השקעות נדל״ן

הקרקעות בפרויקט 'תכלת על המים' בחדרה נחטפות.

הקרקע הלוהטת בחדרה שנפתחה לשיווק לפני פחות מחודש ימים נחטפת ע"י ציבור המשקיעים. מסתבר שהשילוב הקטלני בין רצון המדינה לזרז את קצב הבנייה ומיקום הקרקע, בקו ראשון לים, גורם למשקיעים להצביע ברגליים.
 

מיקום בקו ראשון לים הוא קריטי להשקעה

כבר היום קשה מאוד לרכוש נכסים עם נוף לים במחירים סבירים וקשה עוד יותר לאתר קרקעות להשקעה בתוכניות מאושרות למגורים על הים. דירות דומות בערים סמוכות נמכרות היום בלמעלה מ2.8 מיליון ש"ח לדירות 4 חדרים ונכסי היוקרה בבניינים אלו מגיעים ל-4 מיליון ש"ח בקלות. רכישה של קרקע בתוספת עלויות בנייה מייצרת הזדמנות פז להשגת דירה על הים במחיר שפוי לחלוטין.
 
 
Hadera 6.4.1688
 

אינטרס משותף למדינה ולעיר חדרה

כאשר משקיעים בקרקע צריך לבחון את השווי הצפוי של הנכס שיתעתד להיבנות בפרויקט ולהבין האם הגורמים בשטח לא יעכבו את התקדמות הפרויקט. המדינה, כפי שכולנו יודעים, החלה בתהליך מתמשך של "זירוזי בנייה" בכדי להתמודד עם הביקושים הרבים בשוק. עיריית חדרה מצידה שמחה לקדם בנייה יוקרתית בשכונות איכותיות וסמוכות לים – בנייה שתהיה רווחית גם עבורה.
 
Hadera 6.4.166
 

מה צפוי להיבנות בפרויקט גלי תכלת?

הועדה המקומית בחדרה אישרה באחרונה את תכנית "רובע הים" – מדובר בתכנית ענק שבה צפויים להיבנות כ-10,000 יחידות דיור בשטח של כ-2,500 דונם. שכונת הענק תכלול מבני מגורים רבים, שטחי מסחר, פארקים ירוקים, בתי מלון, טיילת לאורך הים וחופי רחצה. פרויקט תכלת על המים המדובר יכלול 64 דירות. יחידות הקרקע החלו להימכר בימים האחרונים במחירי פרי-סייל של 329,000 ש"ח ליחידת קרקע מאושרת למגורים ומשקפים מחירים של 1.2 מיליון ש"ח לדירה.
 

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"