר לעור הפנים".

תהליך פשוט ומדויק

ברשת ביוטי קליניק, מסבירים כי "טיפולים למילוי שקעים נהפכו לסטנדרט בתחום האסתטיקה של הפנים, אך אבחון מקצועי, התאמה אישית וביצוע בידיים מיומנות, הם עקרונות המפתח לקבלת תוצאות טובות – לאורך זמן.

"חשוב לדעת כי חומר המילוי מבוסס על חומצה היאלורונית, וכאשר היא מוזרקת לאזור שמתחת לעיניים – היא סופחת מים והנפח שלה גדל, לעתים גם חודשים אחרי ההזרקה. רופא עם ניסיון רב בתהליך, יידע לבחור את החומר המתאים ביותר לפני המטופלת – וגם מה הכמות המדויקת שצריך להזריק. לעתים, יהיה צורך בפעולת תיקון פשוטה יחסית".

ההליך עצמו, אומרים במרפאה, מבוצע כמעט ללא כאב. החומר מוזרק לעור לאחר שנמרח במשחה מאלחשת. ההזרקה עצמה מבוצעת על ידי קנולה – מחט עם קצה מיוחד שמאפשר החדרה מדויקת יותר של החומר. לאחר הטיפול, מונחות רטיות קרות על האזור – אך באופן טבעי, אזור זה אינו רגיש במיוחד לכאב, ולכן לא צפויה אי נוחות חריגה.

מעוניינים במידע נוסף על הטיפול של ביוטי קליניק להעלמת שקעים בעיניים? השאירו פרטים >>>

אני מבקש שנציגיכם יחזרו אליי בשיחת טלפון או בהודעה לגבי שירות זה*
– דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה
– התוצאות עשויות להשתנות בין אדם לאדם וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדויקות
– מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה

אימות באמצעות SMS

ברגעים אלה שלחנו אליך קוד אימות בן 4 ספרות לטלפון הנייד. כדי להשלים את שליחת הטופס יש להזין את הקוד וללחוץ על כפתור השליחה

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"