בריאות ולייף סטייל

עו"ד מאיר הילל: "יש לנו כמעט 100% הצלחה בתביעות סיעוד"

התעמרות חברות הביטוח הסיעודי בלקוחות ששילמו במשך שנים רבות ורק רוצים לקבל את הפיצוי המגיע להם, הביאה לכך שיותר ויותר מבוטחים פונים לעזרתו של עורך הדין שמכיר את כללי המשחק מבפנים, ומקבל את שכרו רק במקרה של הצלחה

האם לכם ולקרובי המשפחה שלכם יש ביטוח סיעודי? אם התשובה חיובית, מדובר באלפי שקלים שאתם משלמים כל שנה לחברת הביטוח – כדי שברגע האמת, תוכלו לקבל את כל העזרה שתצטרכו. אבל בשטח, מתברר, לא תמיד חברות הביטוח נמצאות שם בשביל המבוטחים שלהן.

"אנשים משלמים פרמיה חודשית גבוהה במשך שנים רבות, אבל כשהם מגיעים למצב סיעודי ומתקשים לבצע פעולות יומיומיות, הם מגלים שחברת הביטוח עושה כל מאמץ לדחות את התביעות", אומר עו"ד מאיר הילל, בעל משרד עורכי דין המתמחה בתביעות סיעוד. "האינטרס העסקי שלהן הוא להשאיר את הכסף אצלן, אז הן מוצאות שלל תירוצים".

"יש מבוטחים רבים שהחברה מודיעה להם שהם בכלל לא במצב סיעודי. אחרים נדחים בגלל חריגות בהתאם לתנאי הפוליסה. וזה עוד בתרחיש האופטימי, שבו אנשים מודעים לכך שיש להם ביטוח. רבים אחרים, בדרך כלל כאלה שמבוטחים דרך קופות החולים, כלל לא יודעים שהם שילמו אלפי שקלים בשנה לביטוח סיעודי, ויש להם זכות להפעיל אותו".

"לפנות לעורך דין לפני הפנייה הראשונה"

"במצבים כאלה, אין ברירה אלא להצטייד בתותחים הכבדים, ולפנות לייצוג של עורך דין שמתמחה בעבודה מול חברות הביטוח ומכיר את כל הטריקים והתירוצים שלהן", אומר עו"ד הילל. "הניסיון מלמד שחשוב מאוד לפנות לעורך דין עוד לפני שמשוחחים עם חברת הביטוח. מי שפונה לבד, עושה ברוב המקרים טעויות שקשה מאוד לתקן לאחר מכן. כשעו"ד מטפל בכל הטפסים הדרושים, הטעויות האלה נמנעות – מה שמגדיל משמעותית את סיכויי ההצלחה של התביעה".

לדברי הילל, "חשוב להבין שברגע שהיתה דחייה על ידי חברת הביטוח, הסיפור נהפך למורכב ובעייתי יותר, ורק עו"ד מיומן ומנוסה יידע לבנות אסטרטגיה להתמודדות עם חברת הביטוח. במקרה כזה, קודם כל אנחנו בודקים את סיבת הדחיה ואת המסמכים הרפואיים שהוגשו, ובהתאם לכך מגישים ערעור ובהמשך גם תביעה לבית המשפט נגד חברת הביטוח".

כדי לקבל ייעוץ מעו"ד מאיר הילל לגבי תביעת הביטוח הסיעודי שלכם או של קרוביכם, בחרו את אזור מגוריכם:

אחוזי הצלחה גבוהים בתביעות סיעוד

חולים סיעודיים ובני משפחתם נמצאים במצב לא קל, וצריכים להפנות משאבים רבים לתרופות, טיפול רפואי, החזקת עובד סיעודי ועוד. במשרד גוטנמכר הילל טבול מבינים היטב את הרגישויות ועוטפים את המבוטחים ובני משפחותיהם לאורך כל התהליך בשירות יוצא דופן.

"שכר הטרחה של עורך הדין הוא פועל יוצא של ההצלחה בתיק ולכן יש לו אינטרס מובהק להשיג את הפיצוי המקסימלי לכל חולה סיעודי", מסביר עו"ד הילל. "הניסיון שצברנו מדבר בעד עצמו – טיפלנו כבר במאות תביעות, עם אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד. מדובר בנתון מדהים שמשקף את הניסיון ורוח הלחימה שלנו".

קיצור משמעותי של התהליך

עו"ד הילל, מהבעלים של משרד גוטנמכר הילל טבול, הינו אחד מעורכי הדין המנוסים בארץ בנושאי ביטוח ונזיקין. במשך שנים רבות מקפיד עו"ד הילל לייצג אך ורק תובעים ומבוטחים והוא בעל ניסיון עשיר בניהול תיקים מורכבים בבתי משפט.

"נוסף לליווי האישי שלי לכל תיק מוצמד עורך דין נוסף, המלווה את הלקוח ביחד איתי בכל שלבי התהליך, זאת על מנת שנוכל להגדיל את סיכויי ההצלחה ואת שביעות רצון הלקוח".

"חשוב להדגיש כי התשלום הוא תמורת הצלחה בלבד, כאחוזים מגובה הפיצויים שהלקוח קיבל", מסכם עו"ד הילל. "המשמעות פשוטה – ההצלחה של הלקוח היא גם ההצלחה שלי, ואם החלטנו לקחת תיק מסוים, זה כדי לנצח בו – ולנצח בגדול. אני ואנשי המשרד עושים הכול כדי שהלקוח יקבל את מלוא הזכויות המגיעות לו, בוודאי בתקופה רגישה ולחוצה גם כך".

כדי לקבל ייעוץ מעו"ד מאיר הילל לגבי תביעת הביטוח הסיעודי שלכם או של קרוביכם, בחרו את אזור מגוריכם:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"