השקעות

כך תעשו סיבוב מהיר על קרקע שרק ממתינה לתכנון מפורט ופרצלציה

התוכנית פרויקט מגורים החדש כ/450/ב במערב קרית אתא

בניגוד לקרקעות אחרות המוצעות לרכישה, שלמעשה מחכות לאישורים בעתיד רחוק ומעורפל, התוכנית כ/450/ב, המחברת בין חלקי העיר קריית אתא, כבר קיבלה תוקף רשמי ומוחלט. הקרקע מופשרת ומחכה רק לתכנון מפורט ופרצלציה. העסקה מלווה בהערכת שמאי לפי תקן 22, ובו כתוב מפורשות שלא קיים סיכוי שלא תאושר תוכנית מפורטת לאיחוד וחלוקה. הערכת הזמנים של השמאי: 2 עד 4 שנים עד להתחלת הבנייה. העלות: 275 אלף שקלים עבור הזכות לדירת 5 חדרים או לתשואה של כ-30 אלף ₪ בשנה. 

עסקה שלא תחזור עבור קרקע בנקודת אל-חזור

  • לא קיים סיכוי שלא תאושר תוכנית מפורטת לאיחוד וחלוקה" – כך כתוב במפורש בהערכת שמאי לפי תקן 22.
  • שלב סטטוטורי מתקדם מאודהקרקע מופשרת – תוכנית המתאר כבר קיבלה תוקף, ולכן הקרקע לא נחשבת לקרקע חקלאית. היא פשוט טרם זמינה לבנייה מיידית.
  • מימוש מהיר. נותר רק עוד קצת – כל מה שנותר לקרקע לעבור זה תכנון מפורט ופרצלציה.
  • בניגוד לקרקעות אחרות המוצעות לרכישה – הערכת הזמנים עד להתחלת הבנייה על פי תקן 22 נעה בין 2 ל-4 שנים בלבד.
  • מחיר השקה נמוך וזמני – 275,000 ₪ בלבד כולל היטל השבחה עבור יחידת קרקע המגלמת זכויות בנייה לדירת 5 חדרים מרווחת.

לפרטים נוספים >>

נתונים כלכליים נוספים וחשובים מאוד בנוגע להשקעה

  • פוטנציאל רווח גבוה מאוד – הזדמנות לקצור 45% תשואה כבר בשלב הקרקע, משמע כ-30 אלף ₪ בשנה. מי שימתינו עד לסיום הבנייה וקבלת המפתח יוכלו ליהנות מתשואה של כ-125%. עד שהפרויקט ייבנה, השווי של הדירות בו יזנק בעוד עשרות אחוזים על-פי כל הנתונים.
  • מחירי הדיור לא מפסיקים לעלות – בטח שמעתם על זה כל הזמן בחדשות. זה נכון.
  • מחירי הדיור בקריית אתא לא מפסיקים לעלות – מחירי הנדל"ן בקריית אתא עלו ב-94% בעשור האחרון, ומאז תחילת 2019 נרשמה עלייה של 17% במחירי הנדל"ן בעיר.
  • עיר מבוקשת. מאוד – גם כאשר באזורים אחרים בארץ נרשמה האטה בעליית המחירים בעת המשבר – בקריית אתא מחירי הנדל"ן רק עולים. הכל הודות לביקוש הגבוה וההשקעות הנרחבות בחינוך, בתחבורה ובתשתיות מצד העירייה ומצד המדינה.
  • עסקה עם רוח גבית מהעירייה – עיריית קריית אתא זיהתה מזמן את הביקוש הגבוה לדירות בעיר, והיא מעוניינת להכפיל את כמות התושבים בה ב-15 השנים הקרובות, לכן היא תומכת בפרויקט המדובר – שמכיל 6,000 יחידות דיור נוספות. תמיכת העירייה מקדמת ומחזקת את הפרויקט ואת ההשקעה.
  • מרכז מטרופוליני משני – על פי תוכניות ארציות, בעתיד תשמש קריית אתא כמרכז מטרופוליני משני, עם משרדי ממשלה, מרכזי תעסוקה ומרכז רפואי חדיש. גם הפרויקט המדובר מכיל שטח תעסוקה ומסחר בגודל של 12,500 מ"ר.
  • רק שעה ורבע מתל-אביב וגישה מהירה לחיפה – קריית אתא נמצאת מרחק של שעה ורבע מתל אביב, והתושבים שלה נהנים מגישה מהירה במיוחד לחיפה ולכל אזור הצפון.

לפרטים נוספים >>

*הקרקע אינה זמינה לבנייה


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"