בריאות ולייף סטייל

המכשיר הביתי לטיפול בצלוליט ועור מידלדל הגיע לישראל

מכשיר ה-Fat Iron הקומפקטי של חברת Numiere משלב 3 טכנולוגיות המחממות את תאי השומן, ממריצות את פעולת התאים ומשפרות את זרימת הדם. בעזרת טיפול ביתי קצר, ללא כאבים או תופעות לוואי נשים רבות יכולות להפחית משמעותית את הצלוליט ולחטב את הגוף.

את מתאמנת ושומרת על תזונה נכונה אבל עדיין לא מרוצה מהתוצאות? כולנו מכירות את זה. אצל אחת מדובר על צלוליט ואצל אחרת עור שמתחיל להידלדל. באופן טבעי הגוף משתנה עם הזמן וכבר לא נשאר כמו שהיינו נערות. בתחום טיפולי הגוף ישנם פתרונות רבים ומגוונים. חלקם מתישים או כואבים ובסופו של דבר יקרים ודורשים מאיתנו זמן שלא תמיד יש לנו. עכשיו מגיע אלינו פתרון חדש בדמות מכשיר שכבר שינה את חייהן של אלפי נשים ברחבי העולם.

הכירי את ה-Fat Iron

עד עכשיו אם היינו רוצות עור מתוח ובריא היינו צריכות לפנות זמן בלו"ז, לחכות לתוצאות ולחשוש מתופעות לוואי, ובעיקר לבזבז אלפי שקלים אצל קוסמטיקאית. לא עוד. הכירי את מכשיר ה- Fat Iron  לטיפולי גוף בשימוש ביתי של חברת Numiere. בעל טכנולוגיות חדשניות שמעניק לנו פתרון שלא היה קיים עד לא מזמן ומבשר על מהפכה אמיתית בתחום. הטכנולוגיה המתקדמת שלו יעילה מאוד בהעלמת צלוליט, סימני מתיחה, קמטים ועור נפול, אפילו יותר מטיפול במכשירים אחרים בקליניקות! והכי חשוב? השימוש בו הוא בבית שלך! עם 15 דקות בלבד ביום, בזמן שנוח לך, את תתחילי לראות תוצאות מהר מאוד.

מעוניינת להנות מהנחה ולנסות את מכשיר ה-Fat Iron ל90 יום?
השאירי פרטים >>

מה אומרות נשים שניסו אותו?

רוית אסף, דוגמנית, אשת עסקים, מומחית בתחום האסתטיקה והפרזנטורית של חברת Numiere:
"כאישה שעסוקה רוב היום יש לי מעט זמן פנוי בלו"ז. לכן אני תמיד מחפשת פתרונות יעילים לטיפולי אסתטיקה בגוף שלא יגזלו ממני זמן יקר, ולמרות זאת יתנו לי תוצאות יעילות ומהירות. על מכשיר ה- Fat Iron שמעתי עוד לפני שהוא הגיע לארץ ומייד כשהגיע התחלתי להשתמש בו. אני חייבת להגיד לכן שזה אחד המכשירים הכי טובים שפגשתי לאחרונה, ולאחר כמה ימים ספורים של שימוש לא יותר מ-20 דקות ביום כבר התחלתי לראות תוצאות. כולנו נשים עם שאיפות וב2021 כבר יש פתרונות טכנולוגיים לטיפולי גוף שאנחנו רוצות לעשות בלי לגזול מאיתנו יותר מדי זמן ובלי לפגוע לנו בכיס. אני ממליצה בחום על המכשיר לכל אישה עסוקה שרוצה לפנק את עצמה!".

איך זה עובד?

ה- Fat Iron הוא מכשיר קומפקטי ונוח לשימוש שמטפל באופן לא פולשני ומתמחה בהפחתת צלוליט, חיטוב והמרת עור הגוף. איך הוא עושה את זה? בשילוב מדויק בין 3 טכנולוגיות שונות:

  • טיפול בגלי רדיו RF – גלי הרדיו מכוונים אל תאי השומן שנמצאים מתחת לעור ומחממים אותם להפחת מראה עור נפול וצלוליט.
  • EMS (טיפול עדין במיקרו זרם) – הטיפול במיקרו זרם ממריץ את פעולת התאים הרגילה שעשויה להאט עם הגיל.
  • אור אדום (אורך גל 620-730 ננו-מטר) – האור האדום חודר לעומק העור, מגרה את התאים הסיביים ובכך משפר את זרימת הדם ומגביר את התרבותם של חלבוני הקלוגן.

אז איך משיגים את מכשיר הפלא הזה?

חברת Numiere סוף סוף הביאה את המהפכה לישראל.
החברה הוותיקה בתחום שמספקת אחריות של שנתיים ברכישת המכשיר ודואגת לתקנים הכי מחמירים שיש. הם גם מציעים את המכשיר במחיר השקה מיוחד של 1800 ₪ במקום  2800 ₪ והדבר הכי אטרקטיבי לכל המתלבטות, הם מוכנים לתת לך את המכשיר ל-90 יום ניסיון ואם לא תהיי מרוצה- תקבלי החזר כספי!

זה הזמן לקחת חלק במהפכה.

מעוניינת להנות מהנחה ולנסות את מכשיר ה-Fat Iron ל90 יום?
השאירי פרטים >>

  • דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.
  • התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות.
  • מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"