בריאות ולייף סטייל

הבשורה הצפונית: טיפול חדשני שמסייע לטשטש את השקעים בעיניים הגיע לחיפה

בקליניקה החיפאית HB המתמחה בטיפולים אסתטיים, מציעים טיפול חדשני בעיניים שקועות המבוצע בידי רופאים מומחים במחירים מונגשים. "בתוך עשר דקות, את המראה המבוגר והעייף מחליף מראה רענן וצעיר"

כמעט כל אישה שעברה את גיל 35 מכירה את התופעה – העור הדקיק שמתחת לעיניים מתקמט והולך עם הגיל, וכך נוצרים עיגולים שחורים ומראה של עיניים שקועות, שתורמים למראה כללי מבוגר ועייף, גם כשאת מרגישה צעירה ומלאת אנרגיה. חלק מהנשים מנסות לפתור את הבעיה במריחת קרמים שונים ומשונים, או תוך שימוש בשכבות רבות של איפור, אך לרוב, קשה להסתיר את המראה השקוע ביעילות. עם זאת, טיפול חדשני משפר את המצב באופן ניכר.

"אנחנו רואים שכבר מגיל 30, העור מתחת לעיניים מתחיל להתעייף", מספרת לנו ד"ר ענבל פרקש מהרופאות המובילות במרכז האסתטיקה HB בחיפה. "הסיבה היא זרימת דם לא מספקת לאזור העפעפיים התחתונים, ובנוסף, השומן שמתחת לעיניים, זה שמעניק לאזור נפח בריא, נספג באיטיות עם השנים וכך מתרחשת למעשה נסיגה של עצמות ארובת העין".

מצטרף אליה ד"ר אסף רבין ומוסיף, "העיגולים השחורים מתרחבים עם הגיל, ושינויים במשקל, חשיפה לשמש ותזונה לא נאותה של העור באזור רק מחמירים את המצב. עם זאת, בטיפול פשוט ובטיחותי אפשר להחזיר את הרעננות לאזור העיניים, ולהצעיר את מראה הפנים כולו".

"תוצאה שנשמרת לאורך זמן"

בקליניקת HB, אליה מגיעות נשים מחיפה, הקריות, יוקנעם, טירת הכרמל, טבעון והסביבה, מבצעים מגוון טיפולי עיניים, ובהם טיפול בעיניים שקועות ועיגולים שחורים. "הרופאים שלנו בוחנים את מצב העור, ואז מזינים את האזור באמצעות הזרקה של חומצה היאלורונית. זוהי חומצה שמצויה בגוף האדם באופן טבעי, ולמעשה, 60% מהעור מורכב ממנה. השימוש בה יעיל במיוחד, כשהתוצאות נשמרות לאורך זמן, לעתים עד שלוש שנים. 

"בתחילת הטיפול, הרופא מורח מעט משחה מאלחשת על האזור. לאחר מכן, באמצעות מחט דקה במיוחד (קנולה), ובאופן איטי והדרגתי, הוא מחדיר את החומרים אל שקע העין ואל הרקמות הרכות שסביבה, באזור העפעפיים התחתונים. התהליך כולו נמשך כעשר דקות לכל היותר, ומיד לאחריו אפשר לחזור לשגרה.

"התוצאה נראית לעין מיד – השקעים מתחת לעיניים מתמלאים חזרה, האזור הופך לתפוח ומלא חיוניות יותר, הכתמים הכהים נעלמים ואת המראה העייף והמבוגר מחליף מראה רענן וצעיר". במידת הצורך, אומרים בקליניקה, ניתן לחזור על הפעולה אחת לתקופה וכך לשמר את התוצאות. תופעות הלוואי האפשריות קלות מאוד – תיתכן נפיחות קלה באזור, או תחושת עקצוץ שחולפת בתוך כמה שעות. 

ד"ר ענבל פרקש

טיפול בעלות של 1,600 שקל בלבד

את מרכז האסתטיקה הקימה יערית בר-לב, שצברה ניסיון של יותר מ-20 שנה בניהול בתי חולים ומרפאות. הטיפולים במרכז מבוצעים על ידי רופאים מומחים ברפואה אסתטית, ותוך שימוש בטכנולוגיות החדשות ביותר.

"מדובר בטיפול קצר ללא כאבים כלל, המבוצע אך ורק בידי רופא עיניים מומחה", מדגישים במרכז. הטיפול בטוח במיוחד, תוך שימוש בחומצה היאלורונית ייעודית לשקעי העיניים. השינוי מורגש באופן מיידי, והתוצאות נשמרות למשך שנה ויותר. עלות הטיפול היא 1,600 שקל בלבד, מחיר אטרקטיבי במיוחד ביחס לאיכות החומרים ומקצועיות הטיפול. אנחנו מאמינים שרק בשילוב של איכות ומקצוענות ברמה הגבוהה ביותר, אפשר להגיע לתוצאות הטובות ביותר".

מעוניינים לעבור טיפול לעיניים השקועות בקליניקה החיפאית HB? השאירו פרטים >>

– דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.
– התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות לא מדוייקות
– מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"