בריאות ולייף סטייל

הרופא המומחה שהביא את מהפכת האסתטיקה הרפואית לחיפה: "אפשר להרים את עצמות הלחיים ולשמור על מראה טבעי"

הזדקנות העור יוצרת לא רק קמטים, אלא גם העמקת השקעים בצידי האף, הגורמים לצניחת עצמות הלחיים. ד"ר מרסלו מיטק ממרכז HB לטיפולים אסתטיים, הממוקם במרכז העיר חיפה, מסביר על הטיפול החדשני להרמת עצמות הלחיים ששומר על המראה הטבעי: "אם מישהו יזהה שהמטופלת שלי עברה הזרקה – זה יהיה כישלון עבורי"

שינויים רבים מתרחשים בגופנו עם הגיל, ולא פוסחים על עור הפנים. אנחנו חכמות ומנוסות יותר, ואפשר לראות את זה בקמטי ההבעה שלנו שהולכים ומעמיקים. ולא רק קמטי הבעה צצים להם עם השנים – אחת התופעות המוכרות היא העמקת הקמטים בצדי האף, שמביאים לצניחת עצמות הלחיים ויוצרים מראה נפול ומבוגר יותר. כיום אין יותר סיבה להציץ בראי ולחוש מתוסכלים – טיפולים חדשניים למילוי והרמת עצמות הלחיים הגיעו לישראל והם מאפשרים להגיע למראה צעיר ולתוצאה שנראית טבעית לחלוטין.

ד"ר מרסלו מיטק, רופא עיניים מומחה וממייסדי HB, מרכז לטיפולים אסתטיים בחיפה, מסביר כי כיום ישנם טיפולים למילוי והדגשה של עצמות לחיים, באמצעות חומרים הדומים ככל האפשר לחומרים הטבעיים שבעור, ומתמזגים אתו היטב.

"רוב האנשים לא יודעים זאת, אבל הזדקנות העור מתחילה כבר בגיל 20, ולקראת גיל 35 התהליך מואץ וכבר אפשר לראות אותו בבירור. העור מתייבש, נעשה גמיש פחות, הנפח מתחיל להיעלם ועור הפנים מקבל מראה רפוי, מקומט ועייף. כשהרקמות הרכות בפנים נפגעות, עצמות הלחיים צונחות מטה וזה משפיע מאוד על כל המראה", הוא אומר. 

"נשים רבות, וגם לא מעט גברים, פונות לטיפולים אסתטיים מסוגים שונים, אך לעתים קרובות התוצאה היא מראה לא טבעי, כשההתערבות בולטת לעין. אנחנו מאמינים שהטיפול הטוב ביותר הוא זה שבכלל אי אפשר להבחין שהוא נעשה, בזכות המראה הטבעי שהוא יוצר.טיפולים אלה מסייעים להחזיר לחיים את הרקמות בלחיים וסביב העור, וכך לקבל הרמה ומיצוק של עור הפנים – מה שיוצר מראה צעיר יותר בכעשר שנים. השינוי מורגש מיידית – והתוצאות נשמרות למשך יותר משנה".

לא רק לחיפאיות

מרכז HB, שהקים ד"ר מיטק יחד עם יערית בר לב, הנהנית מניסיון של יותר מ-20 שנה בניהול בתי חולים ומרפאות. נמצא במיקום מרכזי בחיפה ומושך לקוחות מכל האזור. זאת, בזכות ההתמחות והמוניטין שצבר ד"ר מיטק בטיפולים אסתטיים לפנים.

"מדובר באזור רגיש מאוד, שקשה לטפל בו בלי שיראו את ההתערבות", מסביר מיטק. "אנחנו למדנו איך לנצל לטובתנו את הרקמות הקיימות ותהליכי ההתחדשות הטבעיים בגוף, כדי לתמוך בטיפול ולהגיע לתוצאות מצוינות".

לדברי ד"ר מיטק, המרכז מיישם את השיטה המתקדמת ביותר למילוי עצמות הלחיים והקמט שבצדי האף. "אנחנו משתמשים בחומצה היאלורונית, הקרובה ביותר לחומרים הטבעיים שבגוף, ומזריקים אותה בדיוק ובקפדנות לנקודות מסוימות בפנים. החומצה מתמזגת באזור המטופל, כשהיא ממלאת אותו ויוצרת נפח שמחזיר את עצמות הלחיים למעלה. במקביל, התהליך מסייע בטשטוש כתמי עור וקמטים, כדי לקבל את אפקט ההצערה".

מעוניינים להרים את עצמות הלחיים ולשמור על המראה הטבעי? השאירו פרטים >>

מומחיות באסתטיקה של אזור העיניים

תהליך הטיפול במרכז HB מתחיל בפגישת ייעוץ עם אחד מרופאי המרכז, ללא עלות. בזמן הפגישה, נבנית עבור הלקוחה תוכנית טיפולים מותאמת אישית, בהתאם למטרות שלה. הטיפול עצמו, למילוי עצמות הלחיים, אינו דורש הרדמה, אלא מבוצע באלחוש מקומי בלבד. זמן ההחלמה מהיר יחסית, ואחוזי ההצלחה, אומר ד"ר מיטק, גבוהים במיוחד. 

לד"ר מיטק עצמו ניסיון של 18 שנה בתחום האסתטיקה, ובמהלך השנים הוא ביצע עשרות אלפי טיפולים והוא אף מדריך רופאים מטעם חברה בינלאומית. 

תמחור נגיש לכל כיס

אף שהטיפולים מבוצעים בידי רופא מומחה, ותוך שימוש בחומצה היאלורונית ייעודית לעצמות הלחיים ובמכשור המתקדם ביותר – במרכז שומרים על תמחור נוח ונגיש. עלות הטיפול היא החל מ-1,500 שקל, כאשר ניתן לפרוס את התשלום לעד 6 תשלומים, ללא ריבית. 

"הטיפול שלנו מתמקד לא רק בנקודות ספציפיות שנראות נפולות, אלא בהחזרת הנפחים שאבדו לעור הפנים עם השנים. כך אנחנו מצליחים להגיע לשימור המראה הטבעי של הפנים, בלי לפגוע במראה המקורי של תווי הפנים, ובלי להעלים את ההבעה הטבעית. מבחינתי, אם מישהו יזהה שהמטופלת שלי עברה הזרקה בפנים – זה כישלון עבורי. המטרה היא להגיע לשיפור דרמטי, אך לשמור על כך שהמטופלת תישאר היא עצמה – פשוט בגרסה צעירה יותר". 

מעוניינים להרים את עצמות הלחיים ולשמור על המראה הטבעי? השאירו פרטים >>

– התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות לא מדוייקות
– דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.
– מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"