בריאות ולייף סטייל

הסוף להזעה בבתי השחי? הטכנולוגיה שפותרת את הבעיה ללא צורך בניתוח

ישראלים רבים הסובלים מזעת יתר בבתי השחי חוששים מהצורך להסתיר את הבעיה המביכה. אך מסתבר שבשנים האחרונות יש פתרון שמחליף את הניתוח המוכר ומקל על הבעיה אחת ולתמיד "בטיפול אחד של שעה וחצי אנשים נפטרים מסבל של שנים ארוכות".

מי שסובל מהזעת יתר בבית השחי ודאי חרד כשהוא נאלץ להתמודד עם עיגולי הזיעה המכסים את בגדיו והריח החריף שמתלווה אליהם בדרך כלל. בחורף, קל יותר להסוות את המצב, עם בגדים עבים יותר שיכולים לספוג את הזיעה, אך בקיץ הישראלי, יש קבוצה גדולה של אנשים שפשוט סובלים. 

בעבר, מי שהיה סובל מהזעת יתר היה יכול לגשת לניתוח בו מוציאים את בלוטות הזיעה, אך מדובר על ניתוח בהרדמה מלאה שיש לו בעידן של היום, פתרונות פשוטים וטובים יותר. אחד הפתרונות המוכרים בשנים האחרונות הוא הזרקת בוטוקס לאזור המזיע, אך הוא יעיל רק למספר חודשים ולכן נחשב יקר ולא כלכלי. פתרון נוסף, חדש יותר, הוא מכשיר המירה דריי – שנחשב למילה האחרונה בתחום ומקל משמעותית על ההתמודדות עם הבעיה.

"הזעת יתר בבתי השחי היא גורם שיכול להוביל להרבה מבוכה אצל אנשים צעירים שמתרועעים הרבה עם אחרים בעבודה, ביציאות או בדייטים", אומר יחיעד מנור, הבעלים של מרפאת אמור אסתטיקה. "הם מוכנים לעשות הרבה כדי להיפטר מהבעיה אחת ולתמיד וב-5-6 שנים האחרונות, מכשיר המירה דריי מציל אותם".

"אין חשש להזעה מפצה במקום אחר"

המכשיר פותח בארצות הברית ועובד באמצעות גלי מיקרו שמחממים את בלוטות הזיעה בבית השחי עד שהן מתפרקות לגמרי. התוצאה היא, הקלה משמעוית בהתמודדות עם הבעיה, בלי צורך לחזור על הפעולה שוב, או לחשוש מחזרה של ההזעה. "בלוטות זיעה אינן איבר שיכול לצמוח מחדש", מסביר מנור. "אנחנו עושים תהליך מבוקר על ידי רופאה בקליניקה שבה נפטרים מ-80% מבלוטות הזיעה בבית השחי – כך למעשה נפטרים ממרבית הזיעה ובמקביל משאירים בלוטות שיכולות לאוורר את הגוף ולמנוע הזעה מפצה באזורים אחרים", הוא אומר.

ואכן, בעוד שבשיטות אחרות מתבצע פיצוי ממנו חוששים רבים, של הזעה בפנים, בכפות הידיים ובאזורים נוספים, במירה דריי, אין את החשש להזעה מפצה, משום שמשאירים כמות מעטה מהבלוטות. "הזעה הוא מנגנון חשוב ואנחנו לא רוצים למנוע אותו לגמרי", מסביר מנור. "לכן אנחנו דואגים לשמור עליו ובמקביל להפחית ב-80% את מקור ההזעה".

סובלים מהזעת יתר בבית השחי? לבדיקת התאמה מהירה לטיפול אנא בחרו את קבוצת גילכם:

"בתוך שעה וחצי חוזרים הביתה"

מרפאת אמור אסתטיקה הממוקמת בכפר סבא, היא אחד המרכזים היחידים בארץ המתמחה בטיפול במירה דריי להזעת יתר. "הטכנולוגיה הזו הגיעה לארץ לפני מספר שנים, אך מדובר על מכשיר שעולה כמעט חצי מיליון שקל, ולכן לא כל מכון יכול לרכוש אותו. אנחנו מטפלים בו כבר שנים ויש לנו מאות אנשים שמגיעים מכל הארץ כדי לשים סוף לבעיה". 

האם מספיק טיפול אחד?

"ב-70% מהמקרים בהם טיפלנו הבעיה נפתרה אחרי טיפול אחד. מי שמרגיש שהתוצאה לא מספקת אותו מקבל אצלנו טיפול נוסף בחצי מחיר ואז אפשר להיות בטוחים שהבעיה לא תחזור".

איך עובד התהליך? 

"בניגוד לקליניקות אחרות שמכריחות את המטופלים להגיע לייעוץ לפני התור, אנחנו עושים את כל התהליך מרחוק בטלפון ונמנעים מלטרטר אנשים לשווא. לאחר שנמצאה התאמה לטיפול, אנחנו קובעים תור והמטופל מגיע לפגישה של כשעה וחצי שבסופה הוא יכול לנהוג חזרה בעצמו ולחזור לשגרה.

"הטיפול מתחיל בהזרקה של חומר מרדים לבתי השחי על ידי רופאה מוסמכת ומנוסה על מנת למנוע את הכאב של הטיפול. לאחר מכן, מתחילים את הטיפול במירה דריי שנעשה על ידי אחות מוסמכת בעלת ותק של 20 שנה. זהו טיפול בטוח מאוד ולא פולשני שמחליף לחלוטין את הניתוחים שעשו פעם", מסביר מנור ומוסיף כי המכשיר מאושר על ידי ה-FDA האמריקאי, ה -CE האירופי וכמובן משרד הבריאות הישראלי – כך שאין בשימוש בו כל סכנה.

האם כולם מתאימים לטיפול?

"אנחנו נמנעים מלבצע את הפרוצדורה על חולי לב ובעלי קוצב, על נשים בהריון או מניקות וגם על מי שחלילה חלה בסרטן בעבר או בהווה, בכל מקרה ישנו שאלון רפואי מורחב שלפיו אנו עובדים.

הקודם
הבא

"הוצאה מוכרת על ידי הביטוח הפרטי"

מנור מסכם ומדגיש כי "אין היום סיבה שאנשים יחושו מבוכה בגלל בעיה אסתטית. לשמחתנו כמעט לכל מצב יש פתרון יעיל וטכנולוגי היום והמירה דריי הוא בשורה של ממש בתחום הזה. בתוך שעה וחצי ניתן לחזור לחיים ולדעת שלא צריך לחשוש מהקיץ, מהליכה בחולצה דקה צבעונית ולהפסיק ללבוש רק שחור בקיץ. 

"הבעיה נפתרת אחת ולתמיד במרבית המקרים ואפילו מוכרת כהוצאה שמחליפה ניתוח על ידי הביטוחים הפרטיים, כך שגם הצד הכספי משתלם. במקום לעשות טיפולי בוטוקס שעולים הון וצריכים לחזור עליהם מדי שנה, יש פתרון יעיל ובטוח שפותר את העניין". 

סובלים מהזעת יתר בבית השחי? לבדיקת התאמה מהירה לטיפול אנא בחרו את קבוצת גילכם:

*דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.
*התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות.
*מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"