מוצר היום

'אנשי הארון' המופע הישראלי שמרקיד אירגונים

המשימה של מחלקת ה-HR להביא לאירוע החברה תוכן שידבר לכולם ויהיה חוויה בלתי נשכחת ומגבשת, היא משימה מאתגרת ועל סף הבלתי אפשרית. המופע של להקת 'אנשי הארון' ששימש רק השנה כתוכן המרכזי באירועים של חברות בטחוניות (התעשייה האווירית) ופוד-טק (remilk) למשל, מבוסס על כוורת – הלהקה המיתולוגית הכי ישראלית ומציג שורה של להיטים משנות השבעים ועד התשעים. זו מסיבת ריקודים של ממש והמופע גורף מחמאות גם עבור ה-HR שהתאימה אותו לאירוע. מסתבר ששק של סנטימנטים בשילוב שואו טוב, יעזור להרים אירוע מושלם, ולרקוד לקול הבנות והמנכ"ל.

כל פרט, החל מבחירת קונספט לאירוע עסקי ועד הרזולוציות הכי גבוהות של ההגשה בשטח, צריך להיות מנומק, מהוקצע והכי חשוב – להרגיש טבעי וללא מאמץ. האירוע צריך להיות חוויה מגבשת ובלתי נשכחת, לקלוע לטעמם של כל המשתתפים, לאפשר להם להשתחרר מהיומיום וליהנות. זו הציפייה של אירגונים שפונים לתכנן את אירוע החברה. זו הציפייה גם לגבי בחירת המופע לאירוע. כשאוכל טעים, סביר להניח שהוא יהיה טעים לכולם, אבל הטעם המוסיקלי הרבה יותר מגוון. לא כל אירגון יהנה ממופע ים תיכוני או פופ עכשווי. אז איך הולכים על בחירה בטוחה? כדאי למצוא מופע שמדבר לטווח גילאים רחב, שיחבר את כולם לחווייה ישראלית משותפת ושיהיה פיור פאן. 'אנשי הארון – מופע המחווה לכוורת' עונה בדיוק על ההגדרה הזו.

המופע מתחיל בביצוע לקלאסיקת האירוויזיון 'נתתי לה חיי' ומצית מיד התלהבות וחיוכים בקהל, ממשיך במסע בין הלהיטים המרקידים, המצחיקים והמזוהים ביותר של להקת כוורת וביניהם יו-יה והמגפיים של ברוך ועובר ללהיטים של יוצאי כוורת עד לשנות התשעים עם שירים כמו ערב אבוד, למה ליבך כמו קרח, תנו לי בוגי ואלף כבאים. דני סנדרסון שראה את ההופעה, פגש את חברי הלהקה והחמיא לביצועים המדוייקים. "הוא גם אמר לנו על השחזור 'הצלחתם להביא את הרוח', משחזר יונתן קפלן, המתופף באנשי הארון. [המפגש תועד בתכנית ערב טוב עם גיא פינס והכה גלים חודשים לאחר מכן. עוד על מה שהיה שם במסגרת למטה.] אחד הקטעים המפתיעים לקראת סוף ההופעה הוא כשדרבוקה מופיעה בבמה בביצוע ל"הכל בגלל האהבה" שזכור מהתכנית 'לילה גוב'. בשלב הזה הקהל כבר לגמרי נסחף לריקודים ולפני שהוא מבין מה קורה השיר משתנה לאחד הלהיטים הגדולים של להקת שפתיים בביצוע במרוקאית והריקודים הופכים לעינטוזים של חאפלה אמיתית.

מתכננים אירוע ומעוניינים בפרטים על המופע? השאירו פרטים >>

בעשור האחרון עשרות אלפי צופים שראו את המופע, נהנו מהחוויה הישראלית שאנשי הארון מייצרים באירועי חברה לאירגונים כמו חברת הפוד-טק remilk, התעשייה האווירית, מכון וייצמן, פירמת שיף הזנפרץ ושות' רו"ח ועוד, בפסטיבלים כמו לילה לבן בתל אביב ופסטיבל ישראל, מופעי יום העצמאות מעומר ועד פרדס חנה-כרכור ובמופעים קבועים במועדוני זאפה. "העלינו את המופע מתוך זיקה אומנותית למקור והופתענו לגלות שאנשים אוהבים לרקוד למוסיקה הזאת גם באירועים פרטיים כמו חתונה, בר מצווה ויום הולדת עגול 50-60-70" אומר יהונתן ליבוביץ', סולן אנשי הארון. "הכיף הכי גדול שלנו הוא כשמספרים לנו שההופעה תרמה לגיבוש בחברה. שאנשים שביומיום מקיימים קשר שטחי במשרד תיקשרו באופן בלתי אמצעי, נהנו יחד על רחבת הריקודים ולא הפסיקו לשבח את ה-VP HR על האירוע וההופעה."

מאיפה הכל התחיל

בשנת 2012 שקדמה לשנת ה-40 לאלבום סיפורי פוגי (1973), התחילו להופיע בעיתונות ציטוטים של יוצאי להקת כוורת שהם לא מתכוונים להתאחד ממגוון סיבות. באותו זמן, כמה מוסיקאים צעירים שכבר ניגנו ביחד חומרים מקוריים הרגישו שהם לא יכולים לתת לשנת ה-40 לאלבום ששינה את פני המוסיקה בישראל לעבור ללא התייחסות. החברים הקימו מופע מחווה לכוורת שעומד לא רק בסטנדרט המוסיקלי הגבוה של הלהקה אלא גם משחזר את הסטיילינג, ההומור וההעמדה הבימתית. עבור הקהל, זה היה הדבר הכי קרוב לנסיעה במכונת זמן ישר להופעה של כוורת בשנות ה-70. דני סנדרסון יחד עם ענת עצמון ואפרים שמיר הוזמנו לצפות במופע הבכורה של אנשי הארון ובסוף ההופעה התקיים מאחורי הקלעים מפגש מרגש ביניהם לחברי הלהקה. את התיעוד מאותו ערב ניתן לראות באייטם מיוחד בתכנית "ערב טוב עם גיא פינס". חודשיים אחרי המפגש חברי כוורת הודיעו על האיחוד של קיץ 2013. 

עד היום 4 מחברי כוורת התארחו בהופעות של אנשי הארון. אלון אולארצ'יק, יצחק קלפטר בהופעה מרגשת, מאיר פניגשטיין יצא איתם לסיבוב הופעות "פוגי וויקנד" ב 2014 ואפרים שמיר התארח אף הוא במספר הופעות. זכורה במיוחד הופעה שפורסמה כאירוח של אפרים שמיר וב"בלדה על ארי ודרצ'י" נדלק פולואו-ספוט על מאיר פניגשטיין שעמד לצד הבמה. פניגשטיין הרעים במשפט האלמותי "תנו לי בבקשה מוזיקה של חושך!" והצטרף לבמה להמשך ההופעה להפתעתו ושמחתו הרבה של הקהל.

לאורך השנים משרד החינוך בחר להכניס את אנשי הארון לסל תרבות ולהנגיש את הסיפור של להקת כוורת לתלמידים בישראל. המופע מוכר גם באירועים של משרדי הממשלה וצה"ל. 

במופע האיחוד של כוורת בבריכת הסולטן ב- 2013, היתה לאנשי הארון גישה אל מאחורי הקלעים. בחדרי ההלבשה הסתובבה ענת עצמון ועברה ליד חברי אנשי הארון. יהונתן ליבוביץ' סולן הלהקה פנה אליה "ענת הי, זוכרת אותנו?" והיא ענתה בלי היסוס "ברור שזוכרת. נו, מאיפה הכל התחיל..?" הבנתי ששמרנו לעצמנו מקום בגן עדן." הוא מסכם.

מתכננים אירוע ומעוניינים בפרטים על המופע? השאירו פרטים >>


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"