בריאות ולייף סטייל

איך תוכלי להחזיר לעצמך את שיערך?

האם קיימת דרך להאט את נשירת השיער?
האם תוכלי לגרום לשיער שלך לגדול שוב בקרוב?
תשובה: חד משמעית כן! זה זמין וקיים, והתרופה נמצאת בדם שלך!

טיפול ב"נשירת שיער" במשך זמן רב הסתמך על חיפוש הגורם המשפיע, אך עם הזמן התברר שיכולות להיות הרבה סיבות כאלה, ואף פעם לא ידוע במה בדיוק צריך להתמקד. גם לאחר סדרה שלמה של כל הבדיקות האפשרויות, התשובה היא די הסתברותית ולא מדויקת: יכול להיות שאלו "ויטמינים", או שזה "מתח", או שיש משהו "אחר".

אך ללא קשר לסיבה, ניתן להציל את זקיק השיער בשלב ה"נבילה". לאחרונה מצדיקה את עצמה גישה, שבה ההשפעה היא על זקיק השיער עצמו כשהוא כבר נחלש, אבל עדיין חי. כלומר, כשהשיער כבר מתחיל לנשור באופן פעיל, אבל רובו עדיין על הראש. מצב זה נקרא "דיסטרופיה", וכשהיא התחילה, תוספי תזונה וקרמים כבר יהיו "מאוחרים" לשימוש. הזקיקים זקוקים ל"החייאה" אינטנסיבית.

טיפול "פלזמה תרפיה"

תרופה אחת מתאימה מצויה אצלנו בדם. הגוף משתמש בה כאשר הוא זקוק לחידוש רקמה שנפגעה. מדובר ב-"גורמי צמיחה". הם אחראים על חידוש העור, למשל, כאשר אנו חותכים את האצבע. אבל כדי ש"גורמי הצמיחה" יפעלו, עליהם לקבל "איתות", וזה כל סוד הטיפול.

הדרך הפשוטה ביותר להפעיל את גורמי הצמיחה היא להזריק לתוך העור פלזמה המופקת מתאי הדם העצמיים – טסיות דם בריכוז גבוה. טסיות הדם מגיבות לאחר הזרקתן לתוך העור באופן שמזכיר פגיעה ברקמה ובכך מפעילות את ייצור "גורמי הצמיחה" בדיוק במקום שבו אנו זקוקים להם. זוהי בדיוק מהותה של שיטת טיפול זו!

איך זה נעשה?

הרופא לוקח מעט דם למבחנה, מעבד אותו בצנטריפוגה לקבלת פלזמה עשירה בטסיות דם, ומיד מזריק אותו לעור באזור נשירת השיער. התהליך כולו לוקח בערך 40 דקות, והזרקת הפלזמה עצמה לוקח בערך 5 דקות.

מתי "הפלזמה תרפיה" מתחילה לפעול?

ברוב המקרים, נשירת שיער מופחתת באופן ניכר לאחר הטיפול הראשון. עם הזמן, מתחילים זקיקי השיער המוחלשים להצמיח שיער חדש וחזק. כדי להשיג אפקט מתמשך, מומלץ לחזור על הטיפול מספר פעמים.

לאיזו התקרחות השיטה הזו עוזרת?

הצלחת הטיפול אינה תלויה בכמות השיער שנותר, אלא במספר הזקיקים החיים שנותרו. ניתן לאמת זאת על ידי בדיקה פשוטה של ​​הקרקפת בעזרת המיקרוסקופ. זקיקי שיער מוחלשים עדיין מצמיחים שיער, אבל הם מאוד דקים וחסרי צבע, כמו פלומה, ואפילו קשה לראות אותם ללא המיקרוסקופ. אבל הם שם ואפשר לצלם אותם.

אם יש פלומה באזור ההתקרחות, אז יהיה שם גם שיער.

שיער סמיך ואזור ההתקרחות

התמונה מציגה דוגמה מאוד אופיינית להתקרחות:
גם באזור ההתקרחות וגם באזור עם שיער סמיך יש אותו מספר של הזקיקים על אותו השטח. אבל במקרה של התקרחות, צומחות שיערות בודדות, דקות מאוד, ואילו באזור של צמיחה איכותית – מכל זקיק צומחות מספר שיערות עבות. הדבר גורם להבדל משמעותי במראה. כך, למרות שנראה בצילום משמאל כי אין כמעט שיער, מכיוון שכל הזקיקים שלמים, התהליך הוא הפיך.

* הטיפול מיועד לנשים בלבד
לקביעת טיפול פלזמה תרפיה בסאן קליניק
מלאי את הפרטים שלך >>

למה דווקא טיפול בפלזמה?

טיפול בפלזמה היא, כמובן, לא השיטה היחידה בה משתמשים ב"סאן קליניק", אך יש לה מספר יתרונות:

  1. היא טבעית ב 100% – משתמשים רק בתאי הדם שלך, ללא תרופות או חומרים אחרים
  2. שיטה בטוחה – התאים העצמיים לא יכולים להזיק. נטילת דם למבחנה מתבצעת כבדיקת דם רגילה, ושאיבת התאים ממנה מתבצעת במבחנה עצמה ,באופן סטרילי, במהלך ביקור המטופל.
  3. שיטה נוחה: ההחדרה נעשית עם מיקרו-מחטים המיועדות להליכים קוסמטיים. הטיפול מורגש כמו טיפול קוסמטי רגיל ושיגרתי.
  4. שיטה יעילה – כל התרופות הידועות פועלות רק במהלך השימוש בהן, ואילו הטיפול בפלזמה משקם את יכולתם של הזקיקי שיער להצמיח שיער חדש ללא השפעה חיצונית!

האם שיטה זו חדשה?

השיטה מוכרת היטב בעולם תחת השם PRP (Platelet Rich Plasma). היא נמצאת בשימוש למעלה מ-15 שנה בתחומי הרפואה השונים: לטיפול בפצעים שאינם מחלימים, לשיקום מפרקים לאחר פציעות, לעיבוי עצם מתחת לחניכיים ברפואת שיניים, וכיום אנו משתמשים בה גם בריענון ומתיחת  העור בטיפולי אסתטיקה רפואית. כאשר החלו להשתמש בטיפול הפלזמה לטיפול בהתקרחות, השיטה זכתה כמעט מיד בהכרה כ "פריצת דרך" של ממש בטריכולוגיה (רפואת שיער)!

למרות ששיטה זו מוכרת, עד כה מעט רופאים משתמשים בשיטה זו בשל מורכבויות טכנולוגיות. למרות הפשטות לכאורה של השיטה, היא תלויה במידה רבה במיומנותו של הרופא ובקיאותו בדקויות הטכנולוגיות.

רשת מרפאות "סאן קליניק" היא הראשונה שהחלה להשתמש בטיפול פלזמה בישראל לפני כ-10 שנים, וכיום היא המנוסה עם הניסיון העשיר ביותר בטיפול מסוג זה בישראל

מידע מפורט יותר ניתן לקבל בייעוץ רופא חינם באחת מסניפי רשת המרפאות "Sun Clinic".

* הטיפול מיועד לנשים בלבד
לקביעת טיפול פלזמה תרפיה בסאן קליניק
מלאי את הפרטים שלך >>

  • דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.
  • וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות לכלל המקרים ועשויות להשתנות מאדם לאדם
  • מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"