בריאות ולייף סטייל

ד"ר הילה איסקוב: "טכנולוגיית הקנולה היא לא פחות ממהפכה בתחום הרמות הפנים"

עד לאחרונה מי שרצתה להצעיר את העור נאלצה לפנות לניתוח או להזרקות, אבל טיפול חדש שנכנס לשוק משנה את חוקי המשחק. ד"ר הילה איסקוב מסבירה על שיטת Face Up לפיסול הפנים באמצעות קנולה – צינורית דקיקה שלא גורמת לאדמומיות או לשטפי דם ומאפשרת החדרה של חומרים ופיסול הפנים . "אנחנו יודעים להגיע לאזורים הרלוונטיים, למלא ולעצב אותם בדרך הכי פחות פולשנית, והתוצאה היא חזרה מיידית למראה הנעורים בלי צורך בהחלמה"

תחום האנטי-אייג'ינג רותח, ואנו מוצפות מדי יום במודעות ופרסומות המציעות לנו להצעיר את המראה הפנים  באמצעות ניתוחים או הזרקות. אך מטופלות רבות שהתנסו בשיטות שונות להצערת העור מדווחות על אי שביעות רצון, חלקן בשל התהליך עצמו שהיה מלווה בלא מעט כאב והתאוששות ארוכה וחלקן בשל התוצאה הסופית שהביאה לא מעט מהן לחוש כי הן: "לא מזהות את עצמן במראה". 

סיבות אלה הובילו את ד"ר הילה איסקוב, רופאת שיניים ומומחית לטיפולי אנטי-אייג'ינג ואסתטיקה רפואית, לחפש את הטיפול הבא בתחום, כזה שילווה בכמה שפחות אי נוחות ויאפשר למטופלת לחזור למראה הצעיר של פניה מבלי לפגוע במראה הטבעי. החיפוש הקדחתני הוביל אותה לפיתוח שיטה ייחודית חדשה, המכונה "Face Up",  המבוססת על הרמת כל שכבות עור הפנים  והתאמת חומרים אינידיבידואלית , ולדבריה מדובר בלא פחות ממהפכה בתחום.

"מדובר בטיפול לפיסול הפנים שכולו מתבצע באמצעות קנולה – צינורית דקיקה העוברת מתחת לעור ובאמצעותה ניתן להחדיר אל האזורים הרלוונטיים חומרי מילוי", היא מסבירה. "היתרון האדיר של השימוש בקנולה, הוא שקודם כל, אין צורך בהרדמה כללית והיא מאפשרת חזרה מיידית לשגרה עם פנים  וצוואר צעירים  בעשור לפחות".  

"דרך ההחדרה העדינה והמדויקת יותר, עוזרת לנו להימנע מטעות שמתרחשת בטיפולים אחרים – הזרקת חומרי מילוי לתוך כלי דם, מה שיכול לגרום לתופעות לוואי חמורות. בנוסף, בשיטת הקנולה הטיפול כואב הרבה פחות. בדרך כלל כשמדובר בהזרקות, רופאים רבים מאלחשים את האזור כדי למנוע כאב, ובאזורים רגישים, כמו בשפתיים, זה יכול לגרום אי נוחות רבה. בשימוש בקנולה, לרוב אין צורך באלחוש מקדים".

"הזדקנות העור מתחילה בגיל 23"

לדברי איסקוב הזדקנות העור מתחילה הרבה לפני שאנו מבינים שזה קורה. "התרגלנו לחשוב שעור הפנים מתחיל להזדקן רק בגיל 30 ומעלה, אבל מחקרים חדשים מגלים שכבר בגיל 23, הגוף מייצר פחות ופחות חומצה היאלורונית – החומר ששומר על העור שלנו מתוח, צעיר, רענן וזוהר", היא מסבירה.

"הרבה דברים משפיעים על עור פנינו: הרגלי התזונה, אורח החיים, האקלים המקומי בדגש על השמש הישראלית החזקה. כמובן שגם החומרים שאנחנו מכניסים לגופנו הם משמעותיים מאוד. מספיקה סיגריה אחת ביום כדי לפגוע בעור הפנים ולגרום להופעה מוקדמת של קמטים", היא אומרת.

להקדים תרופה לקמטים

לדברי ד"ר איסקוב, "בכל שנה מאגרי החומצה והקולגן בגוף הולכים ומתכלים, וכך העור מתחיל להתקמט ולהתייבש. גם המבנה האנטומי של הפנים משתנה ומתחיל לצנוח מטה, רקמות השומן והשריר מידלדלות ועצמות הגולגולת מאבדות נפח. את התוצאה כולנו מכירים – קמטים שמעמיקים משנה לשנה, נפילה של עצמות הלחיים, עיניים שנראות שקועות ומראה כללי עייף ומבוגר יותר".

לדבריה, הזמן הנכון ביותר להתחיל לטפל בעור הפנים הוא עוד לפני הופעת הקמטים. "כדאי להתחיל מוקדם ולעשות זאת במינונים קטנים, כך ניתן לשמר את המראה הטבעי. עם זאת, גם בגיל מאוחר יותר, טיפול המבוצע על ידי רופא המכיר היטב את המבנה האנטומי של הפנים ומיומן בשימוש בטכנולוגיות וחומרים מתקדמים, מסייע לנו לעצור את הזמן, לשמר את הקיים ובו זמנית לשפר אותו, תוך מניעת רפיון העור והחזרת הזוהר והנעורים לפנים".

לחזור 20 שנה אחורה ללא ניתוח

את שיטת Face Up, פיתחה  ד"ר איסקוב  ומיישמת אותה בקליניקה שלה בתל אביב, לאחר 15 שנות ניסיון בתחום. "השיטה פותחה כדי להחזיר לעור הפנים מראה רענן וצעיר יותר, לפחות ב-10  או 15 שנים. השיטה כוללת טיפולים לכל שכבות העור, כולל העמוקות ביותר. הטיפול תורם ליצירת תהליכי התחדשות וחילוף חומרים בתוך העור, ובכך להחזיר את מראה הפנים שנים אחורה – בלי לפגום בתווי הפנים הטבעיים", היא מסבירה.  

הטכנולוגיות והחומרים בהם נעשה שימוש בקליניקה מאושרים בידי משרד הבריאות, ועומדים בתקני ה-FDA (ארה"ב), CE (אירופה) וכמובן ישראל.  

"השיפור נראה לעין באופן מיידי, והמטופלות שלי מדווחות על שיפור  עצום בביטחון העצמי ובהרגשה הכללית כי הפנים  שלנו הם כרטיס הביקור שלנו , וברגע שמטופלת נכנסת אלי שמחה וזוהרת לאחר הטיפול, כשהיא נראית צעירה בעשור או שניים, אני יודעת שבחרתי במקצוע הנכון".

מעוניינים בטיפול בשיטת Face Up? השאירו פרטים >>

– דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.
– התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות לא מדוייקות
– מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה

 


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"