בריאות ולייף סטייל

מכשיר ביתי מהפכני פותר את בעיות הזדקנות העור

טיפולי קוסמטיקה נגד פיגמנטציה, הזדקנות וריפיון העור ואפילו נגד אקנה, עולים מאות שקלים בחודש. מכשיר מהפכני חדש, מטפל בכל אלו באמצעות טכנולוגיית אור וגירוי חשמלי ומבטיח להפחית קמטים וקמטוטים, למצק את העור ולטשטש כתמים וצלקות – והכל בבית.

בעידן של היום, כולם רוצים להיראות צעירים, מתוחים ויפים יותר וגם משקיעים בכך לא מעט. כאשר כל תמונה שלנו מועלית באופן אוטומטי לרשתות החברתיות וכל סלפי נראה על ידי מאות אנשים, חשוב לנו לשמור על מראה רענן ומטופח באופן קבוע ויומיומי.

אך ביקורים קבועים במכוני היופי עולים מאות ואלפי שקלים בחודש ומצריכים גם השקעה של זמן. היום, לאחר תקופת הקורונה, ברור לכולם יותר מתמיד, כמה חשוב לשמור על שגרת טיפול גם בבית, וכמה כדאי שנוכל לעשות זאת בעצמנו בכל זמן מבלי להיות תלויים באף אחד.

אחד המכשירים המהפכניים בתחום האסתטיקה הביתית הוא הנומייר פלוס, שקיבל את אישור ה-FDA וה-CA ועובד בהצלחה בארצות הברית ובאירופה. "מדובר בפריצת דרך טכנולוגית בעולם האסתטיקה", אומרים בנומייר. "טיפולי אנטי אייג'ינג, פיגמנטציה ואקנה, נחשבים לטיפולים יקרים ומורכבים שדורשים פגישה עם קוסמטיקאית. עכשיו הם זמינים לשימוש ביתי והתוצאות מדברות בעד עצמן".

משפר את מראה העור בזמן קצר

מכשיר הנומייר פלוס משלב בין טכנולוגיות אור לד וזרמי Micro Current) EMS), העובדים יחד להמרצת שרירי הפנים באמצעות גירוי חשמלי קצר טווח. שילוב הטכנולוגיות מעניק חיטוב לשרירי הפנים ומשפר את מראה העור בזמן קצר. ניתן להשיגו כעת במחיר מבצע של 1,590 ש"ח בלבד (במקום 1,900 ש"ח).

"הטיפולים מפחיתים באופן משמעותי קמטוטים וקמטים, ממצקים את העור ומטשטשים כתמים ופגמים. 

מכשיר הנומייר פלוס

במקביל, בשימוש קבוע, הם מעניקים לעור מראה חיוני, מתוח וצעיר יותר", מסבירים בנומייר. "בנוסף, המכשיר עוזר מאוד בהעלמת צלקות אקנה ועוזר בטיפול באקנה פעיל או במניעת התפרצות שלו".

מעוניינת להנות מהנחה ולנסות את מכשיר הנומייר ל90 יום?
השאירי פרטים >>

איך זה בדיוק עובד?

"בחלוף הזמן המוליכות החשמלית של העור נחלשת, תהליך הפוגע במוצקות העור ועלול להוביל לקמטים, שקיות מתחת לעיניים ומראה עור עייף. טכנולוגיית זרמי-המיקרו, מחדשת את ייצור הקולגן וסיבי האלסטין ומעוררת את טונוס השריר באמצעות שיפור המוליכות החשמלית הטבעית, כך שרקמת שרירי הפנים מתחדשת והמראה הכללי של הפנים מרגיש ונראה חטוב וחלק יותר.

"במקביל, טכנולוגיית אור הלד מחממת בעדינות את השכבה העליונה של העור על מנת לטפל בנזקים הבולטים ביותר, מרקם העור משתפר כמעט מיידית ונעלמים פגמים של קמטים דקים ונקבוביות עור מוגדלות. במשך השימוש, האור חודר לרבדים עמוקים יותר ומטפל בקמטים עמוקים יותר ואי-אחידות בצבע העור." לדברי הנהלת נומייר הטיפול אינו פולשני או מכאיב כלל, והוא דווקא מרגיע ומרענן את העור.

למי הטיפול מתאים?

"לנשים וגברים המעוניינים למצק את העור, לטפל בכתמים או באקנה. הטיפול לא מתאים רק לנשים בהריון או למי שיש קוצב לב".

"מדובר על מהפכה אסתטית שניתן סוף סוף ליישם באופן עצמאי בבית בזמן הפנוי. אנחנו שומעים מלקוחות מכל העולם על התוצאות המדהימות בשימוש בנומייר פלוס וממליצים לכל מי שרוצה לחסוך בהוצאות ועדיין לקבל טיפול אנטי אייג'ינג מוכח לפנים, לנסות והיווכח בעצמו", מסכמים בנומייר.

מעוניינת להנות מהנחה ולנסות את מכשיר הנומייר ל90 יום?
השאירי פרטים >>

- דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.

- מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

- התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות.


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"