בריאות ולייף סטייל

חרדות מטיפולי שיניים? כך הפכה רשת מרפאות מחולון למוקד עלייה לרגל עבור מטופלים שזקוקים להשתלות או לשיקום הפה

ישראלים רבים חוששים מטיפולי שיניים, והתוצאה היא הזנחה שגורמת לכאבים, דלקות ואפילו ריקבון. באמצעות גישה חדשנית לסובלים מחרדה, במרפאות אלון בחולון מבטיחים שאפשר גם אחרת.

לא רק ילדים פוחדים מרופא השיניים: גברים ונשים בכל גיל חוששים להגיע למרפאת שיניים, בין אם מדובר במעקב רגיל ובין אם הם סובלים מכאבים, דלקות או בעיות אסתטיות בשיניים. אפשר להבין מדוע: התדמית של מרפאת שיניים היא של מקום קר ומנוכר, עם מכשירים מפחידים שאמורים להיכנס לפה שלנו, ריחות "של בית חולים" והרבה לחץ.

"להימנעות מרופאי השיניים יש מחיר כבד", אומר רופא השיניים ד"ר יעקובוב דניאל. "הזנחה גורמת לתופעות כמו ריקבון ועששת בפה, כאבים קשים, דלקות חוזרות ומראה לא אסתטי של הפה. במקרים רבים, לאחר הזנחה של שנים, לא תהיה ברירה אלא להתחיל סדרת טיפולים ארוכה וכואבת כדי לשקם את הפה. לכן, החלטתי להקים מרפאה שתהיה מקום חמים ונעים, כדי לעזור למטופלים להפסיק לפחד, ולהחזיר לעצמם את איכות החיים".

המטופלים מגיעים גם מערים אחרות

בקומפלקס הטיפולים של מרפאות אלון, השוכן בחולון והפך למוקד עלייה לרגל למטופלים מכל רחבי גוש דן ואפילו מאזור הצפון, מיושמת גישה חדשנית לטיפולי שיניים, מתן דגש על איכות הטיפולים והאסתטיקה בעזרת הליווי של צוות מעבדת השיניים הנתמך בטכנולוגיות מהמתקדמות בתחום. בנוסף, המרפאה היא אחת ממספר מצומצם של מרפאות שיניים בישראל שמורשות לטפל בהרדמה מלאה.

"יש דרכים רבות להתגבר על החרדה מפני טיפול שיניים", מסביר ד"ר יוספי ישראל. "אך מכיוון שרווחת המטופל היא הדבר החשוב ביותר, כאשר הפתרון המתאים ביותר הוא הרדמה כללית, אנחנו נשתמש בו".

פרט לטיפול בחרדה, מתמחים במרפאה גם במקרים מורכבים במיוחד, כגון טיפול למחוסרי עצם, חולי סוכרת, הרמת סינוס והשתלת עצם, טיפול במחלות ודלקות חניכיים, שיקום הפה והשתלת שיניים ביום אחד. ד"ר מושיחוב משה מדגיש כי "כל טיפולי השיניים מבוצעים תחת קורת גג אחת, החל מהצילומים דרך ייעוץ וטיפול של רופאי השיניים, התייעצות עם צוות טכנאי שיניים במקום ועד לטיפולים מסובכים הכוללים רופאים מרדימים ומומחים בתחומים כמו טיפולי שורש, השתלות שיניים והרדמה כללית".

מעוניינים לתאם תור במרפאות אלון בחולון לצורך טיפולים של השתלות שיניים או שיקום הפה? השאירו פרטים:

תוכנית אישית למצבים מורכבים

ד"ר מאור שלמה עצמו מתמחה בהשתלות וניתוחים מורכבים, ועד כה עברו תחת ידיו אלפי מטופלים. "אנו בונים לכל מטופל תוכנית אישית, שמתחילה בבדיקות מקיפות ובהן צילומי רנטגן, צילומי סי.טי תכנון הטיפול דרך טכנולוגיות המעבדה וכן הלאה. כאשר אנו מזהים כי המטופל סובל מבעיות מרובות בשיניים ובחניכיים, ניצור עבורו מסלול הכולל את כל הטיפולים במקום אחד, תוך קיצור זמנים. השתלת שיניים, למשל, ניתן לבצע אצלנו בהעמסה מידית ביום אחד".

לאחר עבודה רבת שנים עם גופים גדולים כמו קופות חולים, מרפאות ציבוריות ומרפאות פרטיות צברנו ידע רב בכל הנוגע לתכנון וביצוע שיקומים מורכבים, אומר הטכנאי ניניו שחר, הצלחנו להגיע לאסתטיקה ברמה הגבוהה ביותר וזאת בעזרת הטכנולוגיה הדיגיטלית המתקדמת ביותר בעולם, הכוללת סורקי תלת מימד, מחרטות CNC ומדפסות תלת מימד. בזכות שיתוף הפעולה בין מרפאת השיניים למעבדת השיניים הסמוכה ניתן לתכנן את העבודה כך שהמטופל יוכל לבצע באותו יום עקירות שיניים, התקנת שתלים וביצוע גשר זמני בו בעת,

"בעיות שיניים לא פוגעות רק בפה של המטופלים, אלא גם בביטחון העצמי שלהם", אומר ד"ר יעקובוב דניאל. "רבים חוששים לחייך או לצחוק בפה מלא, פוחדים להתקרב למישהו אחר, כדי שלא יראו או יריחו את הפה שלהם. עבורי, זו שליחות לטפל באנשים אלה עד שיחלימו, כי אי אפשר אחרת."

במרפאות אלון שמים דגש על שיטות טיפול חדשניות, במטרה לקצר את זמן ההחלמה, להפחית את הכאבים בעת הטיפול ולאחריו, ולסייע לכל מטופל לעבור את הטיפול בתחושה של ביטחון, ללא חששות וחרדות שעלולים להתלוות לביקור במרפאות שיניים.

במטרה לספק את המענה הרחב ככל האפשר למטופלים, שומרת המרפאה על מחירים נוחים יחסית, פריסת תשלומים נוחה ומתחשבת, גם בטיפולי השתלות. כמו כן פועלות המרפאות בהסדר עם חברות ביטוח רבות, כך שהמבוטחים נהנים ממחירים מוזלים בהשוואה למרפאות שיניים אחרות. הייעוץ הראשוני הוא ללא תשלום, ובימים אלה מציעה הרשת מבצע מיוחד של שתל+מבנה+כתר ב-180 שקל לחודש, כפול 24 תשלומים.

"טיפול שיניים אמור להיות טיפול ידידותי ושווה לכל כיס", אומר ד"ר מאור. "לצערי הרב, יש לא מעט מרפאות שהטיפול בהן הפך לכמעט בלתי אפשרי מבחינה כלכלית, ובמקומות אחרים איכות השתלים ירודה ומותירה נזקים לשנים רבות. אנחנו החלטנו שאפשר לשמור על רמה גבוהה במיוחד של הטיפולים, אך גם להתחשב ביכולת הכלכלית של הלקוחות. לכולם מגיע חיוך מושלם".

מעוניינים לתאם תור במרפאות אלון בחולון לצורך טיפולים של השתלות שיניים או שיקום הפה? השאירו פרטים:


אימות באמצעות SMS

ברגעים אלה שלחנו אליך קוד אימות בן 4 ספרות לטלפון הנייד. כדי להשלים את שליחת הטופס יש להזין את הקוד וללחוץ על כפתור השליחה

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"