בריאות ולייף סטייל

הגברים של "אבא חטוב" מסכמים שנתיים: "הכרס ירדה, וגם הכולסטרול ולחץ הדם"

כשנתיים אחרי שהתוכנית "אבא חטוב" התפוצצה באינטרנט ועזרה לעשרות אלפי גברים בישראל להוריד את הכרס, מתברר שיש לשיטה גם השפעה חיובית על בריאות המשתתפים. "זו שיטה שקל להתמיד בה לאורך זמן, רואים בה תוצאות גם במדדי כולסטרול, שומן ולחץ דם, ועוזרת למשתתפים להרגיש צעירים בעשר שנים"

יגאל שדה סבל ממשקל יתר, אבל בנוסף לפן האסתטי, גם הבריאות שלו היתה בסכנה. "כמובן שהכרס הפריעה לי, אבל מבחינה בריאותית גיליתי שהכולסטרול שלי גבוה", הוא מספר. "היום, בדיקות הדם שלי תקינות, רמות הכולסטרול והשומנים ירדו לממוצע, ואני מרוצה מאוד". דני פכר, שעל פי המדדים שלו סבל מסכרת, מתאר כי "הכולסטרול ירד לכלום, הסוכר נמצא על הגבול המותר"; ואילו שגיא מרקוביץ מספר כי, "המדדים השתנו, לחץ דם תקין, סוכרים ברמה נורמלית".

יגאל, דני ושגיא הם רק שלושה מתוך מעל 15,000 גברים שכבר השתתפו בתוכנית "אבא חטוב" של מאמן הכושר צביקה עינב. הם הגיעו לתוכנית לא רק עם משקל עודף, אלא גם עם סכנות בריאותיות כגון מחלות לב, סוכרת סוג 2 ותלות בתרופות. בעקבות התוכנית, הם שיפרו במידה ניכרת את המדדים הבריאותיים, וגם הצליחו לרדת במשקל באופן משמעותי – יגאל שוקל כיום 15 ק"ג פחות, דני הפחית 14 ק"ג ממשקלו ואילו שגיא ירד 25 ק"ג. 

שחקן חיזוק: הדיאטן הקליני ניר שלזינגר

צביקה עינב מפעיל את תוכנית "אבא חטוב" בהצלחה כבר שנתיים, וכעת הוא נכנס לשיתוף פעולה מיוחד עם הדיאטן הקליני ניר שלזינגר, זאת במטרה למקסם את האפקט הבריאותי החיובי עבור המשתתפים. שלזינגר הגיע לתחום התזונה לאחר שסבל בעצמו מעודף משקל בילדות. "אני וצביקה היינו חברים בתיכון, ושנינו היינו סבלנו מעודף משקל בתקופות שונות בחיינו, על כל החוויות הלא טובות שאפשר לדמיין במצב כזה", הוא מספר. "אחרי שירדתי 40 ק"ג, החלטתי להקדיש את הקריירה שלי כדי לעזור לאחרים להשיג שינוי דומה".

כיום, לאחר שהשלים תואר ראשון בתזונה ותואר שני בבריאות הציבור, שלזינגר הוא דיאטן קליני פרטי המתמקד בסוכרת ומחלות מטבוליות. הוא מלווה את המשתתפים בתוכנית "אבא חטוב" שמגיעים עם מדדים בריאותיים לא תקינים, או סובלים ממחלות רקע, ומעניק את הטיפול התזונתי המקצועי שהם זקוקים לו.

"כדיאטן מהאסכולה החדשה, אני לא מאמין בלחיות לפי תפריט שמלא הגבלות וכמויות מדודות, כמו 100 גרם חזה עוף או 3 כפות אורז", הוא משתף. "הגישה שלי נקראת 'נון דיאט' (Non Diet), מתוך הבנה שאי אפשר להתמיד בתפריט קשוח לאורך זמן. אצל צביקה, יש עקרונות פשוטים וברורים, שמאפשרים גמישות וגם שילוב של מזונות אהובים. לא חייבים להיצמד לתפריט נוקשה, וזה בדיוק מה שעוזר למשתתפים להפוך את השינוי לחלק מהשגרה שלהם ולהגיע להישגים. 

"בנוסף, התזונה ועקרונות התוכנית מסייעים בשיפור מדדים הקשורים לאיכות חיים, ובכך מסייעת למשתתפים להיטיב עם הבריאות שלהם, להיות פעילים יותר, לישון טוב יותר בלילה ולהיראות – ולהרגיש – צעירים יותר". 

"פתאום הגיעו אלי אלפי גברים מכל הארץ"

עינב, מאמן כושר בהכשרתו, בכלל גילה את השיטה כדי לפתור את הבעיה הפרטית שלו. "למרות שעסקתי בספורט והייתי פעיל, שקלתי 95-100 ק"ג. כשהבת הבכורה שלי הייתה בת שנה, החלטתי שאי אפשר להמשיך ככה. עשיתי מחקר רציני בעולם הדיאטות, והבנתי שהמכשול הגדול בכל הדיאטות הוא החשקים לבצקים ומתוקים ותחושת הרעב התמידית. לכן, פיתחתי תהליך שהעצמת רמות השובע בגוף, ומחסל את הצורך לנשנש פחמימות בלי הפסקה או לזלול בלילה".

לאחר שהשיל יותר מ-30 ק"ג ממשקלו, החל עינב להעביר את השיטה הלאה, ובתקופת הקורונה פיתח תוכנית ליווי מקיפה סביב השיטה. "בהדרגה הגיעו אלינו אלפי גברים מכל הארץ, שהבינו שסוף סוף יצרנו תוכנית שבנויה במיוחד עבור המין הגברי, עם התמקדות במה שהוא צריך – עקרונות תזונה פשוטים, ברורים ובלי חפירות".

לשריון מקום לכנס הקרוב של "אתגר אבא חטוב"-2.7 בשעה 21:00 והרשמה בחינם - השאירו פרטים למטה!

*המערכת מגבילה את מס' המקומות בכנס ל-200 בלבד.
*לאחר ההרשמה, תקבל הודעה ובה: תאריך, שעה וקישור מיוחד ואישי להתחברות.
*הכנסים מתמלאים בקצב מהיר ביותר.

להשיל לפחות 8-10 ק"ג ב-90 ימים, ללא רעב או ספירת קלוריות

השיטה הברורה, הסרטונים קצרים והליווי היומיומי – כל אלו גורמים לקהילה הזו לגדול בקצב יוצא דופן. "הגענו לנתון חסר תקדים של 84% אחוזי הצלחה. ב-90 הימים של התוכנית, בלי לספור קלוריות או להיצמד לתפריט מסובך, אלפי אנשים ירדו לפחות 8-10 ק"ג ורובם המשיכו בירידה גם אחרי סוף התוכנית, כי קל ופשוט לעקוב אחרי העקרונות המנחים. יש לנו גם משתתפים שירדו 20, 30 ואף 40 ק"ג בתהליך של מספר חודשים". 

"במקביל, גילינו יתרונות בריאותיים אדירים לשיטה – גם עבור משתתפים בגילאי 60+, או כאלה שיש להם מחלות רקע. ההסבר פשוט – אחרי תהליך האיזון ההורמונלי, המשתתפים זקוקים להרבה פחות מזון והחשק לבצקים ומתוקים יורד בצורה דרסטית. התוצאה היא שלחץ דם, כולסטרול, שומנים וסוכר מתחילים לרדת – והאנרגיות חוזרות, כאילו הם חזרו בזמן 10 שנים לאחור". 

לשריון מקום לכנס הקרוב של "אתגר אבא חטוב"-2.7 בשעה 21:00 והרשמה בחינם - השאירו פרטים למטה!

*המערכת מגבילה את מס' המקומות בכנס ל-200 בלבד.
*לאחר ההרשמה, תקבל הודעה ובה: תאריך, שעה וקישור מיוחד ואישי להתחברות.
*הכנסים מתמלאים בקצב מהיר ביותר.

*דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות. מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"