בריאות ולייף סטייל

הרופא החיפאי בעל מגע הזהב: "אפשר למלא את השפתיים ולשמור על הבעה טבעית"

כמו עור הפנים, גם השפתיים שלנו מאבדות נפח עם השנים. ד"ר מרסלו מיטק, מהמרכז לטיפולי היופי HB בחיפה, שמאחוריו 18 שנות ניסיון בטיפולי אסתטיקה, מסביר על הטיפולים החדשים לעיבוי ומילוי השפתיים ששומרים על מראה טבעי ועל הפרופורציה של הפנים. "מדובר בהליך הדורש מיומנות רבה, אך כשהוא מבוצע באופן מדויק ניתן להגיע לתוצאה שנראית כאילו לא היתה התערבות פלסטית בכלל"

אידיאל היופי עובר תהליכים מתמידים של שינוי – ומה שהיה נחשק וזוהר בעבר, כבר אינו כך כיום. אם נסתכל על אחד המאפיינים החשובים ביותר של פנינו, השפתיים – הרי שבעבר, פה קטן נחשב ליפה, אך כיום המצב שונה לחלוטין: השפתיים המלאות והעסיסיות כבשו את הבמה בנוכחות שקשה להימלט ממנה. לא מעט סלבריטאיות בחרו לעבור תהליכים קוסמטיים כדי לקבל מראה מלא יותר של השפתיים – ובכך יצרו טרנד עולמי, שסחף נשים רבות. 

ואולם גם נשים שהתברכו בשפתיים מלאות, על פי צו האופנה, מגלות כי בדומה לרוב תווי הפנים, גם מראה השפתיים משתנה עם הגיל. "בדיוק כמו שנפח העור יורד ונוצרים בו קמטים, כך קורה גם בשפתיים", אומר ד"ר מרסלו מיטק, רופא עיניים מומחה בעל ותק של 18 שנה בטיפולים אסתטיים. "השפתיים מאבדות מהעסיסיות שלהם, מופיעים קמטים בעורן ובגלל ספיגה של עצמות הלסת, השפה העליונה מתארכת ומסתירה את השיניים בזמן חיוך. בנוסף, זוויות הפה נוטות ליפול מטה ולפגום במראה השפתיים. לשמחתנו, בכל אלה ניתן לטפל באמצעות הליך פלסטי מדויק".

אבן שואבת לתושבות חיפה והצפון

לדברי ד"ר מיטק, אל מרכז HB לטיפולי יופי השוכן בחיפה, שהוא מנהל יחד עם שותפתו יערית בר לב, מגיעות נשים בשלל גילאים, המבקשות לעבור עיבוי ומילוי של השפתיים. "ישנן נשים צעירות שמרגישות שהשפתיים שלהן לא מספיק נוכחות, ונשים בוגרות יותר שחוששות מאובדן הנפח. גם שפתיים שבעבר נחשבו לשיא היופי, עשויות כיום להיתפש כדקות או קטנות מדי. כל אלה מובילים להליך פלסטי, אבל חשוב מאוד לבצע אותו בזהירות ובמיומנות רבה. 

"קודם כל, מאחר שהטרנד שמגדיר את מראה השפתיים האופנתי משנתה מעת לעת, חשוב להשתמש בחומרי מילוי זמניים, שאפשר להתאים אותם למקרה הצורך", הוא אומר. "כלל יסוד נוסף הוא הצורך להתאים את גודל השפתיים באופן פרופורציונלי לפנים, כדי לשמור על מראה טבעי, ולהקפיד על סימטריה. המטרה היא להגיע לתוצאה שנראית כאילו לא היתה כלל התערבות פלסטית מלכתחילה, אלא פשוט מדובר באישה שבורכה בשפתיים מושלמות".

"חומצה היאלורונית בטוחה יותר מסיליקון"

ד"ר מיטק מסביר כי טיפולי עיבוי ומילוי מתאימים לבעיות כגון שפתיים צרות או חסרות נפח, מלידה או בעקבות הגיל; אי התאמה בין גודל השפתיים לפנים; אסימטריה של השפתיים; טשטוש של הקו המפריד בין רירית השפה לעור השפה (קו תוחם); היווצרות קמטים סביב הפה; והתארכות השפה העליונה. 

לדבריו, "באמצעות הזרקה של חומר לעיבוי ועיצוב השפתיים, אנו מקנים לשפתיים מראה מלא ונוכח יותר, תוך התאמה מושלמת לפרופורציות הפנים והדגשת מסגרת השפתיים. באשר לחומרים בהם אנו משתמשים – לרוב, נשתמש בחומר המבוסס על חומצה היאלורונית, שהוכח כבטוח ביותר לשימוש באזור השפתיים. בעבר היה נהוג להשתמש בסיליקון, אך הוא הביא לתוצאות שנראו מוגזמות ובלתי טבעיות, וגם עלול לעורר תגובות דלקתיות בטווח הקצר והארוך".

שינוי כמעט מיידי

התהליך מתחיל בפגישת ייעוץ ללא עלות, עם רופא מומחה במרפאה, להגדרת היעדים וקביעת תוכנית טיפול אישית עבור כל מטופלת. בטיפול עצמו, מתאר ד"ר מיטק, "אנחנו מזריקים את חומר המילוי באמצעות מחט או קנולה למקום בו הוא נדרש – בין אם מדובר בקו תוחם השפה, בשפתיים עצמן, בזוויות הפה או בקמטוטי השפה.

"הודות לשימוש בחומצה היאלורונית, השינוי נראה באופן כמעט מיידי. לאחר שתופעות הלוואי של הטיפול נעלמות, יכולה המטופלת לראות במראה את השפתיים החדשות והמרשימות שלה – ולהתחיל ליהנות מהמחמאות. 

"מדובר בטיפול אסתטי שנחשב פשוט, מהיר ובטוח, עם שיעור נמוך במיוחד של תופעות לוואי וסיכונים – אבל עם זאת, הוא גם משפיע באופן דרסטי על המראה הכולל של הפנים, עם תחושה רעננה, נשית וצעירה הרבה יותר. היתרון שלנו הוא בהקפדה על שימור המראה הטבעי של השפתיים, רק משופר – כדי לשמור על הבעת הפנים הטבעית. רק מי שצריך לדעת, יידע".

מעוניינים לעבות את השפתיים ולשמור על המראה הטבעי?
השאירו פרטים >>

 

– התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות לא מדוייקות
– דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.
– מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"