פיננסים

התוכנית שתוביל אתכם להכנסה של עוד 6,000 שקל בחודש לכל החיים

אתם עובדים קשה ומרוויחים טוב, אבל לא רואים עתיד של שלווה כלכלית באופק? מתברר שגם עם הון עצמי צנוע של 50 או 100 אלף שקל תוכלו לבנות תוכנית השקעות שתניב לכם רווחים. עו"ד אריאלה וולף, שסייעה כבר למאות ישראלים להגדיל את הכנסותיהם, מסבירה כיצד יוצאים ממרוץ העכברים וגורמים לכסף לעבוד בשבילכם 

צלם - אלעד אקרמן

האם קראתם כבר אינספור כתבות על איך קונים דירות בזול ומוכרים ביוקר או על השקעות מניבות אחרות, ועדיין לא זזתם כי בתוככם חשבתם שזה לא מתאים לכל אחד ויש המון סיכונים? אתם לא לבד.

רבים רוצים להיות חופשיים ולחיות חיים מאושרים וכיפיים בלי לעבוד בשביל כסף כל החיים, אבל לא זזים בגלל אמונות מגבילות בקשר לכסף. עו"ד אריאלה וולף, שחוותה משבר כלכלי בעצמה והתאוששה ממנו, יודעת להתאים לכם את ההשקעה לצרכים שלכם, כולל לייצר פיזור של השקעות בין השקעות נדל"ן מגוונות, קרנות גמל, השקעות אלטרנטיביות ועוד.

"כסף הולך לכסף", זוהי קונספציה שרבים מאיתנו מסתובבים איתה במשך שנים, והיא גם זו שמונעת מאיתנו לבצע השקעות שיבטיחו עתיד טוב יותר לנו ולבני משפחתנו. אבל מסתבר שלא חייבים הון עצמי גבוה כדי להתחיל להשקיע ולהגיע לתוצאות מרשימות. 

כך למשל היה במקרה של י', בן 50 נשוי ואב לשלושה מאזור הצפון, שעובד כשכיר כל חייו באחת מחברות התעשייה הצבאית, מרוויח שכר נאה ואף הצליח לרכוש בית פרטי ומרווח בן 2 קומות בנהריה. י' רצה להגדיל את הכנסותיו על מנת שבעתיד יוכל לרכוש דירה לכל אחד מילדיו, אך היה לו ברור כי אין לו הון עצמי מספיק כדי לבצע השקעה מניבה. ולכן במקביל לעבודתו כשכיר פתח י' עסק קטן, אך הצליח לצבור רק הון עצמי נמוך מאוד, שלא אפשר לו לרכוש נכס נוסף בישראל. 

בנקודה זו הוא הגיע לעו"ד אריאלה וולף, המסייעת ללקוחות למנף את ההון העצמי שלהם ולהגדיל אותו באופן משמעותי. להפתעתו הוא גילה שעל מנת למנף את עצמו כלכלית הוא יכול להשקיע כסף שיעבוד למענו במקום שהוא ימשיך להשקיע עוד שעות עבודה למען הכסף. 

"הוא הגיע אלי לפני 4 שנים עם הון עצמי התחלתי של 130 אלף שקל בלבד, והיום, הנכסים שלו שווים כ-600 אלף שקל – והוא בדרך להשקעה בנכס רביעי", מספרת וולף. "הוא הוכחה לכך שגם עם הון עצמי נמוך ובגיל יחסית מתקדם, אפשר לשפר משמעותית את המצב הכלכלי".

כמו י', ישראלים רבים עבדו קשה כל חייהם, והצליחו לרכוש דירה שבה הם גרים, לרוב עם משכנתא מהבנק, אבל חוץ ממנה ומהכנסתם החודשית הנובעת מהעבודה, אין להם שום נכס מניב. "אנשים מרגישים שהם נמצאים במרוץ עכברים, חייבים להמשיך לרוץ קדימה בכל הכוח, בלי רגע לנוח – כדי שיהיה להם כסף בגיל הפרישה, שלא לדבר על כך שאז הם ישתכרו 75% מההכנסה הנוכחית שלהם", אומרת וולף. "חלקם צברו כסף בקרנות השתלמות או קרן פנסיה, או הצליחו לחסוך כמה מאות אלפי שקלים. אבל מכיוון שאין להם ידע פיננסי, הם נזהרים מאוד מהלוואות והשקעות, במיוחד אחרי שסיימו לשלם את המשכנתא. רגשית הם מרגישים משוחררים כאשר המשכנתא מסתיימת, אבל בפועל דווקא אז הם כלואים עוד יותר בכלא ההישרדות".

"חלקם מרגישים שבגלל שעברו את גיל 50, הם פספסו את הרכבת וכבר לא יוכלו להגיע להשקעה מניבה. חשוב לדעת שזו טעות! גם בגיל הזה, וגם אחרי שמחירי הנדל"ן עלו בצורה משמעותית, אפשר עדיין לייצר השקעות מניבות לאורך שנים רבות, ולא רק בנדל"ן".

לבדיקת התאמה לתוכנית ייעוץ וליווי אישי עם עו"ד אריאלה וולף

אנא לחצו על אזור מגוריכם וענו על כמה שאלות קצרות:

"הופכת כל אבן כדי להבין איפה הכסף"

עו"ד אריאלה וולף, שסייעה עד כה למאות ישראלים לייצר פורטפוליו השקעות מגוון משלהם, הגיעה לתחום במצב דומה לזה של רוב הלקוחות שלה. "יש לי נכס אחד בתל אביב, דירה שרכשתי בשעתו עם משכנתא, ובה גרתי במשך 9 שנים. בשלב מסוים החלטתי לעבור לדירה מרווחת הרבה יותר ברמת גן. שכר הדירה ששילמתי ברמת גן היה נמוך ב-30% מזה שקיבלתי על הדירה בתל אביב. באותו רגע הבנתי שהפער שנוצר הוא בעצם הכנסה שמגיעה לכיסי ולא מעבודה ישירה שלי, כלומר הכנסה פסיבית. התפיסה הזו היא שהביאה אותי להבנה לגבי הפוטנציאל הכספי הנובע מהשקעות, והתחלתי להיכנס לעולם ההשקעות בנדל"ן ובתחומים אחרים", היא מספרת.

"בתהליך הליווי, אני בונה עבור הלקוחות תוכנית עבודה עם רצף פעולות מסודר", אומרת וולף. "הצעד הראשון הוא מיפוי המצב הכלכלי של הלקוחות מכל ההיבטים, זיהוי תקלות במצב הכלכלי, מיצוי כל האפשרויות של "להרים כסף מן הרצפה", וככל שאפשר וצריך גם להשיג מימון בתנאים הטובים ביותר, כדי שהם יוכלו למנף את ההון שלהם. הצעד הבא הוא איתור ההשקעות המתאימות ביותר לאופי ולצרכים שלהם, תוך הקפדה על פיזור סיכונים אופטימלי". 

צלם - אלעד אקרמן

"אני בודקת אם מגיעים להם כספים מגופים ציבוריים ופרטיים, איתור כספים אבודים, הוזלת תיקי הביטוח ובחינת המוצרים הפנסיוניים, ירידה לדקויות עד כדי בחינת הנחות על עמלות בנקים, בארנונה ובשלל התשלומים השוטפים ועוד ועוד. אני הופכת עם הלקוח כל אבן בתהליך. כאשר מדובר בבעלי עסקים עצמאים אנחנו גם עוברים תהליך של מיפוי כלכלי של העסק שלהם". 

"בזכות כל הצעדים האלה, הלקוחות מצמצמים הוצאות ובמקביל מגדילים את ההכנסות שלהם, בין אם הם שכירים או עצמאים. וסוף סוף, אחרי שנים של ריצה אחרי המינוס בבנק, הם נמצאים במצב שבו ההכנסות השוטפות שלהם גבוהות יותר מההוצאות, והם עוברים ממצב של הישרדות כלכלית לרווחה. הם מחזיקים בהשקעות בנדל"ן ו/או בהשקעות אלטרנטיביות מניבות, וההון העצמי שלהם גבוה משמעותית מנקודת ההתחלה". 

"מעל לכל אני עוזרת להם ללמוד התנהלות פיננסית נכונה שמאפשרת להם להגדיל את ההכנסות, ולתת להם ביטחון עצמי שתורם להתנהלות שלהם בעולם הזה בהמשך. המתנה הגדולה בכל הסיפור הזה היא שינוי התפיסה שלהם לגבי כסף, הלוואות, מינוף והשקעות. הם מדווחים שהידיעה שיש להם נכסים והון עצמי משמעותי, בהחלט עוזרת להם לישון טוב יותר בלילה. הם מרגישים מודעים ופתוחים יותר להזדמנויות השקעה, וכך ממשיכים להגדיל את תיק הנכסים שלהם".

"הנחישות שלי ככדורסלנית באה לידי ביטוי בעסקים"

בעברה היתה וולף כדורסלנית מקצועית, כך שתחרותיות וחתירה למצוינות הם חלק בלתי נפרד מהדי.אן.איי שלה. "שיחקתי כדורסל מקצועני במשך 24 שנים – למעלה מעשור בנבחרות ישראל", היא מספרת. "אני יודעת מה זו מחויבות ומהי תשוקה להשגת מטרות ויעדים חדשים, ואיך עוברים מסע גם כשיש אתגרים בדרך. הנחישות שהייתה לי בעולם הספורט באה לידי ביטוי היום בעולם העסקים".

לאחר משבר כלכלי מורכב שחוותה והתאוששה ממנו באופן מרשים, כיום, מושקעת וולף בהשקעות מגוונות בישראל ובחו"ל, בהיקפים של מיליוני שקלים. "קשה לדמיין שהכל התחיל מהון עצמי כמעט אפסי, ושלקח לי פחות משבע שנים להגיע למקום הזה", היא אומרת. כעו"ד המתמחה בתחום האזרחי-מסחרי, וכמי ששימשה מנהלת בכירה בחברות גדולות ומובילות בתחומן במשק, צברה וולף ניסיון עסקי משמעותי ומגוון והיא אף מייעצת לארגונים ועסקים גדולים כמו בנק הפועלים, קבוצת מדיה פארם, חברת איי סטור, איגוד הכדורסל בישראל ועוד.

"המחויבות שלי היא לייצר עבור הלקוח תוצאות, באמצעות תהליך מדויק, מקסום כל המשאבים האפשריים וניהול מו"מ מול כל הגופים הרלוונטיים", היא אומרת. "הניסיון העסקי והמשפטי מקנה לי פרספקטיבה רחבה, שמאפשרת לי לזהות מיד דברים חריגים בהתנהלות הכלכלית של הלקוחות, ולתקן אותם מיידית. אחרי המשבר הכלכלי שאני עברתי זו בדיוק התשוקה והשליחות שלי לעזור לאנשים אחרים. הלקוחות שלי אומרים שאני מישהי שכדאי לרוץ איתה למרחקים ותמיד מוצאת פתרון לכל אתגר ובעיה. מי שיילך איתי יגדיל את ההון העצמי שלו בעשרות ומאות אלפי שקלים, אם הוא באמת רוצה ומוכן להילחם על זה".

לבדיקת התאמה לתוכנית ייעוץ וליווי אישי עם עו"ד אריאלה וולף

אנא לחצו על אזור מגוריכם וענו על כמה שאלות קצרות:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"