בריאות ולייף סטייל

טיפולי אנטי אייג'ינג לעור הפנים בלי לצאת מהבית?

מגפת הקורונה שינתה הרבה דברים. בין היתר את מערכת היחסים שלנו עם העולם החיצון. הנגיף הבלתי נראה והוריאנטים שלו גורמים לנו לחשוב פעמיים לגבי הנחיצות של מפגש עם בני אדם שאנחנו לא מכירים. כלומר אם חייבים אז חייבים, אבל האם אנחנו תמיד חייבים?
אם עד עכשיו כדי לעבור טיפול פנים היית חייבת לנדוד בין קליניקות, לחכות לתורך בחדרי המתנה ולפגוש קוסמטיקאיות מאוד מקרוב, חברת Numiere מארצות הברית מביאה בשורה חדשה שמשנה את חוקי המשחק ומאפשרת טיפולי פנים – אפילו טובים ואיכותיים יותר – בנוחות של הבית שלך. בלי מסכות ובלי חששות.  הכירי את ה- Numiere Plus – מכשיר קומפקטי לשימוש עצמי שנותן פתרון זמין ונוח לפגמים בעור הפנים. היום בשביל עור פנים מושלם ובריא כבר לא צריך לצאת מהבית.

המרדף אחרי עור מתוח, חלק ויפה כנראה לעולם לא ייפסק, וכל אחת מאיתנו הייתה שמחה שיהיה לה את העור שהיה לה בצעירותה. הבעיה העיקרית היתה שעד עכשיו טיפולים כאלה היו מתבצעים רק בקליניקות ומכוני יופי, המחירים היו בשמיים והיינו צריכות להשקיע הרבה מהזמן היקר שלנו למען המטרה.

מה השתנה?

הטכנולוגיה מובילה את עולם הקוסמטיקה. ובעקבות הצורך בפתרון זמין ויעיל יותר, חברת numiere פיתחה את מכשיר Numiere Plus הקומפקטי לשימוש עצמי. המכשיר משלב בין טכנולוגיית אור לד וזרמי EMS שמגרים חשמלית את העור וממריצים את שרירי הפנים. לא רק שלא צריך לצאת בשבילו מהבית, בלי חדרי המתנה ובלי מסכות, במקרים רבים הוא גם יותר יעיל מהטיפולים המסורתיים.

בואו נדבר תכלס... למה זה טוב?

Numiere Plus עובד בכמה רבדים במקביל, כך שבזמן השימוש בו את למעשה דואגת לעצמך לכמה טיפולים בו זמנית. למה הוא עוזר?
• עור מתוח ובריא – טכנולוגיית זרמי המיקרו של המכשיר מחדשת את ייצור הקולגן, מעוררת ומחדשת את שרירי הפנים כדי שהעור יראה חטוב וצעיר יותר.
• קמטים- בזמן העבודה עם המכשיר Numiere Plus בעזרת הטכנולוגיה המיוחדת, אור הלד חודר לרבדים עמוקים ומעלים את הקמטים מהבסיס שלהם למראה עור חלק.
• מסיר כתמים בעור – אותה טכנולוגיית אור הלד, מחממת בעדינות את השכבה העליונה של עור הפנים, שומרת עליה חזקה ומעלימה את הכתמים לגמרי. אפילו לפני שהחלו להתפשט.

לפרטים נוספים ולמימוש ההנחה למכשיר נומייר פלוס לחצו כאן והשאירו פרטים >>
ערכת נומייר פלוס

איך זה עובד?

טכנולוגיית אור הלד של ה- Numiere Plus מבוססת במקור על פיתוח של נאס"א שגילו שהשימוש באור עוזר לריפוי רקמות העור.
• גל ראשון ("אור אדום") – אורכו בין 630 ל- 830 ננומטר, מייצר קולגן ואלסטין, מחמם את האור בעדינות ומשפר את זרימת הדם.
• גל שני ("אור ירוק") – אורכו בין 525 ל- 550 ננומטר, ותפקידו לטפל בנימים מורחבים, בסימני עייפות ובכתמי פיגמנטציה המופיעים על האור.
• גל שלישי ("אור כחול") – אורכו בין 430 ל- 450 ננומטר, והוא מטפל בדלקות בעור, לרבות אקנה ושומר על בריאות העור והמראה שלו.

אבל מה היתרונות של המכשיר לעומת הטיפולים הישנים?

נתחיל מהיתרון הכי גדול של המכשיר: הוא מעוצב באופן קומפקטי ונוח לשימוש, מה שנותן לנו את האופציה להשתמש בו מתי שנרצה. כבר לא צריך לבזבז זמן יקר על ללכת לקליניקות. אפשר פשוט לשלוף אותו מתי שנרצה ולהעניק לעצמנו טיפול קצר ויעיל. יש לך 5 דקות פנויות בבוקר? 10 דקות הפסקה בעבודה? מתחשק לך פינוק לפני השינה? פשוט תשלפי את המכשיר מהתיק. בימים כמו אלה, בהם לפעמים חושבים פעמיים על יציאה מהבית ומפגש עם אנשים זרים, כבר ממש לא חייבים. בואי לא נשכח גם את הכסף שהוא חוסך לנו. במקום לשלם אלפי שקלים למספר טיפולים, אפשר לרכוש את המכשיר פעם אחת והוא שלך לתמיד. בסופו של דבר, המכשיר כל כך יעיל שאפילו עם טיפולים קצרים של 5 דקות ביום, תתחילי לראות שינויים מדהימים בעור. זה ממש ממכר.

 

ל- Numiere Plus יש את התקנים הכי מחמירים של ה- FDA וה- CE, ועכשיו המכשיר במחיר מיוחד של 1,590 ₪ בלבד במקום 1,900 ₪ והם כל כך מאמינים במכשיר שהם נותנים לך לנסות אותו ל- 90 יום. אם לא תהיי מרוצה ממנו, תקבלי החזר כספי. מה צריך יותר?

לפרטים נוספים ולמימוש ההנחה למכשיר נומייר פלוס השאירו פרטים:

– דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.
– התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות.
– מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"