השקעות נדל״ן

הזדמנות למשקיעים: החלה המכירה המוקדמת בפרויקט "השדרה" בית שמש – מרכז מסחרי חרדי בהשקעה של 250 מיליון שקל

המרכז המסחרי החדש צפוי להפוך לרובע המסחרי הראשי בעיר ומתוכנן למשוך מאות אלפי קונים חרדים, בדומה לרחוב רבי עקיבא בבני ברק ורחוב גאולה בירושלים. התשואות על נדל"ן מסחרי נעות בין 8% ל-12% – כפול מהשקעה בנדל"ן פרטי

לראשונה בישראל: בימים אלה מוקם ברמת בית שמש מרכז מסחרי המיועד לציבור החרדי, הצפוי להיות אחד ממתחמי הקניות היוקרתיים, הפופולריים והרווחיים בארץ, והמרכז המסחרי החרדי הגדול בישראל. בימים אלה החל שיווק חנויות ושטחים מסחריים למשקיעים בפרויקט.

פרויקט "השדרה", שתוכנן על ידי האדריכל הנודע גיורא גור, נבנה על ידי החברות רובין לנדסמן ורם ישראל המתמחות בבניית פרויקטים עבור המגזר החרדי, בהשקעה של כ-250 מיליון שקל. המתחם מתוכנן להיפתח בשנת 2018, וישרת את האוכלוסייה החרדית בחלקה הדרומי של בית שמש – אזור המונה כיום כ-100 אלף איש וצפוי להגיע בשנים הקרובות לכרבע מיליון תושבים, הודות לתנופת בנייה נרחבת.

השקעה בנכס מסחרי בישראל, תשואה כמו בחו"ל

תמהיל העסקים ב"שדרה", הממוקמת בנקודת המפגש שבין שלוש השכונות החרדיות הענקיות ברמת בית שמש, צפוי להיות מגוון ולכלול את כל העסקים שהתושבים זקוקים להם – בנקים, מסעדות, מזון מהיר, רשתות מזון, חנויות הלבשה והנעלה, חנויות כלי בית ומתחמי פעילות לילדים.

שלא כמו ברוב המרכזים המסחריים הגדולים בישראל, הפרויקט מאפשר למשקיעים חיצוניים לרכוש חנויות במתחם, וליהנות מתשואות גבוהות במיוחד של נדל"ן מסחרי, הנעות בדרך כלל בין 8% ל-12%, לעומת 6%-2% המתקבלים מהשקעה בנדל"ן פרטי, כמו דירות להשכרה. המתחם ינוהל על יד חברת ניהול מובילה ועתיד ליהנות מקהל צרכנים גדול ונאמן, ולכן נחשב אטרקטיבי במיוחד עבור משקיעים.

ארבע קומות, 20 אלף מ"ר של שטחי מסחר

המרכז המסחרי החדש, שיהיה סגור בשבת ויותאם עבור האוכלוסייה החרדית, ישתרע על פני 20 אלף מ"ר של שטחי מסחר, שיתפרסו על פני ארבע קומות. שתיים מהקומות יכללו שדרות פתוחות של חנויות, קומה מקורה תוקדש למותגים מובילים ובקומה הרביעית ימוקם סופרמרקט ענק.

בין הקומות יקשרו דרגנועים ומסועים, לשמירה על זרימה קלה ונוחה של הקהל. המרכז ממוקם בצמוד למסוף התחבורה הציבורית באזור – יתרון גדול עבור משפחות חרדיות שאין ברשותן כלי רכב. כמו כן, המתחם יכלול 500 מקומות חניה.

בהתאמה לאוכלוסייה החרדית המגוונת, המחפשת איכות חיים לצד חנויות יעד המוכרות את המותגים שהיא צורכת ונאמנה להם, "השדרה" מתוכננת כמרכז מסחרי מודרני המכיל את כל החנויות והשירותים הדרושים לקהל היעד, לצד תוספות ייחודיות לציבור החרדי כגון חדרי הנקה וגן שעשועים ענק.

hasderaArticle1Pic1

המחירים: החל מ-750 אלף שקל לחנות

שטחי המסחר המוצעים למכירה בפרויקט מגוונים ומתאימים לכל חנות ותקציב – חלק מהחנויות הן בשטח של עשרות מטרים בודדים, כשמרבית החנויות הן בשטח של 60 עד 250 מ"ר, אך יש גם חנויות גדולות ששטחן מגיע ל-700 מ"ר. מחיר החנויות מתחיל ב-750 אלף שקל, ובשל הביקוש הגדול ניתן לקבל מימון בנקאי עבור מרבית הסכום. הפרויקט נהנה מליווי פיננסי של בנק הפועלים.

חנויות רבות בפרויקט כבר נרכשו בידי משקיעים, בעלי חנויות וזכיינים – עובדה המעידה על מודעות הרוכשים לפוטנציאל הרב הטמון באזור בית שמש, ובציבור החרדי המתגורר בו בפרט. בין הרוכשים נמצאים מותגים ידועים ואהובים בציבור החרדי וכן רשתות ארציות מובילות שיתאימו את החנויות בשדרה לקהל החרדי. המתחם צפוי למשוך אליו לקוחות דתיים וחרדיים מכל הארץ, כמו גם לקוחות חילוניים מהאזור.

כיום, אין ברמת בית שמש מרכז מסחרי גדול. התושבים החרדים באזור מתונים למדי, בניגוד לתדמית המקובלת, מהווים כוח צרכני משמעותי החובב מותגים ונאמן להם – אך לא מוצאים באזור מענה לצרכים הייחודיים שלהם. כדי להתאים עבורם את הפרויקט, נשען התכנון על סקרי דעת קהל, מחקר כלכלי נרחב וקבוצות מיקוד שביצעה חברת גיאוקרטוגרפיה בקרב האוכלוסייה החרדית.

 


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"