בריאות ולייף סטייל

"סבלתי שנים מריח זיעה חריף, ואחרי טיפול אחד בטכנולוגיית מירה דריי נפתרה הבעיה"

בישראל, מי שסובלים מהזעת יתר, נאלצו עד היום להסתפק בפתרונות כמו זריקת בוטוקס, שלא פעם גרמו יותר נזק מתועלת. קליניקת "אמור אסתטיקה" בכפר סבא מציעה את הטיפול החדשני ביותר בתחום עם טכנולוגיית מירה דריי – המעלימה 80% מבלוטות הזיעה בבתי השחי.
"עם הצלחה של 120 אלף מטופלים בעולם, לא פלא שעולים אלינו לרגל מכל הארץ".

במשך שנים סבלה א' מחולון מריח זיעה חריף במיוחד. היא מעידה על עצמה כאדם אסתטי עם מודעות גבוהה לטיפוח שעובד עם לקוחות, והלחץ שנגרם לה כתוצאה מהבעיה הפיזית הזו פגע באיכות חייה. "אמנם לא היו מעירים לי, אבל הייתי מרגישה ריח חריף ומתקלחת כמה פעמים ביום כדי שלא יריחו אותי. החלפתי חולצה 3-4 פעמים ביום. הריח היה כל כך רע, ברמה שהייתי חוזרת מאירוע והייתי צריכה להשרות את החולצה שלי במסיר כתמים כדי להעלים אותו, אבל הוא לא עבר גם אחרי כביסה. זה היה הסיוט שלי כל יום בשבוע וזה היה נורא".

ישראלים רבים מכירים היטב את המצוקה שמתארת א'. מדובר בבעיה שלא פוסחת על אף קבוצת גיל, מין או מקצוע – צעירים ומבוגרים, נשים וגברים, עובדים בעבודות פיזיות ואנשי עסקים שמבלים את רוב היום במשרד. חלקם סובלים כמוה מריח חריף וחלקם מהזעת יתר, ובארץ חמה כמו ישראל – הבעיה ממשיכה להציק גם בחורף ואפילו בחדר ממוזג. 

א' ניסתה פתרונות מסוגים שונים, עד שבשנה שעברה היא שמעה על טיפול חדשני, שהגיע לארץ לקליניקת הביוטי "אמור אסתטיקה", השוכנת בכפר סבא. מדובר בטיפול שנעשה באמצעות מכשיר בטכנולוגיית "מירה דריי", שמעלים 80% מבלוטות הזיעה בבתי השחי – וכך מסלק את הגורם העיקרי לזיעה. היא הצטרפה ליותר מ-120 אלף איש שכבר עברו את הטיפול המתקדם ברחבי העולם. לדבריה, לאחר טיפול אחד ריח הזיעה נעלם. 

"הפסקתי להשתמש בדיאודורנטים"

"התוצאות לאחר הטיפול היו מדהימות", מספרת א'. "לפני כן, ניסיתי דיאודורנט בשם אנהידרול פורטה, ששורף את כל בית השחי. אין מה להשוות בכלל בין השניים. בכלל, היחס מרגע הכניסה היה פשוט מדהים, התייחסו אלי יפה ומאוד נהניתי. אחרי שנה התקשרתי לתאם טיפול שני, אבל האמת שלא הייתי צריכה אותו בכלל. פשוט פחדתי לקראת הקיץ מחזרה של הריח החריף. הפסקתי להשתמש בדיאודורנטים, זה פשוט חלום שהתגשם".

יחיעד מנור, בעלי קליניקת אמור, מסביר כי מדובר במכשיר שפותח בארה"ב, ופועל על טכנולוגיה של גלי מיקרו – שמחממים ומפרקים לחלוטין את בלוטות הזיעה בבתי השחי. "בגלל שמדובר טיפול מבוקר, לאט לאט נפסקת הזעה בבית השחי ומפסיק הריח הרע". 

"התהליך מבוצע בקליניקה תוך השגחה של רופאה. אנחנו מקפידים להשאיר 20% מהבלוטות כדי שאלו יוכלו להמשיך לאוורר את הגוף", מסביר מנור. "חשוב לאפשר לגוף להמשיך להזיע, גם אם במידה מופחתת. בנוסף, בשיטה זו, אנו נמנעים מהזעה מפצה באזורים אחרים – תופעה ידועה של טיפולים ותיקים יותר נגד זיעה, שמביאים להזעה מוגברת באזורים כמו פנים, כפות ידיים ועוד", מסביר מנור. 

סובלים מהזעת יתר בבית השחי? לבדיקת התאמה מהירה לטיפול אנא בחרו את קבוצת גילכם:

טיפול לא פולשני, באישור ה-FDA

לדברי מנור, המכשיר שמחזיקה הקליניקה הוא אחד מהיקרים בתחום, ועלותו חצי מיליון שקל. הטכנולוגיה החדשנית מחליפה פתרונות אחרים בתחום, להם יש תופעות לוואי לא רצויות. למשל, אחד הפתרונות המקובלים, אותם שקלה גם א', הוא ניתוח להוצאת בלוטות הזיעה. 

"הוצאת בלוטות הזיעה הוא טיפול שהיה מקובל יותר בעבר, אבל מדובר בהליך פולשני עם כל הסיכונים הכרוכים בכך", אומר מנור. "פתרון אחר שמשתמשים בו היום הוא הזרקת בוטוקס לאזור ממנו מופרשת הזיעה. עם זאת, זה פתרון זמני בלבד, כשצריך לחזור על ההזרקה כל כמה חודשים – כך שהוא לא כלכלי".

"החלטנו להביא ארצה את המכשיר המתקדם ביותר מאחר שהוא לא פולשני ובטוח מאוד, עם כל האישורים והתקנים של ה-FDA האמריקאי, ה-CE האירופי ומשרד הבריאות הישראלי", הוא מסביר. "במכשיר המירה דריי יש 80% הצלחה כבר אחרי הטיפול הראשון. מטופלים שמעוניינים בכך, יכולים לחזור לטיפול שני בחצי מחיר, כדי שיוכלו להיות בטוחים שהבעיה לא תטריד אותם שוב".

"עולים אלינו לרגל מכל הארץ"

הקליניקה ממוקמת במדיקל סנטר השרון, אך מגיעים אליה מטופלים מכל הארץ. מדובר בטיפול של שעה וחצי בלבד, שמתאים לכל גיל, ובלי כאב – למטופל ניתנת הרדמה מקומית, על ידי צוות מוסמך. 

את הטיפול עצמו מבצעים רופאה מוסמכת בעלת ותק של 15 שנה, ואחות מוסמכת עם ניסיון של 20 שנה, שתיהן עברו הכשרה מיוחדת לשימוש במכשיר. בנוסף, מחזיקי פוליסת ביטוח בריאות פרטית, יכולים לקבל החזר משמעותי עבור הטיפול.

"החלטנו להשקיע, מאחר שהבנו שמדובר בבשורה שאנשים רבים כל כך חיכו לה – סוף סוף, טיפול בטוח, לא פולשני וללא כאבים, שמאפשר לטפל בבעיה הנפוצה והכואבת של זיעת יתר או זיעה עם ריח חריף", מסכם מנור. 

"המטופלים יוצאים מכאן כשהם הרבה יותר בטוחים בעצמם, ויכולים לצאת לעבודה או לאירוע חברתי בלי חשש. עם הטכנולוגיה הכי מתקדמת והצוות הרפואי המנוסה ביותר – לא פלא שעולים אלינו לרגל מטופלים מכל הארץ".

סובלים מהזעת יתר בבית השחי? לבדיקת התאמה מהירה לטיפול אנא בחרו את קבוצת גילכם:

*דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.
*התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות.
*מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"