בריאות ולייף סטייל

"כל החיים הייתי אקורדיון, ירדתי במשקל אבל תמיד העלתי בחזרה..": הגברים של "אבא חטוב" מספרים איך הצליחו לסיים עם לופ הדיאטות האינסופי

במשך שנים הם ניסו לספור קלוריות, לאכול פחות, לקרוע את עצמם באימון או לצום. הם ירדו במשקל אבל תמיד העלו בחזרה, עד שהגיעו לאתגר "אבא חטוב" ● היום הם שבעים ונהנים מהאוכל, תוך כדי שהם מצליחים לשמור על גוף חטוב ובריא כמו שלא העזו לחלום ● שאלנו אותם: מה שונה דווקא הפעם?

מתוך 200 גברים שיתחילו תהליך הרזיה, סטטיסטיקות מספרות שרק 5% (עשרה גברים בלבד) יצליחו להגיע למשקל היעד. אך הסטטיסטיקה העצובה ביותר היא שמתוך עשרת הגברים שירדו במשקל – 90% יעלו את כל המשקל בחזרה במהירות!

גם עמית, אילן ואורי התמודדו במשך שנים עם "אפקט היו-יו" המוכר וירדו במצטבר בחייהם מאות קילוגרמים, רק כדי להעלות אותם בחזרה ולסיים כל דיאטה בתחושה מרה של כישלון ואשמה. בשיטוט באינטרנט, נתקלו במודעה על "אבא חטוב" שדיברה על "איזון הורמוני רעב ושובע" והחליטו לתת לה צ'אנס (אולי אחרון) לשינוי.

אחרי שירדו 15-30 קילוגרמים ב"אבא חטוב", ציפו שכמו כל פעם – יעלו את המשקל בחזרה במהירות. אך להפתעתם, שנתיים לאחר התהליך הם מוצאים את עצמם נהנים מאוכל טעים (כולל פיצה, בריה וגלידות), שבעים ואנרגטיים יותר מאי פעם והכי חשוב – חטובים בדיוק כמו ביום שסיימו את התהליך.

אז מה הסוד ב"אבא חטוב" שגורם לאלפי הגברים שעברו את התהליך לא להעלות את המשקל בחזרה? והאם יש כאן שיטה אמיתית לשימור המשקל בקלות? יצאנו לפגוש אותם, ולבדוק בעצמנו.

עמית ליס, ירד 22 ק"ג ומשוחרר מדיאטות מדצמבר 2019

"תמיד ניסיתי לרדת, לאכול פחות או להפסיק לאכול שטויות, אבל לא משהו מסודר. בשונה מכל הניסיונות הקודמים שלי, כאן יש טכניקת ירידה ושימור שקל להטמיע. בדיאטות שניסיתי בעבר, הרגשתי כל ערב כאילו אני צריך להילחם בעצמי כדי לא "לשבור את הדיאטה". זה עבד לתקופה מסוימת אבל תמיד נכנעתי לחשקים בשלב מסוים. התוכנית הזו נותנת לך טכניקות שאתה יכול לשמור אותן לכל החיים, בכל סיטואציה כולל חגים וחופשות. היום, אני שומר על 40% מעקרונות התוכנית וזה מספיק לי כדי לא להעלות בחזרה. למשל, למדתי מצביקה שלשתות מים לפני כל ארוחה מפחית את הרעב ב-20% לפחות – זה נשמע פשטני אבל זה עובד לי. צביקה לימד אותי איך לגרום לגוף שלי לכבות את החשקים שהיו לי כל ערב לפיצוחים ועוגיות.."

לפני כן, אם רצית לרזות, מה היית עושה?

"הייתי ממציא דיאטות וכללים כדי לרדת, אבל בלי שום עקרונות מבוססים ומקצועיים. למשל, הייתי אומר: אני אוכל ארוחה אחת ביום. הייתי משתמש ברעיונות נטו מההיגיון שלי, והם באמת לא החזיקו. פה יש לי תוכנית הדרגתית ומסודרת, עם עקרונות פשוטים ובלי חפירות או צורך להתארגן על אוכל מראש"

המילים של עמית פוגשות את כולנו בבטן הרכה, על רקע תוכניות הדיאטה שכולנו מכירים, הדורשות יותר מדי קבלת החלטות, שינויי הרגלים, תפריטים מורכבים או ארגונים לוגיסטיים מסובכים . כל אלו מקשים מאוד על הקפדה וגורמים לירידה קצרת טווח בלבד. אבל ב"אבא חטוב" הדגש הוא על היום שאחרי

"פעם רק הרחתי בורקסים והשמנתי.. היום, אני שותה בערב קפה עם 2-3 עוגיות, אבל מקפיד על עקרונות בודדים של השיטה של צביקה – והמשקל החדש נשמר. ככל הנראה האיזון ההורמונלי הזה עובד.."

איך אתה מסביר את זה? מה לדעתך היה שונה כאן שגרם לך לשמור?

"קיבלתי את ההוראות הפעלה, ועכשיו יש לי שליטה על הגוף שלי, בזכות העקרונות. גם אם מידי פעם אני בוחר "להתפרע", נניח לטוס לחו"ל לחופשה של שבועיים שבה אני אוכל כמה וכל מה שאני רוצה, אני יודע לאפס את הגוף שלי ברגע שאני חוזר. היום, לראשונה מאז התיכון, אני אוכל כמה שאני רוצה וכמעט כל מה שאני רוצה ועדיין לא עולה במשקל, זה פאקינג מדהים!" 

לשריון מקום לכנס הקרוב של "אתגר אבא חטוב"-2.7 בשעה 21:00 והרשמה בחינם - השאירו פרטים למטה!

*המערכת מגבילה את מס' המקומות בכנס ל-200 בלבד.
*לאחר ההרשמה, תקבל הודעה ובה: תאריך, שעה וקישור מיוחד ואישי להתחברות.
*הכנסים מתמלאים בקצב מהיר ביותר.

אילן בומזון, אב ל-5 שירד 16 ק"ג ומשוחרר מדיאטות מאוקטובר 2019

"התחלתי את התהליך לפני שנתיים עם 99 קילו. לאחר שירדתי במשקל, הייתה לי כל כך הרבה אנרגיה שהחלטתי לקום מהספה ולהתאמן למרתון!"

אילן בומזון, התחיל את התהליך במשקל של 99 קילו. היום, אחרי שירד 16 ק"ג והצליח לסיים מרתון מלא, הוא מספר:

"ניסיתי בעבר עשרות תוכניות. כולן נתנו לי תפריט כזה או אחר, או שדרשו ממני לכתוב כל גרגיר שנכנס לי לפה. אצל צביקה ב"אבא חטוב", גיליתי אדם שמדבר בשפה מאוד פשוטה, לא דורש ממני שינוי מסיבי ביום-יום או לעמוד במטבח ולבשל 'אוכל בריא' במשך שעות. לא האמנתי שאני יכול לרדת בלי שינוי קיצוני, אבל השיטה עבדה עליי. בנוסף, קיבלתי ליווי אישי מהצוות שעזר ברגעים מאתגרים".

אוקיי, אז ירדת במשקל.. אבל מה גרם לך להצליח להישאר חטוב ולא להעלות בחזרה?

"בנוסף לשמירה על העקרונות הבסיסיים שלמדתי ב'אבא חטוב', צביקה לימד אותי שאני לא צריך להתייסר כדי להיות רזה. כל שבת אני יוצא למסעדה, מזמין מה שבא לי ומסיים בקינוח מפנק. בנוסף, במהלך השבוע אני לא מגביל את עצמי, לא מתייסר ולא עולה בחזרה גרם".

אילו מספר שבתהליך הייתה גם המון הנאה. "קבוצת הגברים, הציניות, הצחוקים. כל אלו הכניסו אלמנט של תמיכה ותחרות חיובית! וגם צביקה, מי שמוביל את התוכנית, ירד בעצמו 30 ק"ג וזה נראה שהוא ממש מבין מה אנחנו עוברים בתהליך".

לשריון מקום לכנס הקרוב של "אתגר אבא חטוב"-2.7 בשעה 21:00 והרשמה בחינם - השאירו פרטים למטה!

*המערכת מגבילה את מס' המקומות בכנס ל-200 בלבד.
*לאחר ההרשמה, תקבל הודעה ובה: תאריך, שעה וקישור מיוחד ואישי להתחברות.
*הכנסים מתמלאים בקצב מהיר ביותר.

אביב אייזנר, ירד 46 קילו, ומשוחרר מדיאטות שנה ו-3 חודשים

אביב אייזנר, התחיל את התהליך במשקל של 118 קילו, וירד 46 קילו – למשקל של 71.

"לא הייתי איש דיאטות, אבל בעקבות בדיקות רפואיות שיצאו לא טוב, וכל מיני מחלות תורשתיות שיש בבית, לפני שהרופא החליט לשים אותי על כדורים באופן תמידי, אמרתי אני חייב לעשות משהו. באותו זמן, בפוקס, חיפשתי באינטרנט ועליתי על אבא חטוב".

ולמה זה התאים לך?

"צורת ההתנהלות מאוד דיברה אליי. כללים פשוטים, שמשתלבים ביום יום. היה לי ברור שלספור קלוריות. למדוד 150 גרם גבינה צהובה, פשוט לא מתאים לי. בנוסף, הזדהיתי עם אותו תהליך שעבר צביקה, שמנהל את התוכנית, שהיה באותה סיטואציה. גם הוא היה אדם בעל עודף משקל, שחיפש כל הזמן איך לעשות את זה".

ואיך אתה מצליח לשמור על זה לאורך זמן?

"לעומת דיאטות אחרות ,שאתה כל הזמן רודף אחרי קלוריות – כאן זה לא דיאטה, זה סגנון חיים. יש חוקים בסיסיים שאתה שומר ומקפיד עליהם, וגם אם אתה סוטה (והרי כולם נופלים) החוקים האלה שומרים עליך. גם אם בורח לך קצת המשקל, מיד אפשר לחזור להקפיד על הכללים והמשקל מתנדף כלא היה".

ושום דבר לא קשה? זה נשמע חלום…

"היום אני במקום שאני אחרי, בשימור. אני כבר רגיל. אבל כמובן, שיש גם תקופות קשות, כמו כל דבר.. התוכנית עוסקת באיזון הורמונלי, אז התהליך עד שאתה מאזן את הגוף שלך הוא קשה. כי לוקח זמן לאזן את הגוף. בכל הדיאטות קודם כל מורידים לך הכל, בבת אחת, וכאן זה בתהליך. ויותר מזה, בתחילת התהליך אפילו מוסיפים לך קצת. בונים בתחילת התהליך הרגלים נכונים, וכלים להתמודד עם הקושי. וככה דווקא בסוף אתה לומד לשלב דברים, שדווקא בהתחלה לא יכולת. לעומת דיאטות אחרות שהכל כל הזמן אסור. זה דרך חיים, לא דיאטה. זה משהו שונה לגמרי. דיאטות מתעסקות באוכל, כאן מתעסקים במעטפת – בהורמונים, בחשיבה של איך להתמודדד עם סיטואציות".

לשריון מקום לכנס הקרוב של "אתגר אבא חטוב"-2.7 בשעה 21:00 והרשמה בחינם - השאירו פרטים למטה!

*המערכת מגבילה את מס' המקומות בכנס ל-200 בלבד.
*לאחר ההרשמה, תקבל הודעה ובה: תאריך, שעה וקישור מיוחד ואישי להתחברות.
*הכנסים מתמלאים בקצב מהיר ביותר.

צביקה, בתכל'ס, איך מתגברים אצלכם על "אפקט היו-יו"?

"99% מהדיאטות משתמשות באותה שיטה – הגבלת כמויות, קלוריות או זמני אכילה. זה למעשה גורם לירידה זמנית במשקל בשומן, בשרירים ונוזלים – אך כל השיטות האלו אינן פותרות שורש הבעיה ואף מחריפות אותה!"

"שורש בעיית ההשמנה ו"אפקט היו-יו" הוא באג באיתות בהורמון השובע הנקרא "לפטין" שנגרם ומתעצם בין השאר בגלל חשקים לבצקים ומתוקים, דיאטות חוזרות ונשנות. ב'אבא חטוב', אנחנו מתקנים את הבאג בפשטות דרך "תהליך איזון לפטיני" המתמקד באכילה, שתייה, שינה ושחרור מאשמה שגורמת לאכילה רגשית. לאחר תיקון הבאג, שנקרא "אפקט החסימה", אתה למעשה מוריד את 'משקל האיזון' הטבעי של גופך, ובמקום להילחם להוריד כל גרם – אתה מוצא את עצמך שומר בקלות על 75-85 ק"ג".

"כל כמה ימים, אנשים פוגשים אותי ברחוב או בשוק ורואים אותי אוכל גלידות, פיצות, שניצל בחלה ועוד. הם לא מצליחים להבין איך אני מעז, אבל אני יודע שישנה שיטה סדורה, מקצועית, מבוססת מחקר ומוכחת על מעל 15,000 גברים שמורידה במשקל ועוזרת לשמור על גוף חטוב לתמיד".

"ישנן מאות שיטות בעולם הדיאטות לירידה במשקל, אבל אנחנו גאים להביא בשורה חדשה לכל אלו שניסו ונכשלו שוב ושוב – יש תקווה, קוראים לה "אבא חטוב", ויש לנו תוצאות כדי להוכיח את זה!".

לשריון מקום לכנס הקרוב של "אתגר אבא חטוב"-2.7 בשעה 21:00 והרשמה בחינם - השאירו פרטים למטה!

*המערכת מגבילה את מס' המקומות בכנס ל-200 בלבד.
*לאחר ההרשמה, תקבל הודעה ובה: תאריך, שעה וקישור מיוחד ואישי להתחברות.
*הכנסים מתמלאים בקצב מהיר ביותר.

*דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות. מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"