השקעות נדל״ן

275,000 ש"ח לקרקע בקרית אתא: "צפי רווח עצום בתוך שנים ספורות"

בתוך שנתיים עד ארבע שנים בלבד, צפויה להתחיל הבנייה של שכונה חדשה וגדולה במערב קרית אתא. הקרקע במתחם כבר מיועדת למגורים, ובשבועות הקרובים ניתן יהיה לרכוש יחידת קרקע שמגלמת זכויות בנייה לדירת 5 חדרים מרווחת, תמורת 275  אלף שקל.

הישראלים ממשיכים לרכוש דירות בקרית אתא. השנה, שבר הביקוש לדירות בעיר שיא של עשר שנים והמחירים עולים ועולים, עד שכיום דירת 5 חדרים מרווחת כבר מגיעה לתג מחיר של כ-1.65 מיליון שקל. עם זאת, בעזרת תכנון והשקעה מחושבת ניתן להגיע לדירה בעיר במחירים נמוכים יותר. כך לדוגמה, יחידת קרקע המגלמת זכויות לדירת 5 חדרים מרווחת, נמכרת כיום תמורת 275 אלף שקל.

מדובר בקרקע הנמצאת בשלבי האישור המתקדמים ביותר בשטח של תוכנית כ-450 ב' של קרית אתא. התוכנית כוללת 6,000 יחידות דיור חדשות. עוד כוללת התוכנית מסחר ותעסוקה בשטח של כ-12,500 מ"ר. לפי הערכת שמאי בהתאם לתקן 22, הבנייה במקום תתחיל בתוך שנתיים  עד  ארבע   שנים והמשמעות ברורה, מי שישקיע היום, עשוי ללהרוויח  מאות אלפי שקלים בתוך שנים ספורות.

מעוניינים לקנות במחירי השקה שבועות לפני הצפי לעליית מחירים?
השאירו פרטים >>

עליית מחירים של 17% בשנה וחצי

כיום מתגוררים בקרית אתא 60 אלף תושבים, אך הביקוש למגורים בעיר עולה משנה לשנה, ועל פי תוכניות העירייה, בתוך 15 שנה בלבד יוכפל מספר התושבים. תוכנית כ-450 ב' היא חלק חשוב במגמת ההתרחבות הזו, שכן היא תספק לדיירים החדשים דירות איכותיות, לצד אפשרויות תעסוקה ושטחי מסחר. בנוסף, לתוכנית חשיבות רבה מאחר שהיא תחבר בין מערב למזרח העיר.

נתוני מחירי הדירות בקרית אתא באדיבות אתר מדל"ן

"בשנה האחרונה בלבד, בזמן שמחירי הדירות במקומות אחרים בארץ רשמו האטה, בקרית אתא נראתה המגמה ההפוכה, עם עלייה של 17% בתוך שנה וחצי", אומרים בחברת פרופרטי, המשווקת את הקרקע. "כל הגורמים האלה מסבירים למה אנחנו מאמינים שעד שהפרויקט ייבנה, השווי של הדירות בו יזנק בעוד עשרות אחוזים. מבדיקות מעמיקות שעשינו, עולה שקרית אתא היא יעד יוצא דופן להשקעה, בכל הקשור לפוטנציאל ההתפתחות של המקום  והתשואות למשקיעים בעתיד הקרוב. אין ספק מבחינתנו שקרית אתא היא אחד מהמקומות הטובים ביותר להשקעה כיום".

מעוניינים לקנות במחירי השקה שבועות לפני הצפי לעליית מחירים?
השאירו פרטים >>

מערכת חינוך מצוינת וחיבור מהיר לתל אביב

קרית אתא ידועה במערכת החינוך האיכותית שלה, לאחר השקעה של עשרות מיליוני שקלים בשנה ועשרות מוסדות חינוך חדשים שהוקמו בה. גם המדינה משקיעה רבות בעיר, בין היתר בפרויקטים גדולים של תשתיות.

תוכנית פרויקט מגורים החדש במערב קרית אתא

על פי תוכניות ארציות, בעתיד תשמש קרית אתא מרכז מטרופוליני משני, עם משרדי ממשלה, מרכזי תעסוקה ומרכז רפואי. כבר כיום, הודות לכבישים חדשים, נמצאת העיר במרחק שעת נסיעה בלבד מתל אביב, והתושבים נהנים מגישה מהירה במיוחד לחיפה ולאזור הצפון כולו. בנוסף, ב-2027 אמורה להתחיל לפעול בעיר תחנה של הרכבת הקלה, שתחבר בין נצרת לחיפה.

השיפור המשמעותי ברמת החיים בעיר ובתדמית שלה מושך הגירה חיובית משמעותית לקרית אתא, בה מתוכננות לקום עוד אלפי יחידות דיור. עם זאת, לא רק משפחות צעירות ומשפרי דיור מגיעים לעיר, אלא גם משקיעים רבים, שמזהים את הפוטנציאל לעליית ערך מהירה לצד תשואה שוטפת מדמי שכירות. 

הקרקע בשלב המתקדם ביותר האפשרי

"בהשקעה בקרקעות, פעמים רבות יש אי ודאות בשאלה אם תהיה בכלל בנייה למגורים על הקרקע בסופו של דבר, אומרים בפרופרטי. "זה מרכיב סיכון משמעותי, כי אם אין אישור לבנייה , הקרקע לא תופשר למגורים והרווח של המשקיע יהיה נמוך מאוד, אם בכלל. 

"במקרה שלנו, ייעוד הקרקע הוא למגורים, ואין סיכון שהתוכנית לא תאושר. כלומר, קיימת ודאות שהבנייה תצא לדרך. המחיר של 275 אלף שקל, כולל היטל השבחה לתוכנית המתאר, הוא סכום נמוך יחסית , מה גם שהמחיר הזה רק יעלה. יש כאן עסקה יוצאת דופן: רמת ודאות מוחלטת ומימוש מהיר יחסית, כשהרווח צפוי להסתכם במאות אלפי שקלים".

מעוניינים לקנות במחירי השקה שבועות לפני הצפי לעליית מחירים?
השאירו פרטים ונציג יצור עמכם קשר

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"