השקעות

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם "כסף קל" באינטרנט ויש מי שיבנו עבורכם רשת חנויות דיגיטליות עם מוצרים חמים, שמנוהלת ומתופעלת על ידי צוות מקצועי וטכנולוגיה מתקדמת – ללא כל התערבות מצידכם. "אנחנו בונים ללקוחות עסק שרץ על "טייס אוטומטי" ומתייחסים אליו בדיוק כמו אל השקעת נדל"ן שמייצרת שכר דירה חודשי גבוה"

אסי צור מנכ"ל סמרטה בראיון בתוכנית "המומלצים" ברשת 13

"100 דולר נוספים ביום לא הופכים אף אחד למיליארדר, אבל זו תוספת נחמדה שמאפשרת לאנשים להשתדרג משמעותית. אחרי הכל, מדובר בכמעט 10,000 שקל נוספים לחודש – שאפשר באמצעותם לשכור דירה גדולה יותר, לטוס לחו"ל בכל פעם שמתחשק ולסדר לילדים חיסכון משמעותי".

כך אומר אסי צור, המנכ"ל והבעלים של חברת Smarta העוסקת בפיתוח נכסים דיגיטליים ומחפשת בימים אלה שותפים כדי לנהל איתם חנויות דיגיטליות. "לא מדובר פה בתוכנית להתעשרות מהירה, אלא במודל עסקי שהוכיח את עצמו, שמסדר הכנסה קבועה נוספת לשותפים שלנו, גם ללא ידע מקדים".

מעוניינים להבין כיצד המערכת שלנו עובדת? הירשמו לוובינר הקרוב ללא עלות:

"נכס דיגיטלי מוכן בקופסה"

אז איך עובד המודל של סמרטה? "מדובר במודל עסקי המבוסס על WINWIN עם בעלי הנכסים  ברשת החנויות שלנו", מסביר צור, שעוסק בתחום כבר יותר מ-15 שנה וכיום מפעיל את אחת מרשתות החנויות הגדולות בישראל, עם 16 עובדים בארץ ויותר מ-80 עובדים במיקור חוץ, המנהלים אלפי חנויות באיביי.

"אנחנו לא מספקים קורס להקמת נכסים דיגיטליים – אנחנו מקימים ללקוחות שלנו את הנכסים שלהם מא' ועד ת'. מדובר ברשת של חנויות דיגיטליות שמתופעלת בצורה מקיפה ע"י צוות מקצועי ומנוסה אשר אמון גם על שיפור הביצועים. עלות ההקמה היא החל מ-70 אלף ש"ח בלבד".

"למעשה אנחנו מכינים עסק מוכן בקופסה – רשת של חנויות אינטרנטיות,  הכוללות את כל ההגדרות, ההטמעה והחיבור למערכות האוטומציה. הצוות שלנו מקים ומתפעל ללקוחות את הנכסים ויש לנו אינטרס לגרום ללקוחות לגדול ולהצליח.  לאחר שהלקוחות מחזירים את עלות ההקמה אנחנו עובדים במודל של WINWIN ומתחלקים ברווחי הנכסים עפ"י המודל שנקבע.  

"אנחנו ממשיכים לספק תמיכה, ליווי וכל מה שצריך כדי להרחיב את הפעילות ולהמשיך להרוויח. יש מי שבוחר לנהל את החנות בעצמו ויש מי שמעדיף להעביר את הניהול ל"טייס אוטומטי". אנחנו מסייעים בשני המקרים. מה שחשוב לנו זה ההצלחה של העסק כדי לייצר WINWIN לכולנו".

"אנחנו לא רודפים אחרי לקוחות"

לדברי צור, אנשים רבים משקיעים בהקמת חנויות מקוונות, אבל אז הם נתקלים בשאלה לא קטנה בכלל – איך למשוך את הלקוחות דווקא אל החנות שלך? בנקודה זו רבים מבינים שהם יידרשו להשקיע זמן וכסף רב בפרסום ושיווק על מנת לייצר טראפיק.

כמה צריך להשקיע בפרסום ושיווק כדי למשוך לקוחות לחנות?
"השותפים שלנו לא צריכים להשקיע בכלל בפרסום ושיווק. מאחורי הקלעים, המערכת בנויה על שילוב של בינה מלאכותית מתקדמת, עם ספקים מהגדולים והמוכרים ביותר – כמו אמזון, בסט ביי או וולמרט או עלי אקספרס הסינית. החנויות שלנו הן ב-eBay והיתרון של eBay הוא שהקונים כבר מגיעים לשם לבד בחיפוש אחרי המוצרים שהם רוצים. התוכנה שלנו יודעת לחפש את המוצרים הכי משתלמים של המותגים הגדולים, ומציעה אותם לבעל החנות.
"באופן שבו אנו עובדים אנחנו לא רודפים אחרי לקוחות. כשבעל החנות פותח את המחשב בבוקר, כבר מחכה לו רשימה של המוצרים הכי משתלמים, והוא רק צריך לבחור אילו מהם הוא רוצה. בתהליך של כמה דקות – החנות מתמלאת בדיוק במוצרים שלקוחות מכל העולם מחפשים עכשיו".

מעוניינים להבין כיצד המערכת שלנו עובדת? הירשמו לוובינר הקרוב ללא עלות:

"אנחנו תמיד בצד המרוויח"

צור מסביר כי אנשים רבים חושבים שאם יהפכו לבעלים של חנות דיגיטלית הם יידרשו לנהל מלאי ולדאוג לאחסון סחורות, אבל זה כלל לא המצב. לדבריו, סוד ההצלחה של החנויות הדיגיטליות של סמרטה טמון בשיטת הדרופשיפינג.

מה זה דרופשיפינג?
"למי שזה נשמע לו כמו סינית, ההסבר דווקא די פשוט. דרופשיפינג זאת שיטה שבמסגרתה אתה מוכר בחנות האינטרנטית שלך מוצרים מבלי להחזיק אותם במלאי. הלקוח רוכש את הסחורה ומשלם עליה מראש, ורק אז הספק מקבל את פרטי המשלוח ודואג לשלוח את המוצר ללקוח. התפקיד שלנו הוא לתווך את העסקה, וכך אנחנו תמיד בצד המרוויח – ללא סיכון שכרוך בהזמנת סחורה".

ובשום שלב אין החזקה של מלאי, עיסוק בשילוח ועוד טרטורים?
"אנחנו, וגם בעלי החנויות, בכלל לא נוגעים בסחורה. אנחנו בעצם מתווכים בין המוכרים, שלרוב נמצאים בסין, לבין הקונים באינטרנט. כדאי לדעת שבניגוד לישראלים, שמאוד אוהבים לקנות מסין בגלל המחירים הנמוכים, האמריקאים והאירופים לא נוהגים לעשות את זה – ויעדיפו לקנות מחנות של מתווך באתר אמריקאי, כמו איביי. גם אין שום סיכון כספי – רק אחרי שלקוח הזמין מוצר ושילם עבורו, המערכת מוציאה את ההזמנה לפועל. לא תתקעו עם מלאי ששילמתם עבורו מראש ואז אף אחד לא קונה אותו".

אמא ל-8 שמוכרת במאות דולרים ביום

כך לדוגמה, צור מספר על חני, אמא לשמונה ילדים, חיפשה הכנסה נוספת בלי להשקיע יותר מדי זמן, והגיעה לסמרטה. למרות שלא היה לה שום ניסיון קודם בתחום, מבט בממשק הניהול של שתי החנויות שמנהלת כיום חני, מעיד על מכירות של מאות דולרים ביום.
"בכל אחת משתי החנויות, המכירות ב-90 הימים האחרונים היו כ-12 אלף דולר", מעידה חני. "ההשקעה שלי בחנויות מסתכמת בשעתיים-שלוש ביום, חמישה ימים בשבוע".

ומה עם מי שאין לו שעתיים ביום להשקיע?
"יש לנו הרבה שותפים שמעדיפים שמישהו אחר ינהל את כל העסק עבורם, ואנחנו יודעים לתת לכך פתרון פשוט. אנחנו מסייעים לו לגייס עובד מהודו או הפיליפינים, מספקים לעובד את ההכשרה הדרושה, והוא מנהל את החנות עבור השותף – בשכר מגוחך במונחים ישראליים. כך יש לבעל החנות זמן להמשיך בשגרה הרגילה – וגם להמשיך לפתח את רשת החנויות שלו".

למה סמרטה מחפשת בכלל שותפים?
"ב-eBay יש חוק שמאפשר לכל אחד לפתוח חשבון אחד על זהות אחת. ניתן כמובן לפתוח חשבונות נוספים על שמות וזהויות של בני זוג, ילדים, קרובי משפחה, חברים ומכרים, וכך אנחנו בנינו את הרשת שלנו, אבל הגענו לתקרת זכוכית והיום יש אנחנו שמחים לחלוק ידע וניסיון של 15 שנה עם שותפים חדשים".
לסיכום, אומר צור: "הטכנולוגיה שעומדת מאחורי המודל שלנו מסלקת את הסיכונים ומגדילה את פוטנציאל הרווח, מה גם שהקורונה רק חיזקה את המסחר בדיגיטל – ברגע שהתחילו סגרים, אנשים עברו לקנות ברשת, גילו שזה נוח והם ממשיכים בזה גם אחרי שחזרנו לנורמליות.

"למי שעדיין מתלבט, אנחנו מקיימים מפגש אינטרנטי בו אני מסביר על מודל הנכסים הדיגיטליים ומסבירים יותר לעומק את המהות של הדברים. אנחנו מחפשים אנשים שזה באמת מתאים להם – ושמעוניינים ללכת איתנו יד ביד עד להצלחה".

מעוניינים להבין כיצד המערכת שלנו עובדת? הירשמו לוובינר הקרוב ללא עלות:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"