השקעות נדל״ן

מכירת הקרקעות בשמורת הטבע גדור, על הים בחדרה, יוצאת לדרך

במתחם אינטימי קטן במיוחד, בצמידות למפרץ הסיני היפהפה בשמורת הטבע גדור, הנחשבת לאחד מהחופים היפים בישראל, מוצעות כעת מספר קרקעות לרכישה עבור משקיעים המעוניינים לרכוש בקו ראשון לים. יחידות קרקע של 125 מ"ר מוצעות כעת במחירי השקה החל מ-229 אלף ש"ח בלבד – מחיר שצפוי לעלות בקרוב.

הקרקע המוצעת לרכישה במסגרת פרויקט "ים וטבע" היא מפניני הנדל"ן השמורות היחידות שנותרו על רצועת החוף בישראל. מדובר במתחם אינטימי, קטן ומיוחד – וכלל לא המוני, הממוקם על קו החוף בין מכמורת לחדרה, ובצמידות ל-"מפרץ הסיני" המקסים בשמורת הטבע "גדור" – מהחופים היפים והשמורים ביותר בישראל.

"מדובר באזור נפלא לחיות בו, לנפוש בו – ולהשקיע בו" אומרים בחברת אמש נדל"ן, שמקדמת ומשווקת את הפרויקט, וכמו כן גם פרויקטים נוספים במיקומים אסטרטגיים ואזורי ביקוש בעלי פוטנציאל השבחה בכל רחבי הארץ. "אנחנו אוהבים למצוא הזדמנויות השקעה נדירות ללקוחות שלנו, וזאת ללא ספק אחת מהן. האזור כל-כך מקסים, שיש מצב שכל מי שישקיעו בו במטרה לעשות רווח גדול – בסוף בכלל ירצו לחיות בו או לנפוש בו בעצמם. קו ראשון לים, בישראל, במתחם שלא נגעו בו? חלום".

פוטנציאל להכפלה או שילוש של זכויות הבנייה

לפי תוכנית המתאר של עיריית חדרה, חד/2020, במתחם תבנה שכונת מגורים בבנייה רוויה. הבשורה הגדולה יותר היא הפוטנציאל להכפלה או שילוש של זכויות הבנייה בעת אישור התוכנית, מה שיעניק לכל אחד מהמשקיעים רווח עצום.

לקבלת פרטים נוספים על הפרויקט – השאירו פרטים:

באמש נדל"ן מסבירים את זה כך: "פוטנציאל הרווח לאחר קבלת האישור הסופי עומד על כ- 400 אלף ₪ לפחות, ואם אכן תהיה הגדלת זכויות כצפוי, אזי הרווח על הקרקע יגדל לכ-מיליון ₪. כלומר, במידה ותהיה הגדלת זכויות מינימאלית של פי 2, יחידת הקרקע שנרכשה ב-229 אלף ₪ תהיה שווה לבעליה כ-1.2 מיליון ₪".

רוב החסמים לבנייה כבר הוסרו מהדרך

בניגוד לקרקעות אחרות, הקרקע בפרויקט "ים וטבע" כבר נמצאת בשלב מתקדם מאוד, ויש לכך מספר סיבות טובות: "החסמים הגדולים ביותר בדרך לבנייה על גבי שטח קרקע הם אישור הרשויות וייעוד הקרקע. במקרה של המתחם המדובר, יש לחדרה תוכנית מתאר מאושרת, שמייעדת את הקרקע למגורים, מה שמקצר את לוחות הזמנים של השטח בדרך להפוך לשכונה בנויה. בנוסף לכך, הקרקע צמודה לשכונה האיכותית "עין הים", מה שמקל עוד יותר על הנחת תשתית בדרך לבנייה. העובדה שהקרקע צמודה לשמורת הטבע מבטיחה כי הפרויקטים שיוקמו על הקרקע יהיו קו ראשון לים".

לקבלת פרטים נוספים על הפרויקט – השאירו פרטים:

* הקרקע אינה זמינה לבניה

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"