50% על מיטות נוער מתכווננות – המבצע החדש של ד"ר קומפורט

כשבני הנוער מסתגרים בחדר רוב שעות היום, עם הזום, הסמארטפון, הקונסולה או החברים – כדאי שלפחות יהיה להם נוח. בחברת ד"ר קומפורט מצאו דרך לשלב בין הדרישות של הצעירים למיטה רחבה, צבעונית ומגניבה – לבין הנוחות והאיכות שההורים מחפשים

ספת נוער דגם ריהאנה נמכרת ב- 2,790 ש"ח בלבד

החורף הגיע, הקורונה עדיין כאן, ובני הנוער מבלים שעות רבות יותר מאי פעם במבצר הפרטי שלהם – חדר השינה. משפחות רבות מנצלות תקופה זו כדי לשדרג את הריהוט הביתי, ובתוך כך גם את מיטות הילדים ובני הנוער, כדי שיתאימו לתקופה הנוכחית. אחת האלטרנטיבות העומדות בפני משפחות אלה היא חברת ד"ר קומפורט, שיוצאת עכשיו במבצע על מיטות הנוער המתכווננות – הנמכרות ב-50% הנחה.

"כיום הילדים מעבירים שעות ארוכות בלימודים בזום. אז נכון, ברוב חדרי הנוער יש שולחן כתיבה, אבל בינינו – כמה בני נוער שאתם מכירים משתמשים בו לאורך זמן? עבור רובם, המקום המועדף להיות בו בחדר השינה הוא המיטה, כך שהיא צריכה להיות גדולה מספיק, אבל גם נוחה ואורתופדית. ומאחר שמדובר בבני נוער, כמובן שלא יזיק אם מדובר במיטה בעיצוב צבעוני ואטרקטיבי, כמו שהם אוהבים, כדי לארח חברים שמגיעים אליהם", אומרים בד"ר קומפורט, הידועה כבר שנים כמובילה בתחום ריהוט לחדרי שינה.

הילדים רוצים מיטה מתכווננת

בחברה מסבירים כי "פעם ההורים בחרו את המיטה של הילדים לפי התקציב וגודל החדר, וזהו. היום זה כבר לא קורה. הילדים הם אלה שבוחרים – והם לא מוכנים להתפשר על הדרישות שלהם. הם משווים את החדר שלהם למה שהם רואים אצל חברים, או באינסטגרם ובטיקטוק, ורוצים מיטה שנראית מעולה ואפשר להשוויץ בה, אבל גם לארח עליה חברים בנוחות. מנגד, ההורים מחפשים מיטה איכותית ועמידה לאורך זמן, שתלווה את הנער או הנערה לשנים רבות".

מגמה נוספת שמזהים בחברה היא מעבר למיטה מתכווננת – גם אצל בני נוער. "האפשרות לכוונן את חלקי המיטה לזוויות שונות, הופכת אותה למתאימה לכל רגע ביום. אפשר להגביה את החלק העליון כשרוצים לשבת על המיטה עם החבר'ה עם המחשב או הסמארטפון, ובלילה לפני השינה, להוריד אותו חזרה. בנוסף, אנחנו כבר מכירים את ההצטננויות שמגיעות כל חורף – ובמצב הזה, שינה עם הגבהה של הראש עוזרת מאוד, ואת זה ניתן לבצע בקלות במיטה מתכווננת".

מתלבטים בין ביונסה לריהאנה?
תנו לנו לעזור לכם לבחור את המיטה המושלמת!
השאירו פרטים כאן >>>

ריהאנה, סיה וביונסה עושות עלייה

כדי לקלוע לדרישות של בני הנוער המעודכנים אבל גם של הוריהם, שלא מוכנים להתפשר על איכות ועמידות, פיתחו בד"ר קומפורט כמה דגמים ייעודיים של מיטות מתכווננות – שגם זכו בשמות אופנתיים במיוחד: ביונסה, ריהאנה וסיה, הכוכבות שכבר אין צורך להציג – כי גם ההורים כבר יודעים לזמזם את השירים שלהן.

"בדגם 'ביונסה' שאבנו השראה מהרעננות ורוח הנעורים שמאפיינים את ביונסה, לעיצוב צבעוני ותוסס", מסבירים בחברה. "מדובר במיטה וחצי מתכווננת, עם מזרן אורתופדי שתומך בגדילה של בני הנוער. הריפוד הוא מבד אנטיבקטריאלי, והמיטה מגיעה גם עם ארגז אחסון שימושי במיוחד". לדגם ביונסה מגוון צבעים, כדי להקל על כל נער ונערה לבחור את המיטה המתאימה להם במיוחד. במסגרת המבצע של ד"ר קומפורט, הוא נמכר כעת ב-2,990 שקל – אחרי הנחה של 50%.

ספת נוער דגם ביונסה נמכרת ב- 2,990 ש"ח בלבד

גם דגם ריהאנה זכה להשראה מאישיותה הגדולה מהחיים של הזמרת הפופולרית. "הדגם הזה עוצב במטרה אחת – ליצור מיטה צבעונית וכיפית, שתגרום לילדים ללכת כל לילה לישון עם ניצוץ בעיניים", אומרים בד"ר קומפורט. גם דגם זה הוא ברוחב של מיטה וחצי, עם מגוון צבעים לבחירה, ראש מתכוונן וארגז אחסון שיכול לשמש למצעים או פריטים אחרים. לאחר הנחה של 50%, מחירו של הדגם הוא 2,790 שקל.

דגם סיה, שנקרא על שם הזמרת הססגונית ויוצאת הדופן, כולל מזרן ויסקו אורתופדי ייחודי המאפשר חלוקה שווה של משקל הגוף על פני המזרן, לשינה עמוקה ונעימה יותר. ראש המיטה ניתן לכוונון למצבים שונים, וגם כאן קיים מבחר צבעים וכן ארגז מצעים. מחיר הדגם לאחר 50% הנחה הוא 2,990 ₪.

מתלבטים בין ביונסה לריהאנה?
תנו לנו לעזור לכם לבחור את המיטה המושלמת!
השאירו פרטים >>>


מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

Array ( [0] => 24686 ) 22958

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"